eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz Zdrój › Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Iwonicz Zdrój: Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania
Numer ogłoszenia: 171163 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Iwoniczu , ul. Zadwór 15, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 43 518 11, faks 13 49 274 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.iwonicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt. Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór pracownika do spraw obsługi finansowej projektu pt.: Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.2. realizowanego w okresie 1.08.2011 - 31.07.2013r. Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej Zespołu Szkół w Iwoniczu poprzez wzbogacenie kompetencji zawodowych 94 uczniów ZS w Iwoniczu, a przez to zwiększenie szans na przyszłe zatrudnienie, w ramach wdrożenia programu rozwoju szkoły do dnia 31.07.2013. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Zakres zadań pracownika do spraw obsługi finansowej projektu: 1) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dla personelu zarządzającego projektem oraz innych osób zaangażowanych w realizację projektu (prowadzących zajęcia dydaktyczne). 2) Opracowywanie miesięcznych zestawień naliczeń i rozliczeń wynagrodzeń i ich pochodnych oraz potrąceń na podstawie przedkładanych do umów rachunków. 3) Miesięczne rozliczanie wkładu własnego JST do projektu według przyjętej w projekcie metodologii naliczania kosztów pośrednich. 4) Weryfikowanie i akceptowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów, które powstały w projekcie, z uwzględnieniem zasad kwalifikowalności wydatków. 5) Opisywanie faktur zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów dotyczących wdrażania programów współfinansowanych z EFS PO KL. 6) Współpraca z osobami zaangażowanymi w realizację projektu. 7) Bieżące czuwanie nad właściwym przygotowaniem dokumentów potwierdzających wydatki: akceptacje i podpisy stosownych osób zgodnie z zasadami rachunkowości budżetowej. Przekazywanie kompletnych dokumentów Głównemu księgowemu szkoły do zaksięgowania. 8) Bieżący monitoring przepływów pieniężnych - czuwanie nad terminowym regulowaniem płatności. 9) Sporządzanie kompletu dokumentów rozliczeniowych zgodnie z ustalonym harmonogramem płatności: wniosków o płatność w aplikacji Generatora Wniosków Płatniczych PO KL /części finansowej/, załącznika nr 1 do wniosku o płatność, składowych wynagrodzeń, wyciągów bankowych potwierdzających zrealizowane wydatki itp. 10) Przygotowywanie sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach. 11) Wykonywanie czynności związanych z realizowaniem Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: zbieranie ofert, współuczestniczenie w wyborze najkorzystniejszej oferty. 12) Sporządzanie planów wydatków projektu z uwzględnieniem obowiązującej klasyfikacji budżetowej, przygotowywanie (w miarę potrzeb) propozycji zmian do planów w ciągu każdego roku budżetowego. 13) Sporządzanie sprawozdań z realizacji wydatków projektu według obowiązujących przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej. 14) Bieżąca współpraca z Głównym Księgowym i Dyrektorem Zespołu Szkół. 15) Udzielanie bieżących informacji personelowi zarządzającemu i Dyrekcji szkoły na temat stanu realizacji poszczególnych zadań projektu w ujęciu finansowym. 16) Bieżący kontakt w sprawach finansowych z Instytucją Pośredniczącą i innymi instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio w realizację projektu. 17) Zapewnienie pomocy Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w okresie trwania projektu, jak również po jego realizacji. 18) Codzienna dyspozycyjność w siedzibie jednostki realizującej projekt (Zespół Szkół w Iwoniczu), dyspozycyjność w godzinach pracy szkoły, tj. 7.30-15.30, 19) Sporządzanie miesięcznych kart czasu pracy oraz udostępnienia jej Zleceniodawcy w ramach rozliczenia wynagrodzenia. Miejsce wykonania zamówienia: Miejscem pracy pracownika do spraw obsługi finansowej projektu, będzie biuro projektu zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół w Iwoniczu, Iwonicz, ul. Zadwór 15, 38-440 Iwonicz Zdrój.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje wiedzą i doświadczeniem jeżeli pełnił w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia funkcję pracownika do spraw obsługi finansowej co najmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, posiada doświadczenie w pracy na stanowisku głównego księgowego poparte co najmniej 2-letnim stażem pracy na tym stanowisku w okresie ostatnich 3 lat lub praktykę w księgowości w czasie ostatnich 3 lat, zna techniczne aspekty rozliczania finansowego projektów realizowanych w ramach POKL, posiada umiejętności obsługi komputera, oprogramowania biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna) oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, posiada znajomość przepisów prawnych dotyczących zasad rachunkowości budżetowej, klasyfikacji budżetowej, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przepisów Kodeksu Pracy i przepisów Kodeksu Cywilnego niezbędnych do realizacji zadań wynikających z zakresu obowiązków na stanowisku pracy, umiejętność sporządzania planów budżetowych i sprawozdań, znajomość przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ), wykazu projektów i doświadczenia (zał. 5 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia jeżeli posiada pełne zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, a także oferuje codzienną dyspozycyjność w trakcie trwania projektu. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ), oświadczenia Wykonawcy o obecnie realizowanych projektach (zał. 6 do SIWZ) oraz oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych (zał. 7 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz projektów i doświadczenia (zał. 5 do SIWZ). 2) Oświadczenie wykonawcy o obecnie realizowanych projektach (zał. 6 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych (zał. 7 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: 1) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.iwonicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Iwoniczu ul. Zadwór 15 38-440 Iwonicz Telefon: (13) 4351811 Faks: (13) 4927401 Strona internetowa: www.zs.iwonicz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół w Iwoniczu ul. Zadwór 15 38-440 Iwonicz pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt.: Kształcenie zawodowe, szanse i wyzwania, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.