eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa i montaż kabiny dźwigowej z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych wraz z osprzętem i wyposażeniem w istniejącym szybie dźwigowym i maszynowni, uzupełnienie tynków ościeży drzwi szybu i ich pomalowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-25

Zielona Góra: Dostawa i montaż kabiny dźwigowej z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych wraz z osprzętem i wyposażeniem w istniejącym szybie dźwigowym i maszynowni, uzupełnienie tynków ościeży drzwi szybu i ich pomalowanie
Numer ogłoszenia: 171156 - 2008; data zamieszczenia: 25.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego, ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4530131, fax 068 3530150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cku.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kabiny dźwigowej z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych wraz z osprzętem i wyposażeniem w istniejącym szybie dźwigowym i maszynowni, uzupełnienie tynków ościeży drzwi szybu i ich pomalowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -dostawa windy osobowej z wyposażeniem w urządzenia umożliwiające przewóz osób niepełnosprawnych w zakresie narządów ruchu (nogi i ręce), słuchu i wzroku (w tym nie słyszących i nie widzących), posiadającej europejski certyfikat bezpieczeństwa (znak CE), -montaż windy wraz z jej osprzętem i wyposażeniem w istniejącym szybie, w budynku stanowiącym siedzibę Zamawiającego, -przygotowanie niezbędnej dokumentacji i dostarczenie protokołu odbioru dokonanego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz rejestracji windy w tym Urzędzie, przy czym opłatę rejestracyjną poniesie Zamawiający, -dostarczenie instrukcji użytkowania i konserwacji windy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.13 - Windy mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.30 - Windy mechaniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w jednej bądź kilku z następujących form: 1) pieniądzu - przelewem bankowym na konto Zamawiającego wskazane w pkt I.7. siwz 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadia wnoszone w formach określonych w punktach 2) do 5) należy złożyć za pokwitowaniem u Głównej Księgowej Zamawiającego, pok. nr 40 w jego siedzibie lub przesłać przesyłką za pokwitowaniem odbioru ale na ryzyko wykonawcy co do skutków dostarczenia w terminie. 2.Wysokość kwoty wadium wynosi 3000 złotych 3.Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4.Zamawiający zwróci wadium w terminie 5 dni od dnia w którym: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5.Zamawiający zwróci wadium terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 6.W przypadku uprawnionego przywrócenia wykonawcy do postępowania Zamawiający ustali, dla niego, termin ponownego wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu mogą wziąć podmioty spełniające niżej wymienione warunki: 1)Posiadają prawo występowania w obrocie gospodarczym zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2004r. nr173, poz.1807). 2)W okresie 3 lat poprzedzających datę złożenia oferty lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy, wykonali z należytą starannością, co najmniej trzy dostawy polegające na dostarczeniu, zamontowaniu i uruchomieniu z odbiorem przez UDT wind osobowych o udźwigu min. 600 KG. 3)Posiadają uprawnienia UDT, o których mowa w art.9, ust.1 ustawy z dnia 21 grudnia 2001r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2000r., nr 122, poz.1321). 4)Dysponują osobami posiadającymi co najmniej trzyletnie doświadczenie przy wykonywaniu prac montażowych wind osobowych i ich osprzętu elektrycznego i elektronicznego. 5)Wykonają przedmiot zamówienia w zakresie dostarczenia urządzeń siłami własnymi. 6)Dysponują środkami finansowymi niezbędnymi do sfinansowania realizacji zamówienia w okresie od zawarcia umowy do terminu zapłaty. 7)Posiadają, ważną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, polisę ubezpieczenia oc w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł. 8)Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 3 lat licząc od daty odbioru końcowego zrealizowanego zamówienia. 9)Akceptują przez podpisanie projekt umowy według treści załącznika nr 2 do siwz. 10)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania z tytułu przesłanek opisanych w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. III.2.2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w punkcie 1., dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty wymienionych w punkcie 3., na zasadzie stwierdzenia czy podmiot jako Wykonawca spełnia lub nie spełnia każdy z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w tym postępowaniu obowiązani są złożyć: a)Odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b)Wykaz, wg zał. nr 4, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od terminu składania ofert, dostaw określonych w treści podpunktu 2) pkt 1., z których co najmniej 3 dostawy potwierdzone będą załączonymi kserokopiami bezusterkowych protokołów odbioru lub referencjami zleceniodawców. c)Oświadczenie, w treści oferty wg zał nr1, o dysponowaniu osobami przewidywanymi do montażu i uruchomienia windy. d)Oświadczenie o treści zgodnej z treścią załącznika nr 5 do siwz. e)Oświadczenie o treści zgodnej z treścią załącznika nr 3 do siwz. f) Szczegółowy opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający ich wymagania energetyczne oraz parametry techniczne i eksploatacyjne, potwierdzający spełnianie wymogów siwz wobec przedmiotu zamówienia oraz wymagane przepisami prawa certyfikaty bezpieczeństwa wszystkich urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ul. Długa 13, 65-401 Zielona Góra , kancelaria główna p.33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.