eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Dostawa materiałów opatrunkowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-04

Lubin: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 17106 - 2011; data zamieszczenia: 04.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych wg 29 zadań (części), zgodnie ze specyfikacją ilościowo-asortymentową tj. załącznikiem nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym wymaganiom, Zamawiający zastrzega sobie (po terminie składania ofert) możliwość żądania: a) próbek, ulotek, stron katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających wymagany opis przedmiotu zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 siwz ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ) b) Załącznik Nr 4 siwz - tylko w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. d) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamaiwający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na podstawie art.144 ustawy Pzp, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy - w sytuacji, gdy zmiana w trakcie realizacji umowy będzie dotyczyć: a) promocyjnych obniżek cen jednostkowych wyrobów, b) ilościowych zmian poszczególnych pozycji asortymentowych, do wysokości zastrzeżonej w § 4 umowy, c) modyfikacji umowy i zmiany asortymentu produktów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę i spełniających wymagania Zamawiającego, d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 205 lub 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folia operacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przylepce opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce opatrunkowe, dzielone, na włóknienie perforowanej z klejem kauczukowym, 5 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bakteriobójczy opatrunek sterylny do mocowania cewników centralnych z hydrożelem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriobójczy opatrunek sterylny do mocowania cewników centralnych z hydrożelem, który absorbuje krew i wydzielinę , zawierający 2% glukonian chlorheksydyny. Wykonany z foli poliuretanowej, ze wzmocnioną włókniną ,obrzeżem i wycięciem obejmującym cewnik, zawierający ramkę ułatwiającą aplikację i metkę do oznaczania . Opatrunek z klejem akrylowym naniesionym na całą powierzchnię przylepną. 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przylepce na tkaninie z klejem, z opatrunkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce na tkaninie z klejem, z opatrunkiem, 4 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przylepce na tkaninie i włoknienie z klejem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce na tkaninie i włókninie z klejem, 4 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaska dziana podtrzymująca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana podtrzymująca, 3 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaska elastyczna tkana, z zapinką, o średniej rozciągliwości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska elastyczna tkana, z zapinką, o średniej rozciągliwości. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaska gipsowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska gipsowa, syntetyczny podkład podgipsowy. 6 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Siatka elastyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka elastyczna, 3 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery z gazy 17-to nitkowe (fasola i kule). 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe z nitką radiacyjną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tupfery z gazy 17-to nitkowe (fasola i kule) z nitką radiacyjną. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 12 warstw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 12 warstw. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kompresy wyjałowione 17-to nitk. 8 warstw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy wyjałowione 17-to nitk. 8 warstw. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wata celulozowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata celulozowa (rolki), wata celulozowa higieniczna. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki large i medium. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki od 11 kg do 25 kg oraz od 2 kg do 5 kg. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Podkłady higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z rozdrobnionej celulozy. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Antybakteryjny opatrunek do drenów i cewników dożylnych absorbujący wydzieliny- płatek kilkuwarstwowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybakteryjny opatrunek do drenów i cewników dożylnych absorbujący wydzieliny- płatek kilkuwarstwowy, posiadający nacięcie, pozwalające dokładnie dopasować opatrunek do wkłuć lub rurki tracheostomijnej, drenów itp. 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Plaster jałowy hypoalergiczny włókninowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster jałowy hypoalergiczny włókninowy z klejem akrylowym, do mocowania kaniul.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Gaza opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza opatrunkowa niejałowa 17-to nitk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Chusta trójkątna z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusta trójkątna z włókniny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw., z nit. radiac..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw., z nit. radiac..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wata opatrunkowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Gaza jałowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza jałowa 13-to nitkowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Kompresy wyjałowione absorbujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy wyjałowione absorbujące.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Serwety operacyjne 4-warstw. 17-nitk. z nitką RTG i tasiemką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne 4-warstw. 17-nitk. z nitką RTG i tasiemką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Podkłady ginekologiczne niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady ginekologiczne niejałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.