eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziemiany › ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI, Z PSZOK ORAZ Z MIEJSC PUBLICZNYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DZIEMIANY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Dziemiany: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI, Z PSZOK ORAZ Z MIEJSC PUBLICZNYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DZIEMIANY
Numer ogłoszenia: 171063 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dziemiany , ul. 8 Marca 3, 83-425 Dziemiany, woj. pomorskie, tel. 058 6880022, faks 058 6880128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI, Z PSZOK ORAZ Z MIEJSC PUBLICZNYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DZIEMIANY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbiór odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych (zmieszanych) w graniach administracyjnych gminy Dziemiany z nieruchomości: - na których zamieszkują mieszkańcy - rozumie się przez to nieruchomości wykorzystywane w całości do celów mieszkalnych, - na których nie zamieszkują mieszkańcy - rozumie się przez to nieruchomości wykorzystywane w całości do celów innych niż mieszkalne, - mieszanych - rozumie się przez to nieruchomości wykorzystywane w części do celów mieszkalnych, a w części do celów innych niż mieszkalne. 2. Rozmieszczenie pojemników do zbierania odpadów komunalnych stanowiących własność Zamawiającego na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy (budynki jednorodzinne) oraz wyposażenie tych nieruchomości w worki/pojemniki do zbierania szkła stanowiących własność Wykonawcy. 3. Wyposażenie w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych w sposób selektywny i nieselektywny właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (zabudowa wielorodzinna) oraz nieruchomości mieszanych - stanowiących własność Wykonawcy. 4. Wyposażenie w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych w sposób selektywny i nieselektywny nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy - stanowiących własność Wykonawcy. 5. Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) z miejsc publicznych na terenie gminy Dziemiany oraz wyposażenie Zamawiającego w pojemniki do składowania tych nieczystości. 6. Odbiór odpadów zebranych w gminnym punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) oraz wyposażenie w pojemniki. 7. Utrzymanie pojemników do zbierania odpadów komunalnych w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 8. Transport odebranych odpadów komunalnych do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Sierżnie. 9. Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne zmieszane (niesegregowane) i selektywnie zebrane z wszystkich nieruchomości, według następujących rodzajów: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, b) odpady zbierane w sposób selektywny: - tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe i makulatura (umieszczane w jednym pojemniku); - szkło i opakowania szklane, - popioły w sezonie grzewczym i pozostałym okresie. 10. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: a) aktualnym wpisem do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonym przez Wójta Gminy Dziemiany, b) zezwoleniem na zbieranie i transport odpadów na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185, poz. 1243 ze zm.) w związku z art. 232 i art. 233 ust. 1, ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz cen - załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp. 1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, określone w umowie wynagrodzenie ulega zmianie w wysokości odpowiedniej do zmiany stawki. W tej sytuacji Wykonawca uprawniony jest do naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem nowej stawki VAT obowiązującej w dacie wystawienia faktury. 2. Określone w umowie wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmian dokonanych zgodnie z § 9 pkt 3 umowy. 3. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpią zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, oraz zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, to strony zobowiązane są do wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia, określonych w ust. 3 niniejszego paragrafu, będzie się odbywało według poniższych zasad: 1) W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 1 i 2, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia; 2) Wraz z wnioskiem Wykonawca złoży wszelkie dokumenty i wyliczenia niezbędne do oceny zasadności i wysokości wzrostu wynagrodzenia; 3) Zamawiający będzie miał prawo do żądania wyjaśnień odnośnie złożonego wniosku oraz przedłożonych dokumentów a także, w uzasadnionych przypadkach, do żądania uzupełnienia/ złożenia dodatkowych dokumentów dowodowych należycie potwierdzających zasadność oraz wysokość wzrostu wynagrodzenia; 4) wszelkie czynności strony zobowiązują się wykonywać niezwłocznie, przy czym Zamawiający zastrzega sobie minimum pięciodniowe terminy (pięć dni roboczych) odpowiednio na rozpatrzenie wniosku oraz ocenę uzupełnianych dokumentów; 5. W związku z wskazanymi wyżej okolicznościami może nastąpić wzrost lub obniżenie wynagrodzenia wykonawcy, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany. 6. Za wyjątkiem ust. 1 niniejszego paragrafu, zmiana wynagrodzenia będzie wymagała podpisania przez strony aneksu do umowy. 7. Ponadto zmiany mogą dotyczyć parametrów i zakresu przedmiotu zamówienia: a) sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa wpływających na sposób realizacji umowy, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego (np. regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminie); b) zmiany obowiązujących przepisów prawa wpływających na sposób spełnienia świadczenia, c) gdy zmiana nie ma wpływu lub powoduje zwiększenie efektywności i jakości świadczonych usług, d) gdy zmiany powodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego lub wynagrodzenia Wykonawcy. 8. Zmiana podwykonawców jest możliwa pod warunkiem zgłoszenia takiej zmiany i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 9. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 10. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dziemiany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dziemianach ul. 8-go Marca 3 83-425 Dziemiany Pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.