eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów do jednostek UAM w Poznaniu oraz odbiór pustych pojemników po tuszach/tonerach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Poznań: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów do jednostek UAM w Poznaniu oraz odbiór pustych pojemników po tuszach/tonerach.
Numer ogłoszenia: 17103 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia wyższa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów do jednostek UAM w Poznaniu oraz odbiór pustych pojemników po tuszach/tonerach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów do jednostek UAM w Poznaniu oraz odbiór pustych pojemników po tuszach/tonerach. - Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne oryginalne (tzn. wyprodukowane przez producenta zamówienia, w którym będą eksploatowane), fabrycznie nowe (tzn. wcześniej nie eksploatowane, nie uzupełnione, nie przerobione). Przez produkt nowy należy rozumieć taki produkt, który posiada wszystkie cechy nowego tuszu/tonera wcześniej nie eksploatowanego, w szczególności nie noszącego cech otwierania, posiadającego nową obudowę, nowe dysze, nowy tusz/toner, nowe opakowanie. - Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe stawiane przez Zamawiającego, nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze/tonery będą używane, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną jest taka, w której zaoferowany materiał eksploatacyjny nie jest regenerowany (refabrykowany), nie był poddany procesowi recyklingu, czyli powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, nie powoduje szybszego zużycia od wcześniej stosowanych tonerów oryginalnych. Wykonawca powinien, na opakowaniach zamiennych tonerów/tuszy zamieścić wszystkie typy drukarek/kserokopiarek, z którymi tonery są kompatybilne, czyli dopuszczone do stosowania. Tonery i tusze innych marek niż wymienione w specyfikacji, muszą spełniać wymogi jakościowe i funkcjonalne oryginalnych produktów w stosowanych urządzeniach tzn. nie mogą zawierać elementów pochodzących z recyklingu lub powodować uszkodzeń oraz nie mogą szybciej zużywać się od wcześniej stosowanych tonerów oryginalnych. Ponadto w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia i zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Zaoferowanie materiałów eksploatacyjnych sprzecznych z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. Wykonawca powinien udokumentować zgodność oferowanego materiału eksploatacyjnego z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, załączając do swojej oferty szczegółową specyfikację techniczną zawierającą nazwy własne danego materiału eksploatacyjnego. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: - Gwarancję producenta oferowanych tuszy/tonerów z informacją, że są to produkty, nowe i oryginalne oraz spełniają techniczne wymogi sprzętu do którego mają być zastosowane oraz że ich używanie nie spowoduje uszkodzenia lub przyspieszonego zużycia tego sprzętu. - Certyfikat producenta sprzętu potwierdzający zgodność techniczną i jakościową oferowanych tuszy/tonerów z wymogami sprzętu, do którego mają być zastosowane. Odbiór zużytych tonerów następował będzie raz w miesiącu z pojemników ustawionych przez Wykonawcę we wskazanych przez Zamawiającego jednostkach organizacyjnych. Za odebrane pojemniki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu wynagrodzenie wynikające z przedstawionej oferty Wykonawcy. Częściowe zamówienia będą realizowane na wniosek osób uprawnionych przez Zamawiającego, składany na piśmie w ciągu 3 dni od dnia złożenia zamówienia. Okres ważności tonerów, tuszy atramentowych, bębnów i in., w dniu realizacji zamówienia częściowego, nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy tuszy i tonerów o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - formularz ofertowy - formularz cenowy - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - opisanych w SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie - w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego - zdjęcia i opisy techniczne [z podaniem wydajności] oraz gwarancje i certyfikat - zgodnie z opisem rozdz. 3 pkt. 3.1 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 97
  • 2. Cena brutto za odbiór pustych pojemników - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, pokój 302.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.