eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Remont kamiennego muru ogrodzenia cmentarza wojennego pnRAKOWIEC 303 z I-szej Wojny Światowej w Rajbrocie - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Lipnica Murowana: Remont kamiennego muru ogrodzenia cmentarza wojennego pn: RAKOWIEC 303 z I-szej Wojny Światowej w Rajbrocie - II etap
Numer ogłoszenia: 171015 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852100, fax 014 6852102.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kamiennego muru ogrodzenia cmentarza wojennego pn: RAKOWIEC 303 z I-szej Wojny Światowej w Rajbrocie - II etap.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - rozebranie i wykonanie muru z kamieni - 25 m3, ( w otoczeniu dębów odbudowa muru na żelbetowych podciągach w trzech miejscach), impregnacja muru, odtworzenie nakrywy betonowej - odcinek ok. 28 mb kamiennego muru od strony południowej.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.14 - Roboty w zakresie kształtowania cmentarzy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wartość wadium: 1 400 złotych (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych i określonych w SIWZ. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 31 85890006 0230 0000 0837 0005 w BSRz o/Nowy Wiśnicz. 5. Oryginał dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w kasie Zamawiającego (nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty). 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w sposób określony w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy P.z.p., tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, w tym również stosowne uprawnienia od Konserwatora Zabytków; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat , przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania podobne, o zakresie i rodzaju porównywalnym z niniejszym zamówieniem (remont obiektu cmentarza z okresu I-szej Wojny Światowej) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo (referencje), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi . Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, podpisany i opieczętowany pieczęcią Wykonawcy; 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią załącznik Nr 2 oraz załącznik Nr 3 do SIWZ . W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych przedmiotowym zamówieniem, lub inny równoważny dokument właściwy dla kraju oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Uprawnienia wydane przez Konserwatora Zabytków do wykonywania robót budowlanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków bądź pozostających pod ochroną Konserwatora Zabytków 3) aktualne zaświadczenie: właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub inny równoważny dokument właściwy dla kraju oferenta, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, należy dostarczyć: 1) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi . Należy przedłożyć kserokopię uprawnień i oświadczenie osoby z uprawnieniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia (remont obiektu cmentarza z okresu I-szej Wojny Światowej) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo (referencje),, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dostarczyć: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 6. kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipnicamurowana.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-724 Lipnica Murowana 44 (pok. Nr 2)..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2008 godzina 10:00, miejsce: miejsce: 32-724 Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.