eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › ODB/3/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Poznań: ODB/3/2008
Numer ogłoszenia: 171005 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1, ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODB/3/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dwóch zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne wraz z przyłączami kanalizacyjnymi dla Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.16.00 - Zbiorniki Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.16.00 - Rezerwuary Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca, musi spełnić wszystkie warunki dopuszczenia do udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez złożenie oświadczenia i dostarczenie dokumentów kwalifikacyjnych, wymienionych w pkt. 9.1 specyfikacji. 1.1 Każdy Wykonawca, jest zobowiązany spełnić wszystkie warunki sformułowane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W szczególności przedmiot oferty ma być zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potwierdzenie wyżej wymienionych warunków będą stanowiły: a) w zakresie posiadania uprawnień do występowania w obrocie prawnym - dokument potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym KRS, lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej, b) potwierdzeniem posiadania odpowiednich kwalifikacji będą uprawnienia kierownika wraz z wykazem personelu przewidzianego do realizacji zamówienia, c) potwierdzeniem warunków dotyczących posiadanego doświadczenia, oraz sytuacji ekonomicznej, będzie oświadczenie Wykonawcy ( załącznik nr 2). 1.2 Wykonawca, zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1.2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1a składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 1.2.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt.1.2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.1.2.3 Wyżej wymienione dokumenty, mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę- osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem Prócz opisanych dokumentów Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w punkcie 1.1 b i c.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy, zgodny z wymogami określonymi w punkcie 16 SIWZ (załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) z ceną ustaloną w oparciu o przygotowywany przez Zamawiającego przedmiar robót ( załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2 Kosztorys ofertowy 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawowych art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwzględnieniem art. 24 tejże ustawy, dotyczące powodów wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami wobec Urzędu Skarbowego oraz ZUS-u. 4 Zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji ) . 5. Oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię aktualnego wypisu (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), potwierdzającą dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ponadto kserokopie umowy współpracy. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w postępowaniu o zamówienie publiczne składa dokumenty określone w punkcie 8.1.2. SIWZ 6 Dokumenty potwierdzające , że osoby , które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe. Kserokopia uprawnień kierownika budowy oraz wpis do Polskiej Izby Inżynierów wraz z wykazem personelu przewidzianego do realizacji zamówienia określającego ilość osób , zawód, stanowisko. .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodekdlabezdomnych.republika.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-314 Poznań ul. Michałowo 68 Ośrodek dla Bezdomnych nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: 61-314 Poznań ul. Michałowo 68 Ośrodek dla Bezdomnych nr 1.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.