eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Modernizacja 4 mikroskopów posiadanych oraz zakup 3 mikroskopów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Lublin: Modernizacja 4 mikroskopów posiadanych oraz zakup 3 mikroskopów
Numer ogłoszenia: 170995 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Ochrony Środowiska, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7186201, 7186258, fax -81 7186255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja 4 mikroskopów posiadanych oraz zakup 3 mikroskopów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. MODERNIZACJA CZTERECH MIKROSKOPÓW POSIADANYCH: 1. Dostosowanie posiadanych czterech mikroskopów NIKON TMS i jednego NIKON SMZ 800 firmy NIKON znajdujących się w Laboratoriach WIOŚ w Lublinie, Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu do przygotowania czterech stanowisk do analizy ilościowej fitoplanktonu i makrobezkręgowców wykorzystywanej w ocenie stanu ekologicznego wód powierzchniowych zgodnie z ustaleniami Dyrektywy Wodnej poprzez doposażenie każdego z nich: 1.1 w elementy umożliwiające podłączenie kamery i kolorową kamerę mikroskopową o rozdzielczości minimum 5 milionów pixeli, 1.2 kontroler wyposażony w ultra szybki port USBII - 450 Mb/s, pozwalający na zapis obrazów w formatach: BMP, TIFF, JPEG, JPEG 2000, wyposażony w automatyczny balans bieli i czasu naświetlania, 1.3 oprogramowanie do pomiarów NIKON Nis Elements BR lub równoważne, 1.4 w stację przetwarzania graficznego o następujących parametrach: a. Obudowa MidiTower - Zasilacz o mocy nie mniejszej niż 400 W - Minimum 2 złącza USB z przodu obudowy - Miejsce na zewnętrzne napędy 5,25- nie mniej niż 2 - Miejsce na napędy wewnętrzne 3,5- nie mniej niż 4 - Maksymalny hałas komputera 23 dB - ISO 9296 b. Procesor dwurdzeniowy, dedykowany do pracy w stacjach graficznych o wydajności równoważnej lub lepszej procesorowi częstotliwość taktowania zegara procesora: 2,13 GHz, częstotliwość taktowania szyny systemowej procesora: 1066 MHz, pamięć podręczna CPU drugiego poziomu: 2MB, lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności, Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, porównywane stacje oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego c. Pamięć RAM- 2 GB - DDR2, Non-ECC, 677 MHz d. Płyta główna - ilość banków pamięci - nie mniej niż 4 - ilość wolnych banków pamięci - nie mniej niż 3 - brak zintegrowanej karty graficznej - Minimum 4 slotów rozszerzeń, w tym co najmniej 2 sloty PCI-Express - Kontroler SATA II z przynajmniej czterema złączami - Kontroler ATA 100 z przynajmniej jednym złączem - Zintegrowana karta dźwiękowa - Zintegrowana karta sieciowa 10/100/1000 Mbit/s - Zintegrowany kontroler FireWire Agere FW 322, 1394 Controller - Zintegrowany kontroler USB 2.0 - Złącza: 1. USB 2.0 - nie mniej niż 6 - 2 z przodu obudowy 2. szeregowe RS-232 - nie mniej niż 1 3. równoległe - nie mniej niż 1 4. RJ45 LAN - nie mniej niż 1 5. FireWire - IEEE 1394 - nie mniej niż 2 6. wejście audio - nie mniej niż 1 7. wyjścia audio - nie mniej niż 1 8. wejście na mikrofon - nie mniej niż 1 e. karta grafiki PCIe x16, 256 MB, z minimum dwoma wyjściami DVI-I f. dysk twardy nie mniej niż 250 GB -SATA II g. nagrywarka DVD-RW DL h. wbudowany czytnik kart SmartCard i. klawiatura PS2 j. mysz optyczna - PS/2 lub USB k. Stacja musi posiadać certyfikat zgodności dla systemu Microsoft Windows XP l. Stacja musi posiadać deklarację zgodności lub być oznakowana znakiem CE, m. System Operacyjny MS Windows XP Prof. Pl lub równorzędny n. Gwarancja 3 lata 5 w oprogramowanie : o. MS Office 2003 Prof. BOX lub równorzędny p. Nod32 - 3 letnia licencja lub równorzędny 6 w monitor TFT 19 q. Matryca PVA ,MVA, WVA r. Rozdzielczość natywna -1280 x 1024 s. Kontrast nie mniejszy niż 1000:1 t. Jasność nie mniejsza niż 300cd/m2 u. Kąt widzenia w pionie i poziomie minimum 176 ° v. Płynna regulacja położenia w pionie i poziomie w. Czas reakcji matrycy nie większy niż 8 ms x. Pivot y. Wbudowane głośniki z. Gwarancja 3 lata 2. Każdy z czterech mikroskopów TMS opisanych w punkcie 1 powinien być wyposażony w: 1. okular o powiększeniu 10x lub 12,5 x, mikrometr okularowy z działką elementarną 0,1 mm, okular mikrometryczny siatka mikrometryczna okularowa podzielona na 200 kwadratów), mikrometr przedmiotowy, 2 obiektywy o powiększeniu 10x, 20x, 40x i 100x, 3 komory sedymentacyjne cylindryczne Utermohla o pojemności 1, 2, 10, 20, 25 i 50 ml - po 2 szt, 4 cylindry sedymentacyjne o pojemności 1, 2, 10, 20, 25 i 50 ml - z przykrywką po 2 szt, II. ZAKUP TRZECH MIKROSKOPÓW Zakup trzech mikroskopów zawierających nowatorski system optyczny CFI60 lub równoważny, umożliwiających podłączenie do każdego kolorowej kamery, tworzenie jasnego i ciemnego pola oraz kontrast fazowy, Każdy mikroskop powinien posiadać statyw ze sterowaniem z prawej strony, przysłonę polową, wbudowany filtr ND8, ergonomiczny układ ustawiania ostrości, hamulec i sprzęgło ruchu mikro i makro, wbudowany oświetlacz halogenowy o mocy 30 W fabrycznie wycentrowany i wyjustowany, nasadkę dwuoczną + fototubus, stolik z nasadką krzyżową, okular o powiększeniu 10x lub 12,5 x, okular mikrometryczny, obiektywy o powiększeniu 4x, 10x, 20x, 40x i 100x, olejek immersyjny syntetyczny - 3 szt, zapasowe żarówki halogenowe - 3 szt. WYMAGANIA WSPÓLNE DLA pkt I i II 1. Szkolenie z obsługi oprogramowania do analizy obrazu mikroskopowego - 2 razy (podczas pierwszego wdrożenia i po 6 miesiącach użytkowania) 2. Trzyletni okres gwarancyjny na dostarczony sprzęt i oprogramowanie. 3. Wszystkie urządzenia winny być zasilane z sieci 230 V i powinny być oznakowane znakiem CE lub posiadać deklarację zgodności.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem z postępowania. 4. Zamawiający wymaga by żadna z części zamówienia nie była powierzona podwykonawcom.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków wykonawcy składają: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 Pzp), wg wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt III.2.2 SIWZ należy złożyć w formie wskazanej w pkt II.11 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.lublin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Obywatelska 13, 20-092 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.11.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.