eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonanie remontu mieszkań w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-24

Siemianowice Śląskie: Wykonanie remontu mieszkań w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie
Numer ogłoszenia: 17098 - 2008; data zamieszczenia: 24.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu mieszkań w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mieszkań w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie (wykaz adresowy mieszkań do remontu w dodatku numer 8 do SIWZ). Prace obejmują: 1.Roboty ogólno-budowlane - takie jak: wymiana okien i drzwi, remont podłóg, naprawa tynków, likwidacja zawilgocenia i zagrzybienia ścian, zburzenie ścianek działowych,osadzenie ościeży, itp. 2.Roboty instalacyjne takie jak: -elektryczne - takie jak:sprawdzenie instalacji elektr. wymiana przewodów w ścianach, wymiana osprzętu elektr. itp. -wod - kan - takie jak: wymiana armatury i urządzeń sanitarnych, wykonanie odcinka instalacji wodnej, wymiana odcinka pionu wod-kan, itp -gazowe - takie jak:wymiana instalacji gazowej, likwidacja instalacji gazowej, wymiana kuchni gazowej i pieca łazienkowego cwu., sprawdzanie szczelności instalacji gazowej, itp. 3.Roboty malarskie - białkowanie nowych tynków 4.Roboty zduńskie - takie jak: sprawdzenie pieca, przebudowa pieca pokojowego lub trzonu kuchennego, postawienie pieca pokojowego lub trzonu kuchennego, zabudowanie pieca przenośnego itp. 5.Roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej -wymiana drzwi wejściowych i pokojowych, wymiana stolarki okiennej, drewnianej malowanej fabrycznie co najmniej 2 razy lub PCV (o parametrach współczynnik K lub mniejszy, nie większy niż 1,1 W/m²), wszystkie skrzydła okienne muszą być otwierane a co najmniej jedno uchylne, montowana stolarka okienna i drzwiowa musi zapewnić prawidłowe działanie wentylacji w mieszkaniu tj. okna muszą posiadać nawiewy a drzwi łazienkowe i kuchenne odpowiednie kratki nawiewne zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego. Przed wymianą stolarki okiennej i drzwiowej Wykonawca dokona szczegółowych pomiarów istniejących otworów w celu dostosowania wymiarów stolarki. Do odbioru Wykonawca przedłoży opinie kominiarskie o prawidłowości działania wentylacji w mieszkaniu po wymianie stolarki. Wszystkie montowane urządzenia i materiały użyte w czasie prac muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty i aktualne gwarancje. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o przedmiary robót (dodatek nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dodatek nr 7 do SIWZ) stanowiących integralną część niniejszej SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 7 000,00 PLN, słownie: siedem tysięcy złotych, 0/100. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Urzędu Miasta (dotyczy formy pieniężnej) ING Bank Śląski nr 78 1050 1214 1000 0010 0150 5856 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II, 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105. Kasa Urzędu MIasta -przy ul. Jana Pawła II, 10 czynna jest od poniedziałku do piątki w godzinach 8.00 -16.00 -przy ul. Michałkowicka 105 czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.30 i 15.00 - 16.00 Wniesienia wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wykonanie remontu mieszkań w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat wykonał nie mniej niż 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością na kwotę co najmniej 250 000 złotych brutto każda, b) dysponować osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania robót objętych niniejszym przetargiem, tj.: -osobą kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, do kierowania robotami objętymi zakresem niniejszego zamówienia publicznego Dla potwierdzenia kwalifikacji w/w osoby wykonawca zobowiązany jest dołączyć decyzje uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 000 złotych. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: -ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego, -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.2.Formularz ofertowy. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert załącznik nr 2 do oferty 1.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 1.5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . 1.6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 1.7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: -1.4.,1.5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 83,- złote można otrzymać w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, pokój nr 12 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie Urzędu Miasta lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Michałkowickiej 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.