eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Tarnobrzeg: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski
Numer ogłoszenia: 170988 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnobrzeski , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 39 22, faks 0-15 822 39 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski. 2. Zadanie zostało podzielone na 2 części: 2.1. Zadanie Nr 1 - Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby pracowni dla Serwisantów Kotłów i Monterów Instalacji Sanitarnych i Grzewczych Zadanie obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane: - wykonanie robót rozbiórkowych ścian, demontaż otworów okiennych i drzwiowych oraz instalacji wewnętrznych, - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych ocieplonych stalowych, - dostawa i montaż stolarki okiennej o wym. 150 x 150 szt. 2 i 250 x 205 szt. 1, - wykonanie cokołów pod kotły, - wyłożenie posadzki płytkami gres odpornymi na zmiany temperatury, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2 m, - malowanie farbami emulsyjnymi pozostałych części ścian i sufitów, - wykonanie studni schładzającej betonowej Dn 800, b) Demontaż istniejącego węzła cieplnego: - demontaż rurociągów wraz z osprzętem; c) Montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni - pracowni: - montaż grzejników płytowych szt. 2 wraz z rurami przyłącznymi, d) Urządzenie kotłowni: - montaż kotła gazowego o mocy 92 - 462 kW wraz z osprzętem, - montaż kotła gazowego o mocy 6,3 - 34 kW wraz z osprzętem, - montaż urządzeń wyposażenia i armatury zgodnie z projektem technicznym, - montaż komina spalinowego l=8,0 m wraz z czopuchem l=6,5 m, - montaż komina spalinowego l=6,0 m wraz z czopuchem l= 3,0 m, - wykonanie izolacji odcinków rur w kotłowni, - przeprowadzenie odbioru kominiarskiego, - przeprowadzenie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - przeszkolenie pracowników obsługi kotłowni, e) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu: - wykonanie instalacji gazowej, - montaż gazomierza, - montaż rejestratora, - montaż zaworu elektromagnetycznego do gazu DN 80 p.a, - montaż ASBiG detektor gazu, moduł sygnalizatora, f) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż nowej instalacji wraz z osprzętem, - montaż przewodów uziemiających, g) Dostawę urządzeń do pracowni: - Detektor gazów palnych z ładowarką, - Manometr elektroniczny, - Kamera termowizyjna, - Tester układów chłodniczych i klimatyzacyjnych, - Analizator spalin-zestaw, - Pirometr na podczerwień z celownikiem laserowym, - Wilgotnościomierz do drewna i tynku. 2.2. Zadanie Nr 2 - Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych pod pięć nowo utworzonych pracowni Zadanie obejmuje: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ram stalowych wypełnionych płytą warstwowa gr. 15 cm w ilości 11 szt., - montaż stolarki okiennej z profili PCV szyby P-1 z montażem w ilości: 1) 01 3,55 x 1,95 szt. 18 2) 02 2,65 x 1,95 szt. 4 3) 03 1,70 x 1,20 szt. 34 4) 04 1,46 x 3,60 szt. 1 5) 03w 1,70 x 1,20 szt. 5 - wykonanie nadproży dla nowo projektowanych bram B-1 szt. 2, - obsadzenie podokienników z marmuru syntetycznego w pomieszczeniach przebudowywanych, - montaż bram z profili aluminiowych ze szkłem bezpiecznym 2,60 x 2,45 szt.2, - wykonanie sufitu podwieszonego konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi w pomieszczeniu nr 4. b) Wymianę posadzek: - wymianę posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 4 na posadzkę betonową przemysłową utwardzoną powierzchniowo, - wyłożenie posadzki płytkami gres klasy ścieralnej V w pomieszczeniu nr 2 i 3. c) Roboty malarskie: - malowanie farbą olejną ścian do wysokości 2,00 m w pomieszczeniach przebudowywanych, - malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi dwukrotnie d) Montaż wentylatorów okiennych w ilości 5 szt. e) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu zgodnie z projektem technicznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 38.40.00.00-9, 38.93.00.00-3, 38.12.63.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.12-2, 45.26.23.11-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że w ww. okresie wykonali: - dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nowej kotłowni o mocy min. 300 kW, o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. - dla Zadania nr 2 - co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną, zawierająca wykonanie posadzki betonowej ze zbrojeniem rozproszonym utwardzanej powierzchniowo, o wartość minimum 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wskazać osobę, która będzie kierowała robotami budowlanymi wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz załączyć oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - dla Zadania nr 1 - instalacyjnej; - dla Zadania nr 2 - konstrukcyjno-budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: 150 000,00 zł; b) Wykonawcy muszą posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) koniecznością usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkiem zmiany będzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczności; d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/starostwo/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4; pokój nr 40 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski - Zadanie Nr 1: Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby pracowni dla Serwisantów Kotłów i Monterów Instalacji Sanitarnych i Grzewczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane: - wykonanie robót rozbiórkowych ścian, demontaż otworów okiennych i drzwiowych oraz instalacji wewnętrznych, - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych ocieplonych stalowych, - dostawa i montaż stolarki okiennej o wym. 150 x 150 szt. 2 i 250 x 205 szt. 1, - wykonanie cokołów pod kotły, - wyłożenie posadzki płytkami gres odpornymi na zmiany temperatury, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2 m, - malowanie farbami emulsyjnymi pozostałych części ścian i sufitów, - wykonanie studni schładzającej betonowej Dn 800, b) Demontaż istniejącego węzła cieplnego: - demontaż rurociągów wraz z osprzętem; c) Montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni - pracowni: - montaż grzejników płytowych szt. 2 wraz z rurami przyłącznymi, d) Urządzenie kotłowni: - montaż kotła gazowego o mocy 92 - 462 kW wraz z osprzętem, - montaż kotła gazowego o mocy 6,3 - 34 kW wraz z osprzętem, - montaż urządzeń wyposażenia i armatury zgodnie z projektem technicznym, - montaż komina spalinowego l=8,0 m wraz z czopuchem l=6,5 m, - montaż komina spalinowego l=6,0 m wraz z czopuchem l= 3,0 m, - wykonanie izolacji odcinków rur w kotłowni, - przeprowadzenie odbioru kominiarskiego, - przeprowadzenie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - przeszkolenie pracowników obsługi kotłowni, e) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu: - wykonanie instalacji gazowej, - montaż gazomierza, - montaż rejestratora, - montaż zaworu elektromagnetycznego do gazu DN 80 p.a, - montaż ASBiG detektor gazu, moduł sygnalizatora, f) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż nowej instalacji wraz z osprzętem, - montaż przewodów uziemiających, g) Dostawę urządzeń do pracowni: - Detektor gazów palnych z ładowarką, - Manometr elektroniczny, - Kamera termowizyjna, - Tester układów chłodniczych i klimatyzacyjnych, - Analizator spalin-zestaw, - Pirometr na podczerwień z celownikiem laserowym, - Wilgotnościomierz do drewna i tynku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 38.40.00.00-9, 38.93.00.00-3, 38.12.63.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski - Zadanie Nr 2: Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych pod pięć nowo utworzonych pracowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ram stalowych wypełnionych płytą warstwowa gr. 15 cm w ilości 11 szt., - montaż stolarki okiennej z profili PCV szyby P-1 z montażem w ilości: 1) 01 3,55 x 1,95 szt. 18 2) 02 2,65 x 1,95 szt. 4 3) 03 1,70 x 1,20 szt. 34 4) 04 1,46 x 3,60 szt. 1 5) 03w 1,70 x 1,20 szt. 5 - wykonanie nadproży dla nowo projektowanych bram B-1 szt. 2, - obsadzenie podokienników z marmuru syntetycznego w pomieszczeniach przebudowywanych, - montaż bram z profili aluminiowych ze szkłem bezpiecznym 2,60 x 2,45 szt.2, - wykonanie sufitu podwieszonego konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi w pomieszczeniu nr 4. b) Wymianę posadzek: - wymianę posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 4 na posadzkę betonową przemysłową utwardzoną powierzchniowo, - wyłożenie posadzki płytkami gres klasy ścieralnej V w pomieszczeniu nr 2 i 3. c) Roboty malarskie: - malowanie farbą olejną ścian do wysokości 2,00 m w pomieszczeniach przebudowywanych, - malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi dwukrotnie d) Montaż wentylatorów okiennych w ilości 5 szt. e) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu zgodnie z projektem technicznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.12-2, 45.26.23.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.