Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-24
Tarnobrzeg: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski
Numer ogłoszenia: 170988 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnobrzeski , ul. 1 Maja 4, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 39 22, faks 0-15 822 39 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski. 2. Zadanie zostało podzielone na 2 części: 2.1. Zadanie Nr 1 - Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby pracowni dla Serwisantów Kotłów i Monterów Instalacji Sanitarnych i Grzewczych Zadanie obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane: - wykonanie robót rozbiórkowych ścian, demontaż otworów okiennych i drzwiowych oraz instalacji wewnętrznych, - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych ocieplonych stalowych, - dostawa i montaż stolarki okiennej o wym. 150 x 150 szt. 2 i 250 x 205 szt. 1, - wykonanie cokołów pod kotły, - wyłożenie posadzki płytkami gres odpornymi na zmiany temperatury, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2 m, - malowanie farbami emulsyjnymi pozostałych części ścian i sufitów, - wykonanie studni schładzającej betonowej Dn 800, b) Demontaż istniejącego węzła cieplnego: - demontaż rurociągów wraz z osprzętem; c) Montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni - pracowni: - montaż grzejników płytowych szt. 2 wraz z rurami przyłącznymi, d) Urządzenie kotłowni: - montaż kotła gazowego o mocy 92 - 462 kW wraz z osprzętem, - montaż kotła gazowego o mocy 6,3 - 34 kW wraz z osprzętem, - montaż urządzeń wyposażenia i armatury zgodnie z projektem technicznym, - montaż komina spalinowego l=8,0 m wraz z czopuchem l=6,5 m, - montaż komina spalinowego l=6,0 m wraz z czopuchem l= 3,0 m, - wykonanie izolacji odcinków rur w kotłowni, - przeprowadzenie odbioru kominiarskiego, - przeprowadzenie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - przeszkolenie pracowników obsługi kotłowni, e) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu: - wykonanie instalacji gazowej, - montaż gazomierza, - montaż rejestratora, - montaż zaworu elektromagnetycznego do gazu DN 80 p.a, - montaż ASBiG detektor gazu, moduł sygnalizatora, f) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż nowej instalacji wraz z osprzętem, - montaż przewodów uziemiających, g) Dostawę urządzeń do pracowni: - Detektor gazów palnych z ładowarką, - Manometr elektroniczny, - Kamera termowizyjna, - Tester układów chłodniczych i klimatyzacyjnych, - Analizator spalin-zestaw, - Pirometr na podczerwień z celownikiem laserowym, - Wilgotnościomierz do drewna i tynku. 2.2. Zadanie Nr 2 - Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych pod pięć nowo utworzonych pracowni Zadanie obejmuje: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ram stalowych wypełnionych płytą warstwowa gr. 15 cm w ilości 11 szt., - montaż stolarki okiennej z profili PCV szyby P-1 z montażem w ilości: 1) 01 3,55 x 1,95 szt. 18 2) 02 2,65 x 1,95 szt. 4 3) 03 1,70 x 1,20 szt. 34 4) 04 1,46 x 3,60 szt. 1 5) 03w 1,70 x 1,20 szt. 5 - wykonanie nadproży dla nowo projektowanych bram B-1 szt. 2, - obsadzenie podokienników z marmuru syntetycznego w pomieszczeniach przebudowywanych, - montaż bram z profili aluminiowych ze szkłem bezpiecznym 2,60 x 2,45 szt.2, - wykonanie sufitu podwieszonego konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi w pomieszczeniu nr 4. b) Wymianę posadzek: - wymianę posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 4 na posadzkę betonową przemysłową utwardzoną powierzchniowo, - wyłożenie posadzki płytkami gres klasy ścieralnej V w pomieszczeniu nr 2 i 3. c) Roboty malarskie: - malowanie farbą olejną ścian do wysokości 2,00 m w pomieszczeniach przebudowywanych, - malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi dwukrotnie d) Montaż wentylatorów okiennych w ilości 5 szt. e) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu zgodnie z projektem technicznym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 38.40.00.00-9, 38.93.00.00-3, 38.12.63.00-7, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.12-2, 45.26.23.11-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. W szczególności Wykonawcy muszą wykazać, że w ww. okresie wykonali: - dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie nowej kotłowni o mocy min. 300 kW, o wartości minimum 180 000,00 zł brutto. - dla Zadania nr 2 - co najmniej jedną robotę ogólnobudowlaną, zawierająca wykonanie posadzki betonowej ze zbrojeniem rozproszonym utwardzanej powierzchniowo, o wartość minimum 200 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wskazać osobę, która będzie kierowała robotami budowlanymi wraz z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, oraz załączyć oświadczenie, że osoba ta posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - dla Zadania nr 1 - instalacyjnej; - dla Zadania nr 2 - konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: 150 000,00 zł; b) Wykonawcy muszą posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 150 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonywanie robót budowlanych zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów. Warunki zmiany: - wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi na złe warunki atmosferyczne, - jednoczesny brak możliwości realizacji innych robót, niezależnych od warunków atmosferycznych. b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. c) koniecznością usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, warunkiem zmiany będzie wpis w dzienniku budowy inspektora nadzoru inwestorskiego o braku możliwości prowadzenia robót budowlanych z uwagi te okoliczności; d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/tarnobrzeski/starostwo/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tarnobrzegu; 39-400 Tarnobrzeg, ul. 1 Maja 4; pokój nr 40 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski - Zadanie Nr 1: Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń na potrzeby pracowni dla Serwisantów Kotłów i Monterów Instalacji Sanitarnych i Grzewczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) Roboty przygotowawcze i ogólnobudowlane: - wykonanie robót rozbiórkowych ścian, demontaż otworów okiennych i drzwiowych oraz instalacji wewnętrznych, - dostawa i montaż drzwi zewnętrznych ocieplonych stalowych, - dostawa i montaż stolarki okiennej o wym. 150 x 150 szt. 2 i 250 x 205 szt. 1, - wykonanie cokołów pod kotły, - wyłożenie posadzki płytkami gres odpornymi na zmiany temperatury, - wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wysokości 2 m, - malowanie farbami emulsyjnymi pozostałych części ścian i sufitów, - wykonanie studni schładzającej betonowej Dn 800, b) Demontaż istniejącego węzła cieplnego: - demontaż rurociągów wraz z osprzętem; c) Montaż instalacji centralnego ogrzewania w kotłowni - pracowni: - montaż grzejników płytowych szt. 2 wraz z rurami przyłącznymi, d) Urządzenie kotłowni: - montaż kotła gazowego o mocy 92 - 462 kW wraz z osprzętem, - montaż kotła gazowego o mocy 6,3 - 34 kW wraz z osprzętem, - montaż urządzeń wyposażenia i armatury zgodnie z projektem technicznym, - montaż komina spalinowego l=8,0 m wraz z czopuchem l=6,5 m, - montaż komina spalinowego l=6,0 m wraz z czopuchem l= 3,0 m, - wykonanie izolacji odcinków rur w kotłowni, - przeprowadzenie odbioru kominiarskiego, - przeprowadzenie odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego, - przeszkolenie pracowników obsługi kotłowni, e) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu: - wykonanie instalacji gazowej, - montaż gazomierza, - montaż rejestratora, - montaż zaworu elektromagnetycznego do gazu DN 80 p.a, - montaż ASBiG detektor gazu, moduł sygnalizatora, f) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - montaż nowej instalacji wraz z osprzętem, - montaż przewodów uziemiających, g) Dostawę urządzeń do pracowni: - Detektor gazów palnych z ładowarką, - Manometr elektroniczny, - Kamera termowizyjna, - Tester układów chłodniczych i klimatyzacyjnych, - Analizator spalin-zestaw, - Pirometr na podczerwień z celownikiem laserowym, - Wilgotnościomierz do drewna i tynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 38.40.00.00-9, 38.93.00.00-3, 38.12.63.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa wybranych pomieszczeń Zespołu Szkół w Gorzycach w ramach projektu Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii Wytwarzania - powiat tarnobrzeski - Zadanie Nr 2: Przebudowa pomieszczeń przeznaczonych pod pięć nowo utworzonych pracowni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż ram stalowych wypełnionych płytą warstwowa gr. 15 cm w ilości 11 szt., - montaż stolarki okiennej z profili PCV szyby P-1 z montażem w ilości: 1) 01 3,55 x 1,95 szt. 18 2) 02 2,65 x 1,95 szt. 4 3) 03 1,70 x 1,20 szt. 34 4) 04 1,46 x 3,60 szt. 1 5) 03w 1,70 x 1,20 szt. 5 - wykonanie nadproży dla nowo projektowanych bram B-1 szt. 2, - obsadzenie podokienników z marmuru syntetycznego w pomieszczeniach przebudowywanych, - montaż bram z profili aluminiowych ze szkłem bezpiecznym 2,60 x 2,45 szt.2, - wykonanie sufitu podwieszonego konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi w pomieszczeniu nr 4. b) Wymianę posadzek: - wymianę posadzki w pomieszczeniu nr 1 i 4 na posadzkę betonową przemysłową utwardzoną powierzchniowo, - wyłożenie posadzki płytkami gres klasy ścieralnej V w pomieszczeniu nr 2 i 3. c) Roboty malarskie: - malowanie farbą olejną ścian do wysokości 2,00 m w pomieszczeniach przebudowywanych, - malowanie sufitów i ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi dwukrotnie d) Montaż wentylatorów okiennych w ilości 5 szt. e) Wymianę instalacji elektrycznej: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu zgodnie z projektem technicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.21.12-2, 45.26.23.11-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Modernizacja infrastruktury sportowej MOSiR oraz infrastruktury użytkowanej przez kluby piłkarskie na terenie miasta Tarnobrzega" - 3 zadania.
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1015R relacji Jamnica - Zbydniów od istniejącego chodnika w kierunku Kotowej Woli.
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- Dostawa nowoczesnego aparatu USG z 4 sondami dla Przychodni Specjalistycznej w Tarnobrzegu
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Rewitalizacja alei parkowych w zabytkowym zespole parkowo - pałacowym w Grębowie
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
więcej: Aparatura do obserwacji powierzchniowej temperatury lub wilgotności »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.