eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-23

Wrocław: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 170933 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152865 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli do pomieszczeń biurowych w budynku biurowym przy ul. Kunickiego 2 we Wrocławiu, w tym zabudowa kuchni wraz z wyposażeniem oraz zabudowa wnęki przy sali konferencyjnej. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostarczenie, transport, złożenie lub montaż, usunięcie opakowań związanych z dostawą i montażem mebli, ustawienie na miejsce docelowe, wypoziomowanie, wstępną konserwację oraz przystosowanie do ich użytkowania tj. mycie, czyszczenie, serwis pogwarancyjny odpłatny na podstawie wyceny z fabryki mebli, bądź po kosztach własnych bez naliczania dodatkowych marż. Dostawa obejmuje meble fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. Meble zostały ilościowo i rodzajowo opisane w Dodatku A do niniejszej Specyfikacji, który zawiera również opisy techniczne mebli i poglądowe zdjęcia przedstawiające przykładowe pokoje biurowe w Oddziale Terenowym Agencji Nieruchomości Rolnych z umeblowaniem. Kupujący przedstawił w wykazie Formularza ofertowego maksymalną ilość mebli zamówienia podstawowego, które zamierza zakupić jednakże zakupy będą dokonywane na podstawie pisemnego konkretnego zamówienia, w którym wskaże ilości mebli faktycznie zamawianych. Zastrzega się zmniejszenie ilości poszczególnych mebli w zależności od potrzeb i możliwości Kupującego. Kupujący przewiduje, że zamówienie z dostawy podstawowej nie zmniejszy się poniżej 70 % ceny wybranej oferty brutto. Kupujący zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostaw w zależności od bieżącego zapotrzebowania, bez prawa wnoszenia roszczeń odszkodowawczych przez Dostawcę zamówienia. Kupujący zastrzega sobie, iż odpłatność będzie uregulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw mebli. Zastrzega się możliwość zastosowania opcji zamówień rezerwowych, jednakże do kwoty nieprzekraczającej 126 747,00 tysiąca złotych brutto łącznie z zamówieniem podstawowym. Zamówienie rezerwowe będzie wykorzystane sukcesywnie w przypadku uzyskania oszczędności na zakupie mebli podstawowych, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do końca 2015 r. Realizacja dostaw rezerwowych będzie następować na odrębne pisemne zlecenie, w którym każdorazowo Zamawiający wskaże rodzaj, ilość oraz termin wykonania zamówienia, nie dłuższy jednak niż 4 tygodnie. Realizacja dostaw rezerwowych będzie następować na odrębne pisemne zlecenie, w którym Kupujący każdorazowo wskaże rodzaj, ilość oraz termin wykonania zamówienia, nie dłuższy jednak niż 4 tygodnie od przesłania zlecenia. Kupujący wymaga, aby zaoferowane meble spełniały wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe Dz. U. 98, nr 148 poz. 973. Kupujący wymaga przedstawienia w ofercie kolorowych zdjęć i szczegółowych opisów technicznych (w tym wymiary) oferowanych mebli oraz próbek płyty wiórowej oraz materiałów obiciowych. Meble do poszczególnych pomieszczeń muszą być z tej samej linii (gamy) o takich samych walorach estetycznych, o podobnym klimacie i charakterze oraz wzornictwie podobnym do posiadanego przez Kupującego. Przed wykonaniem zamówienia zobowiązuje się Dostawcę do dokonania niezbędnych pomiarów pomieszczeń i dostosowania wymiarów dostarczanych mebli do wymiarów pomieszczeń. W celu umówienia się na dokonanie wizji lokalnej obiektu do którego będzie realizowana dostawa - prosimy o kontakt z Panem Waldemarem Michalakiem, tel. 797 604 674. Kupujący żąda, aby oferowane krzesła i fotele były produkowane i projektowane zgodnie z ISO 9001 lub tożsamymi. Meble winny posiadać stosowne atesty dopuszczające ich użytkowanie w pomieszczeniach biurowych, atest higieniczności (co najmniej E-1) oraz badania wytrzymałościowe. Meble winny spełniać następujące Polskie normy lub tożsame odpowiedniki: a. Krzesła obrotowe - normy dla krzeseł biurowych do pracy: PN EN 1335-1:2004, PN EN 1335-2:2009, PN EN 1335-3: 2009 b. Biurka -normy dla stołów roboczych i biurek: PN EN 527-1:2011, PN EN 527-2:2004, PN EN 527-3:2004 c. Krzesło dla petentów - normy dla krzeseł dla gości: PN EN 1376:2004, PN EN 1335 3 2009 AC 2010 oraz PN EN 527 1 2011 Dostawca zobowiązany jest do zapoznania się z Opisem przedmiotu zamówienia Specyfikacją oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Dostawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny. Dostawca udzieli Kupującemu co najmniej trzyletniej gwarancji na dostarczone meble. Dostawca zapewnia co najmniej przez okres 5 lat od dostarczenia mebli ciągłość kolorystyczną oraz asortymentową w tym zamki i klucze. Termin wystawienia ostatniej faktury nie może przekroczyć 30 grudnia 2015 roku. Kupujący żąda, aby oferowane meble posiadały parametry i cechy opisane w dodatku A do niniejszej Instrukcji i były zgodne ze zleceniami ilościowo rodzajowymi dostarczanymi przez Kupującego. Dostawca zobowiązany jest do zapoznania się z niniejsza instrukcją oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości dostaw, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Dostawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Mebli MEBLOSTEF Stefan Przepiórski, ul. Wiejska 13, 58-350 Mieroszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107120,70

  • Oferta z najniższą ceną: 107120,70 / Oferta z najwyższą ceną: 165285,19

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.