eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchań › Remont elewacji frontowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-19

Suchań: Remont elewacji frontowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu
Numer ogłoszenia: 170894 - 2007; data zamieszczenia: 19.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchań, ul. Pomorska 72, 73-132 Suchań, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5624015 w. 23, fax 091 5624015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http//:www.suchan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji frontowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest odnowienie elewacji frontowej budynku szkoły, tj. przygotowanie podłoża pod tynk rustykalny, wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowego tynku mineralnego o fakturze rustykalnej, skucie cokolika z lastryko wzdłuż budynku, ocieplenie i wykonanie cokołu z płytek klinkierowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie wymagań art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu nr 1 i 7 z rozdz. VI oraz oceny spełnienia pozostałych warunków. 2. Posiadanie przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy wymaganych do tego uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentów nr 3 z rozdz. VI. 3. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub jeśli okres działalności firmy jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia zbliżonego do zakresu przedmiotu niniejszego zamówienia, tj. malowanie lub docieplenie elewacji o powierzchni co najmniej 500 m2. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu nr 4 z rozdz. VI. 4. Udzielenie gwarancji jakości dotyczącej przedmiotu zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru robót; serwis gwarancyjny świadczony będzie nie później niż 3 dni od daty zgłoszenia. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu nr 1 z rozdz. VI (oświadczenia w ofercie) 5. Zaoferowanie terminu płatności faktury wynoszącego 7 dni od daty doręczenia zamawiającemu. Ocena spełnienia - na podstawie dokumentu nr 1 z rozdz. VI (oświadczenia w ofercie) Zamawiający wykluczy z udziału w postępowania Wykonawców, którzy nie spełnią któregokolwiek z wymienionych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego są zobowiązani złożyć następujące dokumenty przetargowe: 1.Formularz oferty (wypełniony). 2.Formularz (podwykonawcy) - dotyczy części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 3.Formularz (kwalifikacje kadry kierowniczej) - informacje dotyczące osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Do formularza należy dołączyć poświadczoną kopię decyzji stwierdzającej posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz poświadczona kopię zaświadczenia potwierdzającego jej przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Formularz (doświadczenie zawodowe) - wykaz robót budowlanych (malowanie lub docieplenie elewacji) wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w przypadku krótszej działalności - w tym okresie, wraz dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie. W wykazie, dla każdej realizacji, należy podać: 1) miejsce wykonania, 2) zakres i wartość robót brutto w PLN, 3) daty rozpoczęcia i zakończenia prac, 4) nazwę i adres inwestora Uwaga: przy ocenie spełnienia warunku doświadczenia zamawiający uwzględni tylko wielkości robót jednoznacznie odnoszące się do zakresu zamówienia (malowanie elewacji, docieplenie). 5.Kosztorys ofertowy (wyceniony przedmiar robót). 6.Poświadczona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Druk oferty powinien zostać złożony w formie oryginału. Pozostałe dokumenty można złożyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:bip.suchan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72, pokój nr 35..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 73-132 Suchań, ul. Pomorska 72, pokój nr 27 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.