eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszewo-Borki › BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNO-CIŚNIENIOWEJ W OBRĘBIE WSI DRĘŻEWO I OLSZEWO-BORKI Z PRZYKANALIKAMI ORAZ BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW NA DZIAŁCE nr 322 W OLSZEWIE-BORKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Olszewo-Borki: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNO-CIŚNIENIOWEJ W OBRĘBIE WSI DRĘŻEWO I OLSZEWO-BORKI Z PRZYKANALIKAMI ORAZ BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW NA DZIAŁCE nr 322 W OLSZEWIE-BORKACH
Numer ogłoszenia: 170889 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, fax 029 7613223.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNO-CIŚNIENIOWEJ W OBRĘBIE WSI DRĘŻEWO I OLSZEWO-BORKI Z PRZYKANALIKAMI ORAZ BUDOWA PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW NA DZIAŁCE nr 322 W OLSZEWIE-BORKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ Rury PVC ( lite ) typ S o śr. 200 mm - 996 m Rury PVC ( lite ) typ S o śr. 250 mm - 695 m Przejścia przez przeszkody wykopem otwartym : - rury o śr. zewn. 356 mm - 10 m/1szt Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 600 mm - 30 kpl Studnie kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o śr. 1000 mm - 16 kpl Studnie kanalizacyjne z kręgów betonowych łączonych na uszczelkę o śr. 1200 mm - 6 kpl Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10% - ze skarpami na długości 621 m - o ścianach pionowych umocnionych na długości 1070 m Odtworzenie nawierzchni i poboczy dróg PRZYKANALIKI (PRZYŁĄCZA) KANALIZACJI SANITARNEJ GRAWITACYJNEJ Rury PVC ( lite ) typ N o śr. 160 mm - 654 m Studnie PVC o śr. 160/315 mm - 33 kpl Zamkniecie studni : - pokrywa PP na rurę karbowaną typ A-15 - 6 szt - teleskop z włazem typ B-125 - 22 szt - teleskop z włazem typ D-400 - 5 szt Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 60% ; wykonywane ręcznie 40% - ze skarpami na długości 654 m SIEĆ KANALIZACJI SANITARNEJ CISNIENIOWEJ Rury PE o sr. 50 mm - 57 m o połączeniach mechanicznych ( zaciskowych ) Wykopy w gruncie kat. II - 80% ; kat. III - 20 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10% - ze skarpami na długości 57 m PRZYKANALIKI (PRZYŁĄCZA) KANALIZACJI SANITARNEJ CISNIENIOWEJ Rury PE o sr. 40 mm - 210 m o połączeniach mechanicznych ( zaciskowych ) Wykopy w gruncie kat. II - 80% ; kat. III - 20 % ; wykonywane mechanicznie 60% ; wykonywane ręcznie 40% - ze skarpami na długości 210 m Urządzenia zbiornikowo - tłoczne - 6 kpl - komora przepompowni przydomowej o głębokości 2,34 m wykonana z PE o śr. 800 mm , przykryta włazem żeliwnym samozatrzaskowym typ B-125 - 6 szt - wyposażenie przepompowni : 1 pompa Kador ( lub równoważna ) wraz z rurociągami i armatura RUROCIĄG TŁOCZNY Rury PE o śr. 110 mm - 1868 m o połączeniach zgrzewanych Studnia płucząca z PE o śr. 1200 mm wraz z armatura - 2 kpl Komora zasuw z kręgów betonowych o śr. 2000 mm wraz z armatura - 1 kpl Przejścia przez przeszkody metodą przecisku przy użyciu młota pneumatycznego : - rury o śr. zewn. 219 mm - 10 m/1szt Przejścia przez przeszkody metodą przecisku sterowanego : - rury PE o śr. zewn. 250x22,7 mm - 71 m/1szt - rury PE o śr. zewn. 160x14,6 mm - 71 m/1szt - komora zasuw z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 2 kpl Wykopy w gruncie kat. II - 70% ; kat. III - 30 % ; wykonywane mechanicznie 90% ; wykonywane ręcznie 10% - ze skarpami na długości 1021 m - o ścianach pionowych umocnionych na długości 776 m Odtworzenie nawierzchni i poboczy dróg PRZEPOMPOWNIE - P1 typ PMS 2x0,8-42V-15x520 PMBJ lub równoważna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty - zał .nr 1. 2. Kosztorys ofertowy (załącznik do SIWZ)- zał nr 2. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej - zał nr 3. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 4,5. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 6. 7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. Nr 7,8. 8. Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość inwestycji, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert - zał. Nr 9. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. Nr 10, tj. m.in.: a) uprawnienia kierownika budowy w specjalności : instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, b) uprawnienia zgrzewaczy, c) uprawnienia osoby nadzorującej wykonywanie zgrzewów. 10. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, co najmniej trzech robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 11. 11. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń oraz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca - zał. Nr 12. 12. Wzór umowy musi zostać uzupełniony przez oferenta i parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione - zał. Nr 13. 13. Atesty na materiały, które będą użyte do realizacji inwestycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13 07-415olszewo-Borki pok. 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.