Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczytna: bankowa obsługa budżetu Gminy Szczytna Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna), do kontaktów: Teresa Maślakiewicz - Skarbnik, Krzysztof Żak - Kierownik Referatu Techniczno - Inwestycyjnego, ul. Wolności 42 lok. 13, 57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie, tel. 074 8683305, fax 074 8683020, e-mail: szczytna@szczytna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczytna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bankowa obsługa budżetu Gminy Szczytna. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Miejscem świadczenia usług ma być wskazany punkt obsługi klienta znajdujący się w promieniu 15 km od budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szczytnej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Otwarcie i prowadzenie 27 rachunków. 2. Realizacja poleceń przelewów zwykłych. 3. Realizacja poleceń przelewów elektronicznych. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. 7. Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000,-zł. 8. Jednorazowe wydanie karty bankomatowej na potrzeby świadczeń socjalnych na okres trwania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Szczytna. 9. Zasilanie kart bankomatowych, o których mowa w punkcie 8. 10. Obsługa masowych płatności - 1000 podatników podatków lokalnych 11. Bezpłatne przekazanie oprogramowania do elektronicznej obsługi budżetu. 12. Bezpłatna obsługa i aktualizacja oprogramowania, o którym mowa w punkcie 11. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru, sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przezna-czonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załą-czy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zo-stanie odrzucona. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie Prezesa NBP na utworzenie banku Wykonawcy i wykonywanie czynności ban-kowych lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej regulującej utworze-nie i wykonywanie czynności bankowych, jeżeli Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia. 4. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności banku Wykonawcy lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej pozwalającej na rozpoczęcie działalności banku, jeżeli Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia. 5. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wyko-nawcy - załączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do repre-zentowania banku Wykonawcy, jeżeli nie będzie to wynikało wprost z dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg wzoru zawarte-go w niniejszej \Instrukcji\. 7. Wypełnioną tabelę do wyliczenia ceny usługi bankowej, której formularz jest załączony do niniejszej Instrukcji. 8. Parafowany przez jedną z osób upoważnionych do podpisania oferty formularz z istotnymi postanowieniami umowy załączony do SIWZ (część 5 SIWZ) wraz z jego wypełnieniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Otwarcie i prowadzenie 27 rachunków. 2. Realizacja poleceń przelewów zwykłych. 3. Realizacja poleceń przelewów elektronicznych. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych. 6. Potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy. 7. Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000,-zł. 8. Jednorazowe wydanie karty bankomatowej na potrzeby świadczeń socjalnych na okres trwania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Szczytna. 9. Zasilanie kart bankomatowych, o których mowa w punkcie 8. 10. Obsługa masowych płatności - 1000 podatników podatków lokalnych 11. Bezpłatne przekazanie oprogramowania do elektronicznej obsługi budżetu. 12. Bezpłatna obsługa i aktualizacja oprogramowania, o którym mowa w punkcie 11. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Złożenie oferty w terminie do dnia 29.03.2007r. do godz. 10.00. 2. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia oraz potencjału technicznego i ekonomiczne-go, niezbędnego do wykonania zadania tj. spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. 3. Nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i ust.2 u.p.z.p. 4. Spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz odpo-wiednich przepisach u.p.z.p., w szczególności złożenie wszystkich wymaganych dokumen-tów. 5. Wykonawca ma zapewnić wykonywanie przedmiotu zamówienia poprzez wskazany punkt obsługi klienta znajdujący się w promieniu 15 km od budynku Urzędu Miasta i Gminy w Szczytnej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie kompletności oferty i dostarczonych dokumentów zgodnie z zapisami SIWZ. Dokonanie oceny oferty wg założónego kryterium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru, sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przezna-czonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załą-czy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zo-stanie odrzucona. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zezwolenie Prezesa NBP na utworzenie banku Wykonawcy i wykonywanie czynności ban-kowych lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej regulującej utworze-nie i wykonywanie czynności bankowych, jeżeli Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia. 4. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności banku Wykonawcy lub oświadczenie Wykonawcy, z podaniem podstawy prawnej pozwalającej na rozpoczęcie działalności banku, jeżeli Wykonawca nie posiada w/w zezwolenia. 5. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wyko-nawcy - załączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do repre-zentowania banku Wykonawcy, jeżeli nie będzie to wynikało wprost z dokumentu, o którym mowa powyżej w punkcie 2. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg wzoru zawarte-go w niniejszej \Instrukcji\. 7. Wypełnioną tabelę do wyliczenia ceny usługi bankowej, której formularz jest załączony do niniejszej Instrukcji. 8. Parafowany przez jedną z osób upoważnionych do podpisania oferty formularz z istotnymi postanowieniami umowy załączony do SIWZ (część 5 SIWZ) wraz z jego wypełnieniem.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: \Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia\, zwaną dalej SIWZ, można pobrać ze strony internetowej WWW.bip.szczytna.pl (zakładka ogłoszenia) lub, jeżeli Wykonawca złoży wniosek o otrzymanie papierowej wersji SIWZ można będzie ją otrzymać za kwotę 10,- zł stanowiącą zwrot kosztów wydruku i przesłania SIWZ. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.03.2007, godzina 10:15, Siedziba Gminy Szczytna tj. Urząd Miasta i Gminy Szczytna przy ulicy Wolności 42, pokój nr 8 (Sala posiedzeń).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.
INNE PRZETARGI SZCZYTNA
więcej: przetargi SZCZYTNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3 000 000,00 zł dla Gminy Szczytna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.