eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Bełchatów: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA
Numer ogłoszenia: 170832 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II , ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi ochrony osób i mienia Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4 Usługi ochraniarskie.Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek świadczeniacałodobowej usługi ochrony osób i mienia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2.Zakres prac obejmuje całodobowe dyżury w zakresie i na zasadach określonych w instrukcjach stanowiskowych (wzór instrukcji stanowi Załącznik nr 1 do umowy):szatnia (1 stanowisko) w budynku głównym, portiernia - brama wjazdowa (1 stanowisko). 3.Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do następujących czynności: a) świadczenia na rzecz Usługodawcy usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Usługodawcy, w tym: budynków wskazanych na planie sytuacyjnym Szpitala, stanowiącym Załącznik nr 2 i pomieszczeń w nich zlokalizowanych oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach; b)czuwania nad bezpieczeństwem pracowników Szpitala, pacjentów i osób odwiedzających; c)udzielania pacjentom osobom odwiedzającym informacji o godzinach pracy, lokalizacji oraz numerach telefonów poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala; d)zainstalowania na koszt własny systemu monitorowania obchodów, wymuszającego na pracownikach ochrony stałe, nieregularne obchody w ciągu nocy (minimum 2). Każdy obchód ma być rejestrowany z dokładnością do minuty i na żądanie Usługodawcy drukowany oraz udostępniany do wglądu. W czasie obchodów powinny być sprawdzane zabezpieczenia wejść głównych, ewakuacyjnych, hole, klatki schodowe, dodatkowo winno być kontrolowane oświetlenie nocne szpitala wewnątrz i na zewnątrz budynków oraz zwracana uwaga na zabezpieczenie okien. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach należy informować właściwych pracowników szpitala, a w sytuacjach stwierdzenia włamania zabezpieczyć lokal i wezwać policję. e)zainstalowania na własny koszt zestawu do monitoringu, składającego się minimum z 4 kamer szerokokątnych czarno-białych z czego co najmniej 2 kamery wizyjne na podczerwień (zabezpieczające widoczność w nocy). System z możliwością przechowywania nagrań przez 1 m-c plus 1 monitor. Lokalizacja monitora z możliwością obserwacji z 4 stanowisk na portierni - bramie wjazdowej. Twardy dysk winien być zabezpieczony zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa. Oznakowanie terenu monitoringu zabezpiecza Zamawiający. f)dysponowania w sytuacjach wymagającej przymusu bezpośredniego, grupą interwencyjną - dopuszczalne jest korzystanie z usług podwykonawcy; g)zapewnienia pracownikom ochrony profesjonalnych środków łączności, jednolitych ubrań (marynarka, garnitur) z wyraźnym napisem OCHRONA oraz obuwia (czarne półbuty dla pracowników na stanowisku w szatni) i identyfikatorów ze zdjęciem o rozmiarach 12 cm x 8 cm z czego połowa winna zawierać napis OCHRONA wg załączonego wzoru (załącznik nr 3 ); h)prowadzenie Książki dyżurów, do której pracownicy Usługobiorcy będą wpisywać wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Usługodawcy; i)sporządzanie dla Usługodawcy notatki służbowej z każdego istotnego zdarzenia i dostarczenie jej Kierownikowi Działu administracyjno-gospodarczego, w danym dniu lub dniu następnym, ewentualnie pozostawienie w sekretariacie Dyrekcji. 4.Pracownik koordynujący usługę ochrony szpitala z ramienia Usługobiorcy pozostaje dostępny osobiście dla Usługodawcy codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:35, a w dni świąteczne, niedziele i soboty oraz poza ww. godzinami, będzie możliwy z nim kontakt za pośrednictwem telefonu komórkowego; 5.Pozostałe wymagania Zamawiającego oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w zakresie nie większym niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp, Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia na usługi ochrony osób i mienia o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 100 000,00 PLN w skali 12 miesięcy; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 2) SIWZ; Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp: -w części dotyczącej dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp:w części dotyczącej dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. W tym zakresie Wykonawcę obowiązuje wyłącznie złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale V pkt 1 ppkt 2) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp Zamawiający dokonana oceny czy Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę stanowiącą równowartość kwoty co najmniej 1 000 000,00 PLN; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I 1. 3) SIWZ. Jeżeli wartość zostanie podana w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie głównych usług wyłącznie zamówień należycie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonywanych, w zakresie usług ochrony osób i mienia o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 100 000,00 PLN w skali 12 miesięcy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określił warunki takich zmian według wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-belchatow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czpliniecka 123, 97-400 Bełchatów - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia (pok. 92)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czpliniecka 123, 97-400 Bełchatów - w sekretariacie Z-cy Dyrektora ds. Ekonomicznych (pok.18)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.