eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Kruszwica: Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg
Numer ogłoszenia: 170818 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica , ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszwica.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont promu linowego /OSTRÓWEK II/ dla odnowy klasy żeglugowej- II przetarg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: remont promu /OSTRÓWEK II/ w miejscowości Złotowo. Remont ma na celu odnowić świadectwo klasy żeglugowej oraz uzyskać świadectwo zdolności żeglugowej wydanej przez Polski Rejestr Statków. Zakres wymaganych prac: - wydokowanie promu, rozdzielenie sekcji, a po zakończonych pracach scalenie i zwodowanie, -oczyszczenie metodą piaskowania części podwodnej i nadwodnej kadłuba, - wykonanie pomiaru poszycia kadłuba przez firmę uznaną przez PRS, - konserwację farbą okrętową podkładową części podwodnej i nadwodnej, - malowanie farbą nawierzchniową części podwodnej i nadwodnej kadłuba, - malowanie farbą antyporostową podwodnej i nadwodnej części kadłuba, - malowanie wszystkich znaków i nazw na kadłubie, - wykonanie przeglądu wciągarki kotwicznej wraz z jej konserwacją, - wykonanie przeglądu wind służących do podnoszenia i opuszczania klap wyjazdowych wraz z ich konserwacją, - wymianę rolek kierunkowych liny głównej promu, - piaskowanie i malowanie pokładu pod drewnianymi belkami, - demontaż, montaż drewnianego pokładu bocznego, - demontaż, montaż belek drewnianych oddzielających pokład główny od pokładów - bocznych, demontaż, montaż belek drewnianych pokładu głównego, - sprawdzenie szczelności komór wypornościowych, - montaż czterech pokryw stalowych do wietrzników komór, - wykonanie barierek ochronnych, - wymianę blach poszycia kadłuba promu, Podstawowe dane eksploatacyjne: - Nazwa : /Ostrówek II/ - Miejsce eksploatacji: W ciągu drogi gminnej Ostrówek - Złotowo - Rok budowy promu:1990 - Długość 23,76m - Największa długość 29,12m - Szerokość 7,62m - Największa szerokość 8,85m - Wysokość 0,85m - Maksymalna szerokość przelotowa 3,97m - Minimalna szerokość przelotowa 3,77m - Średnie zanurzenie statku pustego 0,37m - Wolna burta 280mm - Nośność 32 tony - Wyporność 84t II. Warunki ogólne naprawy Remont dla odnowienia klasy Polskiego Rejestru Statków zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów PRS i pod nadzorem Polskiego Rejestru Statków. Zamawiający wyznaczy przedstawiciela do bezpośredniego nadzoru i uzgodnień nad pracami remontowymi. Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe do 20% poszczególnych elementów rozliczeniowych zawartych w przedmiarze robót w trakcie realizacji. Zamawiający może zrezygnować z poszczególnych etapów prac. Wszelkie prace uzupełniające Zamawiający zleci w formie pisemnej poświadczone protokołem konieczności. Materiały użyte do wykonywania prac remontowych dostarcza Wykonawca wraz z niezbędnymi certyfikatami materiałowymi. Farby użyte do wykonywania prac remontowych muszą pochodzić z pakietu farb morskich uznanych przez Polski Rejestr Statków. Wykonawca przedstawi prom do prób szczelności na wodzie w obecności inspektora Polskiego Rejestru Statków i przedstawiciela Zamawiającego, celem sporządzenia protokołu końcowego. Zamawiający w ramach zadania przewiduje dostarczenie drewna potrzebnego do montażu pokładu głównego oraz pokładów bocznych. Wymagany termin ważności świadectwa klasy - 5 lat III. Uwagi remontowo - eksploatacyjne -Zgodnie z przepisami PRS wykonawca remontu winien przedstawić wymagane atesty na materiały użyte do naprawy i zakupiony sprzęt. -Protokoły konieczności wymagają uzgodnienia i zatwierdzenia do wykonawstwa przez przedstawiciela zamawiającego IV. Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego wypełnionego na podstawie załączonego przez Zamawiającego przedmiaru prac ( załącznik nr 4 do SIWZ) zawierającego pełen zakres zamówienia. Zamawiający informuje, że ilości podane w przedmiarze prac są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. Co za tym idzie wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zmianie. Zmiana ilościowa robót musi dokonana wyłącznie na protokołu konieczności. Obowiązuje wynagrodzenie kosztorysowe. Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą nie ulęgają zmianie przez cały okres trwania umowy. Prace należy wykonywać zgodnie z załączonym harmonogramem prac (załącznik nr 3 do SIWZ). Istnieje możliwość zapoznania się z promem przeznaczonym do remontu w miejscowości Złotowo po uprzednim zgłoszeniu pod. nr tel.052 35 15 010 w. 36.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.12.00 - Usługi w zakresie naprawy promów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, formularz cenowy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1) Zamawiający dopuszcza zmiany ilościowe do 20% poszczególnych elementów rozliczeniowych zawartych w przedmiarze robót w trakcie realizacji zadania, 2) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy. 2. Terminy określone w harmonogramie prac za pisemną zgodą Zamawiającego mogą być zmienione pod warunkiem ,że nie wpłyną na termin końcowy wykonania przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruszwica.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 28,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Urząd Miejski w Kruszwicy ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, pokój nr 30 ( biuro obsługi interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.