eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Morskim Instytutem Rybackim w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Gdynia: Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Morskim Instytutem Rybackim w Gdyni
Numer ogłoszenia: 170816 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagającego Zarządzanie Morskim Instytutem Rybackim w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację i wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie Morskim Instytutem Rybackim w Gdyni obejmującego następujące obszary biznesowe Zamawiającego: finansowo-księgowe, logistyka, personel (kadry płace), budżetowania, elektronicznego obiegu dokumentów, zamówień publicznych. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku B do ogłoszenia o zamówieniu, które zamieszczone jest na stronie internetowej Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z wykonawcami i w sposób ostateczny określony w opisie przedmiotu zamówienia, który otrzymają wykonawcy po negocjacjach, jako załącznik do składania ofert ostatecznych. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom określonym w kolejnych dokumentach postępowania: a) określeniu przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik B do ogłoszenia o zamówieniu, b) określeniu przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik B do Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia, którą otrzymają wykonawcy wraz z zaproszeniem do składnia ofert wstępnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.44.20.00 - Pakiety oprogramowania do systemów finansowych 48.44.30.00 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 48.21.93.00 - Pakiety oprogramowania administracyjnego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby wykonawcy, po przeprowadzonych negocjacjach, przed upływem terminu składania ofert ostatecznych wnieśli wadium w wysokości 21 000,00 zł netto. Zasady wniesienia i zwrotu wadium są zgodne z art 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz.759 z późn. zmianami)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 wdrożenia, w tym: a) przynajmniej dwa z nich to wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie o wartości nie mniejszej niż 220 000 zł brutto każde w instytucie badawczym o porównywalnej strukturze (tzn. posiadającym min. 3 zakłady naukowe bądź laboratoria wydzielone finansowo i księgowo, realizującym zadania w oparciu o wydzielone finansowo i księgowo projekty) i wielkości zatrudnienia ok. 150 osób lub wyższej uczelni publicznej, b) przynajmniej jedno z wdrożeń miało charakter zbliżony do przedmiotu zamówienia, tzn. obejmowało wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie obejmującego zagadnienia z obszaru kadry-płace, , finanse-księgowość, obrót towarowy (zakupy i sprzedaż), controlling (rozumiany jako budżetowanie i elektroniczny obieg dokumentów).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą min. 5 lat doświadczenia w zakresie zarządzania projektami. b) dysponuje zespołem konsultantów wdrożeniowych przypisanych do tego projektu w liczbie minimum 4 osób, z co najmniej 8 - letnim doświadczeniem wdrożeniowym, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach (modułach) funkcjonalnych. c) dysponuje zespołem minimum 6 pracowników odpowiedzialnych za tworzenie i rozwój oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym możliwość modyfikacji zintegrowanego informatycznego systemu wspomagającego zarządzanie w zależności od potrzeb Zamawiającego i zapewniającego rozwój produktu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 650 000,00 zł netto. b) posiada średni roczny przychód netto ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - w wysokości co najmniej 600 000 zł rocznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynika z dokumentu, o którym mowa w rozdziale III 4.2., do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć: a) aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) pełnomocnictwo do podpisywania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w III 4.2. Dokument należy dołączyć w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w III 4.2. oraz jej podpisem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wstępnych wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy na podstawie przedstawionego wykazu wykonanych wdrożeń wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. Wykonawca otrzyma: a) dodatkowo 1 punkt za każde dodatkowe wdrożenie Zintegrowanego Informatycznego Systemu Wspomagajacego Zarządzanie obejmującego zagadnienia z obszaru kadry-płace, , finanse-księgowość, obrót towarowy (zakupy i sprzedaż), controlling (rozumiany jako budżetowanie i elektroniczny obieg dokumentów) w instytucie badawczym lub wyższej uczelni publicznej ponad wymóg minimalny, b) dodatkowo 1 punkt za udokumentowanie przeprowadzonej pomyślnie migracji danych z dowolnego systemu informatycznego do systemu informatycznego oferowanego przez Wykonawcę (za okres ostatnich 5 lat od daty upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Dodatkowo 4 punkty jeżeli była to migracja z systemu Pro/MIS S4 do systemu informatycznego oferowanego przez Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wstępnych 5 Wykonawców, którzy uzyskają najwyższe oceny spełniania tych warunków.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Cena brutto pojedynczej licencji dostępowej - 5
  • 3 - Cena brutto rbg Wykonawcy przy pracy wykonywanej u Zamawiającego dla prac uzup. w okresie gwarancji i serwisowych po gwarancji - 5
  • 4 - Cena brutto roboczogodziny Wykonawcy przy pracy wykonywanej u Wykonawcy dla prac uzupełniających w okresie gwarancji i serwisowych po gwarancji - 5
  • 5 - Ergonomiczność Systemu - 5
  • 6 - Ocena przydatności produktu dla potrzeb Zamawiającego - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość oraz warunki dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zostaną określone we wzorze umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w trybie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć: a) terminu wykonania umowy - np. w przypadku awarii kluczowego urządzenia niezbędnego do realizacji wdrożenia. b) osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem posiadania przez nie co najmniej żądanych w SIWZ kwalifikacji - np. w przypadku zdarzenia losowego eliminującego czasowo bądź na stałe część personelu wyznaczonego do wdrożenia systemu ze strony Zamawiającego bądź Wykonawcy lub z innych powodów za porozumieniem stron. c) gdy zachodzi konieczność zmiany harmonogramu i nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, d) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zamówienia i zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, e) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy. Dla uniknięcia wątpliwości Zamawiający potwierdza, że nie ma obowiązku wyrażenia zgody na zmianę umowy w zakresie wskazanym wyżej, a jedynie może wyrazić zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami dostępne jest na stronie internetowej http://www.mir.gdynia.pl/przetargi/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1, Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów pok. 725.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.