eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1601 O w miejscowości Reńska Wieś

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-09

Nysa: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1601 O w miejscowości Reńska Wieś
Numer ogłoszenia: 170790 - 2015; data zamieszczenia: 09.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1601 O w miejscowości Reńska Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1601 O w miejscowości Reńska Wieś na długości 202 m W ramach przedmiotowego przedsięwzięcia planuje się: - wykonanie robót rozbiórkowych, - wykonanie chodnika i wjazdów, - wykonanie odwodnienia, Zakres robót: 1.Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo- piaskowej na długości 21 m, 2.Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8*30 cm na podsypce piaskowej na długości 21 m, 3.Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35*35*5cm na podsypce piaskowej na powierzchni 21 m2, 4.Załadowanie gruzu koparko- ładowarką przy obsłudze na zmianę roboczą przez 3 samochody samowyładowcze w ilości 2,499 m3 5.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1km w ilości 2,499 m3 , 6.Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 32 m, 7.Rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych o gr. 4cm mechanicznie na powierzchni 32 m2, 8.Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jedni lub chodników na powierzchni 48 m2, 9.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m3 w ziemi kat. I-III w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km w ilości 4,800 m3, 10.Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie III-IV na długości 32 m, 11.Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III-IV (dla obrzeży) na długości 35 m, 12.Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla krawężników) w ilości 1,440 m3, 13.Ława pod krawężniki betonowa z oporem (dla obrzeży) w ilości 1,050 m3, 14.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 32 m, 15.Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 35 m, 16.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm) na powierzchni 48 m2, 17.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - kostka szara na powierzchni 48 m2, Roboty chodnikowe lewa strona 18.Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50*50*7cm na podsypce cementowo- piaskowej analogia rozbiórka nawierzchni zjazdu z płyt ażurowych na powierzchni 16 m2, 19.Koryta gł. 10 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jezdni lub chodników ( pod chodnik) na powierzchni 216,75 m2, 20.Koryta gł. 20 cm wykonywane w gruntach kat. II-IV na poszerzeniach jedni lub chodników na powierzchni 55,80 m2, 21.Załadowanie gruzu koparko- ładowarką przy obsłudze na zmianę robocza przez 3 samochody samowyładowcze w ilości 32,835 m3, 22.Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1km w ilości 32,835 m3, 23.Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 30*30 cm w gruncie kat. III-IV na długości 202,50 m, 24.Rowki pod krawężniki i lawy krawężnikowe o wymiarach 20*20 cm w gruncie kat. III-IV ( dla obrzeży) na długości 144,50 m, 25.Ława pod krawężniki betonowa z oporem w ilości 10,508 m3, 26.Ława pod krawężniki betonowa z oporem dotyczy obrzeży w ilości 4,380 m3, 27.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej na długości 202,50 m, 28.Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15*30 cm bez ław na podsypce piaskowej ( na zjazdach kładzione na płask) na długości 31 m, 29.Obrzeża betonowe o wymiarach 30*8cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem na długości 144,50 m, 30.Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15cm (mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm) na powierzchni 74,25 m2, 31.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm - mieszanka kruszyw łamanych 0-31,5 mm (zjazdy) na powierzchni 189 m2, 32.Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem kostka szara - na powierzchni 216,75 m2, 33.Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem kostka kolorowa na powierzchni 46,50 m2, 34.Wymiana hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 100 mm w ilości 1 kpl. Odwodnienie I 35.Roboty remontowe - cięcie piła nawierzchni bitumicznych na gł. do 5cm na długości 14 m, 36.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1km na powierzchni 5,60 m2, 37.Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o gr. 15 cm na powierzchni 5,60 m2, 38.Wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III w ilości 9,440 m3, 39.Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm na długości 17 m, 40.Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 2 szt. 41.Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 10 cm w ilości 0,68 m3, 42.Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 20 cm analogia obsypka rurociągu piaskiem 20 cm powyżej górnej krawędzi przewodu w ilości 5,013 m3, 43.Zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów,wykopów obiektowych spycharkami z zeszcz. mechanicznym ubijakami ( gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. gr. III-IV należy doliczyć materiał zagęszczalny w ilości 5,440 m3, 44.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na powierzchni 5,60 m2, 45.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- asfaltową (beton asfaltowy) - remont nawierzchni po przekopie w ilości 2 t, Odwodnienie II 46.Wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 w gr. kat. III w ilości 7,680 m3, 47.Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 10 cm w ilości 0,720 m3, 48.Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm (ścianki czołowe dla przepustu śr. 315 mm) - 2 ścianki, 49.Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PVC o średnicy 315 mm na długości 11 m, 50.Komory murowane z cegły grub. muru 1 cegła (analogia bloczki żwirobetonowe) w ilości 1,056 m3, 51.Pokrywy nastudzienne żelbetonowe o śr. 1000 mm w ilości 1 szt. 52.Włazy kanałowe żeliwne okrągłe typu ciężkiego w ilości 1 szt. 53.Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu w ilości 1 szt. 54.Zasypanie wykopów, fund. podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz. mechanicznym ubijakami ( gr. warstwy w stanie luźnym 25 cm) - kat. gr. III-IV należy doliczyć materiał zagęszczalny w ilości 3,356 m3, 55.Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm na powierzchni 9,60 m2, oraz inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1.Przedmiar robót, 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest także do: 1.Zachowania przepisów BHP, 2.W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w pkt. 4 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3.Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu i na podstawie zatwierdzonego projektu organizacji ruchu będzie utrzymywał oznakowanie w trakcie realizacji robót. Na podstawie zatwierdzonego projektu zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, Po zakończeniu robót zgłosi ponownie odpowiednim organom przywrócenie poprzedniej organizacji ruchu. 4.Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie budowy odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno-prawny w zakresie gospodarki odpadami (art.17 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach Dz. U. Nr 62 poz.628 z późn. zmianami.) 5.Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 6.Przed przystąpieniem do prac związanych z przebudową w/w chodnika Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno-Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej: - jednego zadania polegającego na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika oraz wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowisk jakie im zostaną powierzone- zgodnie z poniższym wykazem: a/ osoba na stanowisko Kierownika budowy: Opis sposobu dokonywania oceny warunku: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - doświadczenie zawodowe: - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień i - praca na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej jednym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie chodnika ,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50 tyś. PLN UWAGA: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej wykonawca przeliczy: - dla ubezpieczenia- wg średniego kursu NBP na 7 dni przed terminem składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy,oferta,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z ar.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1/ Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku. Może to być: - wniosek Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany, - wniosek Wykonawcy, Wniosek musi zawierać: - opis zmiany, - uzasadnienie zmiany, - koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, - czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, Uzasadnienie zmiany powinno zawierać opis korzyści z tytułu dokonania zmiany dla Zamawiającego np. w zakresie terminu lub kosztów (budowy lub eksploatacji) lub poprawy parametrów technicznych sprawnościowych oraz opis skutków zmian. 2/ Zmiany mogą obejmować: - zmiany ilości każdej pracy objętej umową, - zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy, - zmianę poziomu, pozycji czy też wymiarów którejkolwiek części robót, - rezygnacja z jakiejkolwiek pracy (jednak bez prawa zlecenia jej osobom trzecim), - zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót, - zmiany nr konta bankowego, 3/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: - przekazania terenu budowy, - przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych dokumentów wymaganych przepisami ,do których Zamawiający był zobowiązany, - przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, - zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosku o dokonanie prób dodatkowych, -zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, - jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się opisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy, zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, 4/ Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez Zamawiającego, - wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, - zmiany dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego (lub Wykonawcy), - siły wyższej, Utrata prawa do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli oraz w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. 5/ Sposób obliczenia zmiany wynagrodzenia Podstawę sporządzenia kosztorysu na roboty wynikające ze zmiany dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi: - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys ofertowy w części cen jednostkowych lub dane wyjściowe do kosztorysowania przyjęte do sporządzania kosztorysu ofertowego, ceny jednostkowe pracy sprzętu i materiałów, zaproponowanych przez Wykonawcę, ale nie większe niż średnie ceny SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót, - kalkulacja szczegółowa w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym publikacje jednostkowych nakładów rzeczowych (kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z Zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych. Utrata prawa do zmiany wynagrodzenia. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnej zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie, w jakim uchybienie do Zamawiającego było spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu przez Wykonawcę. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są we wzorze umowy załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpnysa@poczta.onet.pl lub http://bip.spnysa.nv.pl/edycja
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 5 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie, 48-300 Nysa ul.Słowiańska 17 pokój nr 3 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.