eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.Świ@t w zasięgu ręki - przetarg II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Mława: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg II.
Numer ogłoszenia: 170777 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152169 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Mława, Stary Rynek 19, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 23 6546441, faks 23 6543652.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki - przetarg II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W ramach projektu 50 gospodarstw osób niepełnosprawnych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy wraz z dostępem do Internetu. Ponadto na terenie miasta utworzone zostaną dwa punkty ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w dwóch jednostkach organizacyjnych gminy) w każdym po 10 komputerów. Dostawa sprzętu komputerowego jest przedmiotem odrębnego postępowania. Przedmiotem zamówienia są dwa odrębne elementy: I. Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla: a) 50 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; b) informatyka, który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; II. Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy. Na każdy z elementów Wykonawcy mogą składać odrębne oferty częściowe. ad. I. Wymogi dotyczące elementu - Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu dla: a) 50 gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych projektu zlokalizowanych na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy: Charakterystyka usługi: Parametry techniczne: 1. stały dostęp do sieci Internet; 2. transfer do komputera użytkownika (download) minimum 1 MB/s; 3. transfer od komputera użytkownika (upload) minimum 128 kbit/s; 4. ilość przesyłanych informacji z miesięcznym limitem minimum 5 GB. 5. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi; 6. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami. 7. dostępność usługi po przekroczeniu limitu miesięcznego z prędkością nie mniejszą niż 32 Kilobit/s (download). 8. Zamawiający dopuszcza uruchomienie dostępu w niżej wymienionych technologiach: a) Przewodowej: światłowodowej FTTH, miedzianej xDSL, Ethernet; b) Bezprzewodowej: WiMax, LMDS, Wi-Fi, GSM/EDGE, CDMA, UMTS/HSDPA, LTE; Dopuszczone jest świadczenie usługi równocześnie w nie więcej niż dwóch technologiach, pod warunkiem zachowania jednolitych parametrów u wszystkich beneficjentów ostatecznych projektu. Zamawiający zastrzega, że w wyjątkowych sytuacjach gdy nie będzie technicznie możliwe zapewnienie dostępu do Internetu żadną z dwóch oferowanych przez Wykonawcę technologii, za zgodą Zamawiającego możliwe będzie zapewnienie dostępu do Internetu w innej technologii, jednakże z zachowaniem parametrów jak u innych beneficjentów ostatecznych projektu. Inne wymogi: 1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu; 2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna); Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. urządzenia zapewniające dostęp do Internetu muszą mieć funkcjonalność automatycznego instalowania sterowników i konfigurowania się w systemie operacyjnym po podłączeniu do komputera. 4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z zapewnieniem dostępu do Internetu beneficjentom ostatecznym. 5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy; 6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego: a) Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem); b) podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii; c) usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez użytkowników Internetu - beneficjentów ostatecznych projektu lub członków ich gospodarstw domowych. 7. Zamawiający zastrzega możliwość przeniesienia dostępu do Internetu pod inny wskazany adres położony w granicach administracyjnych Miasta Mława w przypadku zmiany beneficjenta ostatecznego projektu lub zmiany miejsca stałego pobytu beneficjenta ostatecznego projektu. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego zapewnienia dostępu do Internetu w nowej lokalizacji w terminie 14 dni od daty zawiadomienia przez Zamawiającego. 8. Wykonawca w czasie świadczenia usługi stałego dostępu do Internetu zapewni Zamawiającemu dostęp do raportów na temat aktywności korzystania z sieci przez beneficjentów ostatecznych projektu. Raporty mają zawierać numer z którego łączono się do sieci, datę oraz godzinę. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych. b) Dla informatyka (osoba zapewniona przez Zamawiającego), który będzie zapewniał podstawową pomoc techniczną dla beneficjentów ostatecznych projektu na terenie Miasta Mława przez okres 25 miesięcy; Wymogi identyczne jak w punkcie I, jednakże z uwagi na fakt, że informatyk będzie musiał rozwiązywać problemy techniczne u beneficjentów ostatecznych projektu, wymagane jest zapewnienie mobilnego dostępu do Internetu. ad. II. Wymogi dotyczące elementu Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w jednostkach koordynujących dla 2 ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu (jeden w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, drugi w Miejskim Domu Kultury w Mławie) przez okres 25 miesięcy: Dostęp do Internetu dla dwóch ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu w dwóch jednostkach koordynujących - Miejskim Domu Kultury w Mławie, ul. Stary Rynek 13 i Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mławie, ul. Kopernika 38. W każdym z punktów dostępu do Internetu zainstalowanych będzie po 10 komputerów zakupionych w ramach innego postępowania. Usługa ma być dostępna w pomieszczeniach, w których zlokalizowane będą ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu. Charakterystyka usługi: Parametry techniczne: 1. stały dostęp do sieci Internet ze stałym numerem IP; oferowana usługa musi umożliwiać udostępnianie Internetu w sieci lokalnej poprzez urządzenie udostępniająco-blokująco-dostępowe zakupione w ramach odrębnego postępowania; 2. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 2 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (download); 3. Stałe szerokopasmowe łącze, które daje nielimitowany dostęp do Internetu min 0,5 MB/s, w punkcie dostępu do Internetu (upload); 4. Zamawiający zastrzega, że nie będzie ponosił ewentualnych kosztów związanych z wykorzystaniem dostępu do Internetu do prowadzenia rozmów telefonicznych, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy jest takie zabezpieczenie oferowanego dostępu aby nie wiązało się to dla niego z dodatkowymi kosztami. 5. ilość przesyłanych informacji bez limitu. 6. brak ograniczeń czasowych w korzystaniu z usługi; 7. Oferowana technologia musi zapewniać stały numer IP, umożliwiać wykonanie lokalnej sieci komputerowej (w ramach odrębnego postępowania) oraz musi współpracować z urządzeniem udostępniająco - blokująco - dostępowym, które zostanie zakupione w ramach odrębnego postępowania. Inne wymogi: 1. dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że każdorazowa możliwość korzystania z Internetu nie będzie wymagała podawania loginów, haseł czy nr PIN - aby mieć możliwość korzystania z Internetu; 2. dodatkowe, niezbędne akcesoria do prawidłowego działania łącza internetowego dostarcza Wykonawca (np. modem, antena wewnętrzna). Zamawiający nie ma tu na myśli sieci komputerowej, która zostanie wykonana w ramach odrębnego postępowania. Ponadto w przypadku gdy dodatkowe urządzenia niezbędne do zapewnienia dostępu do Internetu wymagają ich zamontowania w budynku lub na budynku, ich montaż wykona Wykonawca na własny koszt w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. w ramach usługi Wykonawca zapewni niezbędne opisy konfiguracji oraz sterowniki wymagane do połączenia z Internetem. 4. Wykonawca poniesie nieprzewidziane koszty związane z instalacją i zapewnieniem dostępu do Internetu w obu punktach dostępowych. 5. techniczne warunki dostarczenia usługi pozostają w gestii Wykonawcy; 6. Wykonawca w czasie świadczenia usługi zapewni niezbędny serwis techniczny, w ramach którego: a) Umożliwi zgłaszanie usterek i awarii każdego dnia roboczego (od poniedziałku do piątku) przez co najmniej 8 godzin dziennie (telefonicznie, lub mailem); b) podejmie reakcję serwisową w terminie 48 godzin od zgłoszenia usterki lub awarii; c) usunie usterki i przywróci pełną sprawność połączenia w terminie 3 dni od daty zgłoszenia; Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zgłoszeń o usterce lub awarii przez upoważnionych pracowników Miejskiego Domu Kultury w Mławie i Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mławie. Dostęp do Internetu będzie wykorzystywany do celów niekomercyjnych. W cenie usługi muszą być zawarte wszelkie koszty związane z jej świadczeniem Zamawiający informuje, że świadczenie usługi zapewnienia stałego dostępu do Internetu wygasa wraz z końcem umowy, bez możliwości jego przedłużenia. Przed złożeniem oferty zaleca się wizje w terenie, w celu sprawdzenia możliwości świadczenia usługi dostępu do Internetu dla lokalizacji wymienionych w załączonej liście ulic stanowiącej załącznik nr 4 do SWIZ, przy których mieszkają beneficjenci ostateczni projektu oraz lokalizacji, w których będą umieszczone ogólnodostępne punkty dostępu do Internetu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Świ@t w zasięgu ręki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, w ramach działania 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-14-038/10-00 z dnia 15.12.2010r. Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nordisk Polska Sp. z o.o., ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46486,50

  • Oferta z najniższą ceną: 46486,50 / Oferta z najwyższą ceną: 46486,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.