eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Wykonanie obudowy studni wierconej z agregatem pompy głębinowej, rurociągiem tłocznym, przyłączem energetycznym do agregatu, ogrodzeniem i dojazdem do studni w Zielonce przy ul. Inżynierskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Zielonka: Wykonanie obudowy studni wierconej z agregatem pompy głębinowej, rurociągiem tłocznym, przyłączem energetycznym do agregatu, ogrodzeniem i dojazdem do studni w Zielonce przy ul. Inżynierskiej
Numer ogłoszenia: 170773 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o. o. , ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 83 33, faks 0-22 781 83 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwikzielonka.bip.eur.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie obudowy studni wierconej z agregatem pompy głębinowej, rurociągiem tłocznym, przyłączem energetycznym do agregatu, ogrodzeniem i dojazdem do studni w Zielonce przy ul. Inżynierskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - usunięcie drzew - 4 szt., - wykonanie obudowy studni głębinowej z kręgów betonowych o średnicy 2000 mm - montaż pompy i armatury, - opomiarowanie przepływu, - wykonanie rurociągu tłocznego z rur PE o średnicy 180 mm ( dł ~ 250 m ), - przyłączenie do istniejącej instalacji wodociągowej na terenie stacji uzdatniania wody, - montaż zasilania i sterowania pompą w studni głębinowej, - montaż elementów pomiaru ciągłego poziomu wody w studni głębinowej i zdalnego zliczania objętości przepływającej wody, - montaż pozostałych elementów elektrycznych wyposażenia obudowy studni, - ułożenie kabla zasilającego, sterowniczego, i kabli pomiarowych ( odcinek ~ 250 m ), - wykonanie ogrodzenia terenu ujęcia wody, - przestawienie energetycznego słupa oświetleniowego, - zagospodarowanie terenu ujęcia wody i prace porządkowe, - inne prace wyszczególnione w przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.21 - Instalacje osadu 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.31.71.00 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1). są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Udzielą min. 3 - letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Uzyskają we własnym zakresie opinie, zezwolenia i.t.p. służb i instytucji w zakresie niezbędnym do przystąpienia do wykonania zamówienia i dokonania odbioru robót. 5. uwzględnią w sporządzaniu oferty, wykonywaniu robót i przygotowaniu przedmiotu zamówienia do odbioru, warunków i ustaleń zawartych w specyfikacji wykonania i odbioru robót, warunkach zajęcia pasa drogowego i projekcie. 6. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych przez wykonawcę w ofercie, a wyszczególnionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadzie kwalifikacji ( spełnia - nie spełnia )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy OFERTA. 2. Kompletny, sporządzony przez oferenta kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie na podstawie w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Oświadczenie o udzieleniu nie krótszej niż 3-letniej pisemnej gwarancji na wykonane prace, uzyskaniu na własny koszt opinii, zezwoleń, badań, itp. służb i instytucji w zakresie niezbędnym do przystąpienia, wykonania i dokonania odbioru przedmiotu zamówienia, uwzględnienia w opracowywaniu oferty, wykonywaniu robót i przygotowaniu przedmiotu zamówienia do odbioru, warunków i ustaleń zawartych w: specyfikacji wykonania i odbioru robót, warunkach zajęcia pasa drogowego i projekcie. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, poprzez informacje wystawione przez Inwestorów. 9. Wykaz pracowników zatrudnionych u Wykonawcy na szczeblu kierowniczym przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz kopie dokumentów stwierdzających przygotowanie zawodowe tych pracowników do realizacji przedmiotu zamówienia ( uprawnienia budowlane ) oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. 11. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwikzielonka.bip.eur.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka pow. wołomiński tel. 0-22 781-83-33, fax 0-22 781-83-32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Przedsiebiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Zielonce Sp. z o.o. ul. Literacka 20, 05-220 Zielonka pok. nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.