eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Wdrożenie technologii GIS w Urzędzie Miasta Kielce w obszarze zadań miasta związanych z procesami strategicznymi, planowaniem przestrzennym i podejmowaniem decyzji w procesie inwestycyjnym oraz obsługą inwestorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Kielce: Wdrożenie technologii GIS w Urzędzie Miasta Kielce w obszarze zadań miasta związanych z procesami strategicznymi, planowaniem przestrzennym i podejmowaniem decyzji w procesie inwestycyjnym oraz obsługą inwestorów
Numer ogłoszenia: 170769 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce, Rynek 1, 25-303 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3676236, fax 041 3676306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie technologii GIS w Urzędzie Miasta Kielce w obszarze zadań miasta związanych z procesami strategicznymi, planowaniem przestrzennym i podejmowaniem decyzji w procesie inwestycyjnym oraz obsługą inwestorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wdrożenie Miejskiego Systemu Informacji Przestrzennej (MSIP) obejmujące: 1.1. Dostarczenie oprogramowania: a. Serwera bazodanowo - aplikacyjnego wewnętrznego - służącego realizacji procesów administracyjnych oraz obsłudze MSIP wewnątrz UM, b. Serwera bazodanowo - aplikacyjnego zewnętrznego - obsługującego geoportal UM, c. Sieciowych aplikacji dedykowanych oraz przeglądarki danych GIS, 1.2. Wykonanie usługi: a. Instalacja i konfiguracja oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania MSIP na serwerach sprzętowych, b. Instalacja, konfiguracja i ładowanie danych, c. Przeszkolenie użytkowników i administratora systemu, d. Asysta techniczna przez okres 12 miesięcy po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia ( w tym konsultacje związane z obsługą systemu). 1.3. Udzielenie 24-miesięcznej gwarancji na funkcjonowanie wdrożonego systemu i dostarczonego oprogramowania oraz dodatkowo rękojmi na taki sam okres.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 15.000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00 groszy). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem/operacja bezgotówkowa/ na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Regionalny w Kielcach Nr 79 2030 0045 1110 0000 0027 3290. z dopiskiem: Wadium w przetargu na wdrożenie technologii GIS w Urzędzie Miasta Kielce 6. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub których oferty zostały odrzucone, a którym zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 PZP, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powyższej ustawy. 3) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożyli w sposób należyty, potwierdzony dokumentami - co najmniej 2 gminne-miejskie-powiatowe systemy informacji przestrzennej oparte na hurtowniach danych oraz serwerach mapowych o łącznej wartości tych 2 systemów stanowiącej minimum 1 mln PLN ; systemów przypadku większej ilości wdrożeń jedno z nich musi być powyżej 500tys. PLN, z czego: 3.1 Przynajmniej 2 wdrożone zostały w miastach wykonujących zadania gminy i powiatu (tzw. powiaty grodzkie) oraz posiadających wśród obsługiwanych zadań administracyjnych m.in. wydawanie pozwoleń na budowę w formie decyzji administracyjnej; 3.2. Przynajmniej 2 wdrożone zostały w miastach porównywalnych pod względem wielkości z miastem Kielce tj. posiadających więcej niż 100 000 mieszkańców; 3.3. Przynajmniej 2 wdrożone systemy kompleksowo obsługują procedury administracyjne w zakresie zbliżonym do niniejszego zamówienia tj. obsługują przynajmniej 4 z następujących procedur w sposób odpowiadający zawartemu w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ - Aplikacje dedykowane) : a) Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz tworzenie rejestrów tych decyzji b) Wydawanie pozwoleń na budowę i tworzenie rejestrów tych decyzji c) Wprowadzanie wniosków-uwag do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i tworzenie ich rejestrów d) Wydawanie wyrysów i wypisów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, wydawanie wypisów i wyrysów ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w obowiązującym miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego e) Uzgodnienia decyzji o warunkach zabudowy pod względem ochrony gruntów rolnych f) Wydawanie decyzji wyłączającej grunty z produkcji rolnej g) Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Wykaz wdrożonych systemów zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ Tabela Nr 1 do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie. 4) W ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wdrożyli, co najmniej 3 miejskie Geoportale oparte na technologii WebGIS posiadające funkcjonalność i cechy zbliżone do określonych w zamówieniu tj. przynajmniej: a) Geoportal dostępny poprzez przeglądarkę popularną WWW w środowisku interfejsu wyświetlania mapy opartego na stronach HTML; b) Użytkowanie geoportalu nie nakłada na użytkownika konieczności pobierania i instalacji dodatkowego oprogramowania np. ActiveX, środowiska JRE, Flash; c) Geoportal ma możliwość prezentacji danych GIS wektorowych i rastrowych, zdjęć, opisów tekstowych; d) Opcje zbliżania i oddalania mapy w tym poprzez wprowadzenie skali, suwak, możliwość zbliżenia do zaznaczonego prostokąta e) Opcja przesuwania mapy, f) Wyszukiwanie obiektów z użyciem interaktywnych list zbliż do, g) Włączanie/wyłączanie warstw poprzez legendę lub listę warstw h) Drukowanie z użyciem przygotowanego szablonu, i) Konfigurowalna lista profili j) Prezentowanie szczegółowych opisów obiektów w postaci specjalnych formularzy (kart) wywoływanych po kliknięciu w obiekt k) Pomiar odległości na mapie, l) Pomiar powierzchni m) Wyszukiwanie najkrótszych tras pomiędzy punktami o ustalonym adresie. Wykaz wdrożonych Geoportali zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ Tabela Nr 2 do którego należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wdrożenie. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 siwz według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do warunków zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wdrożeń systemów informacji przestrzennej wg wzoru określonego w tabeli Nr 1 Zał. Nr 4 do siwz. Załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wymagana forma dokumentów: - wykaz - oryginał - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. d) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat wdrożeń miejskich Geoportali opartych na technologii GIS wg wzoru określonego w tabeli Nr 2 Zał. Nr 4 do siwz. Załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług. Wymagana forma dokumentów: - wykaz - oryginał - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw - oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, należy przedłożyć zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich w odniesieniu do systemu zarządzania jakością w zakresie budowy i wdrażania systemów informatycznych. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 5. Dokumenty wymagane od Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 ppkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższym ppkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.kielce.pl/pl/zoum_strona_glowna/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-303 Kielce Ul. Rynek 1 Pok. 114.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi i Informatyki Urzędu Miasta Kielce 25-303 Kielce Ul. Rynek 1 Pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.