eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Organizacja imprezy - Rajdy rowerowe Jeleniogórskim Traktem Śródmiejskim promującą produkt turystyczny w ramach projektu Jeleniogórski Trakt Śródmiejski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Jelenia Góra: Organizacja imprezy - Rajdy rowerowe Jeleniogórskim Traktem Śródmiejskim promującą produkt turystyczny w ramach projektu Jeleniogórski Trakt Śródmiejski
Numer ogłoszenia: 170760 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy - Rajdy rowerowe Jeleniogórskim Traktem Śródmiejskim promującą produkt turystyczny w ramach projektu Jeleniogórski Trakt Śródmiejski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie rajdu rowerowego po Jeleniogórskim Trakcie Śródmiejskim w ramach projektu Jeleniogórski Trakt Śródmiejski Trakt stanowią dwie trasy turystyczne: a) Mały Trakt Śródmiejski ma długość około 5 km i przebiega przez: Wzgórze Krzywoustego, Basztę Grodzką, Wieżę Zamkową, Plac Ratuszowy, Kościół p.w. Św. Erazma i Pankracego, Kaplicę Św. Anny, Cerkiew Prawosławną p.w. Św. Piotra i Pawła, Kościół Św. Krzyża, zabytkowy budynek przy ulicy Kochanowskiego (siedziba Liceum Ogólnokształcącego Nr 1), Teatr im. C.K. Norwida oraz odrestaurowane budynki przy ulicy Bankowej. b) Duży Trakt Śródmiejski ma długość około 20km i rozpoczyna się w uzdrowiskowej części miasta - Cieplicach od Pałacu Schaffgotschów poprzez kościół ewangelicko-augsburski, zespół klasztorny zakonu cystersów wraz z kościołem p.w. Jana Chrzciciela, zabytkowy Park Zdrojowy, Teatr Zdrojowy Animacji, Park Norweski, Zamek Chojnik, aż po Muzeum Gerarda Hauptmanna w Jagniątkowie. Etap I - przygotowanie rajdu - obejmuje: - projekt spotu i jego emisję (100 razy po 30 sekund). Emisja pomiędzy 5.08. a 15.08.2010r. w ponadregionalnej rozgłośni radiowej; - projekt, druk i ekspozycję 500 sztuk plakatów o formacie B1, papier kredowany, gramatura min. 150g/m2, fullcolor. Ekspozycja co najmniej na 7 dni przed imprezą w Jeleniej Górze, Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Świeradowie Zdroju, Legnicy i Wałbrzychu; - projekt i produkcję 1800 sztuk koszulek z nadrukiem. T-shirt dwukolorowy z rękawami typu raglan (biało-pomarańczowa) - 100% bawełny czesanej - wzmacniająca taśma na karku - ściągacz z dodatkiem elastanu, gramatura 150g. Nadruk: * na przód - jeden kolor w HD, max. format A4 * na tył - jeden kolor min. 30% powierzchni zadruku Wersja damska i męska: * koszulka męska - rozmiar S-200 szt., M-400 szt., L-400 szt., XL-200 szt., XXL - 50 szt. * koszulka damska - rozmiar S-100 szt., M-200 szt., L-200 szt., XL-50 szt. Koszulki zostaną rozdane wśród uczestników rajdu - projekt i emisję ogłoszenia prasowego (8 emisji w kolorze w tym: 4 w gazecie o zasięgu lokalnym o wym. min. jedna czwarta strony i 4 w gazecie o zasięgu regionalnym o wym. min. jedna ósma strony); - projekt i produkcję 30 sztuk banerów o wymiarach 1mx3m jednostronny - PCV, gramatura min. 400g na m2; - uzyskanie od odpowiednich organów wymaganych przepisami zezwoleń i uzgodnień dotyczących przygotowywania i przeprowadzenia rajdu; Etap II - przeprowadzenie rajdu w dniu 15.08.2010r. Małym Traktem Śródmiejskim - obejmuje: Miejsce: Plac Ratuszowy Wstępny harmonogram działań: - godz. 10.00 - 14.00 organizacja na Placu Ratuszowym obsługi technicznej Rajdu, (tj. namioty organizacyjne, nagłośnienie, speaker, muzyka); - godz. 10.00 - 11.45 - przyjmowanie zgłoszeń i rejestracja uczestników Rajdu (opracowanie Regulaminu rajdu, listy zgłoszeń); - godz. 12.00 - start uczestników Rajdu (zabezpieczenie medyczne na trasie Rajdu, ubezpieczenie NNW uczestników, zabezpieczenie pilotażu Rajdu i pojazdu zamykającego za ostatnim uczestnikiem). Na trasie rajdu 2 -3 przystanki w najciekawszych miejscach Małego Traktu Śródmiejskiego - przekazanie krótkiej informacji przez przewodników rajdu; - godz. 13.00 - orientacyjny czas przyjazdu uczestników na Plac Ratuszowy; - godz. 13.00 - 14.00 podsumowanie Rajdu. 2. Spoty, plakaty, koszulki, ogłoszenia prasowe i banery mają promować Jeleniogórski Trakt Śródmiejski oraz Miasto Jelenia Góra. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy herb i logotyp miasta Jelenia Góra w formie elektronicznej. 4. Wymagane loga muszą być zgodne z wytycznymi dot. oznaczania projektów znajdującymi się na stronie internetowej www.rpo.dolnyslaska.pl Link do strony: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3819&mId1=3580 5. Projekt i umiejscowienie loga UE, programu, herbu i logotypu miasta oraz napisów do uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (70%) oraz środków własnych Miasta Jeleniej Góry (30%) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. KOD Wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 92600000-7- Usługi sportowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie: 50%, wg wzoru niżej wskazanego: Kryterium doświadczenie Zamawiający będzie oceniał na podstawie złożonych wraz z ofertą rekomendacji. Oceny ofert dokonają członkowie Komisji Przetargowej powołanej przez Zamawiającego. Każdy członek Komisji oceni doświadczenie Oferenta w zakresie współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego poprzez nadanie 2 punktów za rekomendacje wymagane przez Zamawiającego oraz jeden punkt za każdą następną, a także nada jeden punkt za każde udokumentowane doświadczenie we współpracy z mediami. Wszystkie oceny za to kryterium zostaną zsumowane. Następnie zostanie obliczona średnia ocena za doświadczenie danego Wykonawcy wg wzoru: Średnia ocena za doświadczenie danego Wykonawcy = Suma ocen wszystkich członków oceniających Liczba członków oceniających Ocena punktowa danej oferty za doświadczenie zostanie obliczona wg wzoru: Ocena punktowa za doświadczenie danego Wykonawcy = Średnia ocena za doświadczenie Wykonawcy x 100 X 0,50 Obliczona średnia ocena za doświadczenie Wykonawcy ocenionego najwyżej Obie oceny punktowe za cenę brutto oraz za doświadczenie zostaną zsumowane.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - doświadczenie - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Jelenia Góra Plac Ratuszowy 58 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydzial Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta w Jeleniej Górze Plac Ratuszowy 58 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (70%) oraz środków własnych Miasta Jeleniej Góry (30%) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.