Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-07
Olkusz: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 170715 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olkusz Samorządowy Zespół Edukacji , Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 62 60 169, faks 032 62 60 179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu, Zespole Szkolno-Przedszkolnym Integracyjnym Nr 1 w Olkuszu - Szkole Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 3 im. Marcina Biema w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 4 im. Francesco Nullo w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 5 im. Marcina Bylicy w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 6 im. Fryderyka Chopina w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 9 im. ppłk pilota Stanisława Skarżyńskiego w Olkuszu, Szkole Podstawowej Nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu, Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Braciejówce, Szkole Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Gorenicach, Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Kosmolowie, Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Osieku, Szkole Podstawowej im. Marii Dąbrowskiej w Sienicznie, Szkole Podstawowej im. Wojska Polskiego w Zawadzie, Szkole Podstawowej im. Obrońców Warszawy w Zedermanie, Szkole Podstawowej im. kpt. pilota Władysława Gnysia w Żuradzie, w związku z realizacją projektu pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie powinno być wykonane w terminie 30 dni od podpisania umowy. Znaki towarowe oraz nazwy własne, które ewentualnie użyto w opisie pomocy służą jedynie określeniu parametrów lub zobrazowaniu danego produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach porównywalnych lub wyższych. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę w ofercie pomocy równoważnych, Wykonawca powinien wykazać, że oferowany przez niego towar jest równoważny i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ze względu na charakter zamówienia zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, jeżeli dostawa w terminie określonym w umowie jest niemożliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/olkusz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Samorządowego Zespołu Edukacji - Urząd Miasta i Gminy Olkusz Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 322.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Samorządowego Zespołu Edukacji - Urząd Miasta i Gminy Olkusz Rynek 1, 32-300 Olkusz pok. 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. /Myśląc o przyszłości - Indywidualizacja Procesu Nauczania i Wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w Gminie Olkusz/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkoły w ramach projektu "Rozwiń skrzydła - wsparcie uczniów Szkoły Podstawowej w Karsku"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.