eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › USŁUGA HOLOWANIA POJAZDÓW ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI. (SPRAWA NR 70/S/08 - 2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Białystok: USŁUGA HOLOWANIA POJAZDÓW ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI. (SPRAWA NR 70/S/08 - 2)
Numer ogłoszenia: 170708 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku, ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, fax 085 6772842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA HOLOWANIA POJAZDÓW ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI. (SPRAWA NR 70/S/08 - 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi określone w zadaniach: Zadania nr 1 - 9: dotyczą usługi holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t., nie będących dowodem rzeczowym. Zadania zostały określone następująco: Zad. nr 1: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Augustów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Augustowie - załącznik nr 1A, Zad. nr 2: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Hajnówka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Bielsku Podlaskim - załącznik nr 1B, Zad. nr 3: holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Łomża z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Grajewie - załącznik nr 1C, Zad. nr 4: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Mońki z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce - załącznik nr 1D, Zad. nr 5: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Sejny z miejsca zdarzenia do Komendy Miejskiej Policji w Łomży- załącznik nr 1E, Zad. nr 6: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Siemiatycze z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Mońkach - załącznik nr 1F, Zad. nr 7: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Sokółka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sejnach - załącznik nr 1G, Zad. nr 8: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Zambrów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach - załącznik nr 1H, Zad. nr 9 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Wysokie Mazowieckie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sokółce - załącznik nr 1I. Informacje dodatkowe (Zadanie 1-9): Czas dojazdu wykonawcy usługi do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 1 godz. od momentu zgłoszenia miejsca pojazdu do holowania. Wykonawca na własny koszt zapewnia dojazd do miejsca zatrzymania pojazdu a także zabezpiecza we własnym zakresie wszystkie niezbędne urządzenia, środki transportu, potrzebne do prawidłowej realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie za usługę holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t będzie dokonywane w następujący sposób: a) holowanie pojazdów znajdujących się na drodze - zgodnie z ceną ofertową Wykonawcy tj.: - cena za 1 km przejechany podczas holowania - cena za załadunek, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i rozładunek, b) holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i rozładunek dla pojazdów znajdujących się na drodze. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; c) holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku większego nakładu pracy, użycia sprzętu specjalistycznego, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a. Zadania nr 10 - 12: dotyczą usługi holowania sprzętu transportowego pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowite powyżej 3,5 t., Zadania zostały określone następująco: Zad. nr 10: holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Augustowie, Komendy Powiatowej Policji w Grajewie, Komendy Powiatowej Policji w Sejnach, Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1J, Zad. nr 11: holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Kolnie, Komendy Miejskiej Policji w Łomży, Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1K, Zadanie nr 12: holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce, Komendy Powiatowej Policji w Bielsku Podlaskim, Komendy Powiatowej w Siemiatyczach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1L. Informacje dodatkowe (zad. 10-12): Czas dojazdu wykonawcy do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 1,5 godz. od momentu zgłoszenia sprzętu transportowego do holowania. Do 20 km włącznie wykonawca na własny koszt zapewnia dojazd od siedziby Wykonawcy do miejsca zdarzenia. Koszt powrotu holownika od miejsca pozostawienia holowanego pojazdu do siedziby Wykonawcy do 20 km włącznie ponosi Wykonawca. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie wszystkie niezbędne urządzenia, środki transportu, potrzebne do prawidłowej realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie za usługę holowania sprzętu transportowego pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej powyżej 3,5 t będzie dokonywane w następujący sposób: a) Holowanie pojazdów, które znajdują się na drodze i stoją na kołach - zgodnie z ceną ofertową Wykonawcy tj.: - cena za 1 km przejechany podczas holowania - cena za załadunek, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu. b) Holowanie pojazdów, które znajdują się na drodze i nie stoją na kołach - 150 % ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; c) Holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; d) Holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku większego nakładu pracy, użycia sprzętu specjalistycznego, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a. e) Holowanie pojazdów o masie całkowitej powyżej 7,5 t które znajdują się na drodze i stoją na kołach - dwukrotność cen ofertowych określonych w pkt. a f) Holowanie pojazdów o masie całkowitej powyżej 7,5 t, które znajdują się na drodze i nie stoją na kołach - 150 % ceny za załadunek określonej w pkt. e, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. g) Holowanie pojazdów o masie całkowitej powyżej 7,5 t, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny za załadunek określonej w pkt. e, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. h) Holowanie pojazdów o masie całkowitej powyżej 7,5 t, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku większego nakładu pracy, użycia sprzętu specjalistycznego, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. Szacunkowa całkowita wartość zamówienia netto: 93442,62 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.81.10 - Usługi holownicze Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 2.1 Wykonawca przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jednym sprzętem transportowym przystosowanym do świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca musi dysponować taką ilością sprzętu, na ile zadań składa ofertę, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: a. którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b. w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c. którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. Z postępowania wykluczy się również Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 2 , którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; - nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, - posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać wymagany warunek, - w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków i nie dołączenie do oferty w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca - załącznik nr 4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jednym sprzętem transportowym przystosowanym do świadczenia przedmiotowej usługi. Wykonawca musi dysponować taką ilością sprzętu, na ile zadań składa ofertę, 4. Aktualny(e) (odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): - dot. konsorcjum - wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt. IV ppkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywane będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy uczestników konsorcjum będzie rozpatrywany łącznie. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. - dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: a) pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego b) lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt. IV ppkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli jest wymagana, rozpatrywane będzie łącznie. Potencjał techniczny i finansowy wspólników spółki cywilnej będzie rozpatrywany łącznie Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Augustów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Augustowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Augustów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Augustowie. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 6557,38 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Hajnówka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Bielsku Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP w Hajnówka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Bielsku Podlaskim. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 7377,05 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Łomża z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Grajewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t rejonie działania KMP w Łomża z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Grajewie. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 10655,74 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Mońki z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP w Mońki z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 4098,36 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Sejny z miejsca zdarzenia do Komendy Miejskiej Policji w Łomży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Sejny z miejsca zdarzenia do Komendy Miejskiej Policji w Łomży. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 7377,05 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Siemiatycze z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Mońkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Siemiatycze z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Mońkach. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 4098,36 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Sokółka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sejnach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Sokółka z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sejnach. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 16393,44 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Zambrów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Zambrów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 2459,02 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Wysokie Mazowieckie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sokółce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowitej do 3,5 t w rejonie działania KPP Wysokie Mazowieckie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sokółce. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 8196,72 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Augustowie, Komendy Powiatowej Policji w Grajewie, Komendy Powiatowej Policji w Sejnach, Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowite powyżej 3,5 t w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Augustowie, Komendy Powiatowej Policji w Grajewie, Komendy Powiatowej Policji w Sejnach, Komendy Miejskiej Policji w Suwałkach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 16393,44 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Kolnie, Komendy Miejskiej Policji w Łomży, Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowite powyżej 3,5 t w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Kolnie, Komendy Miejskiej Policji w Łomży, Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem, Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia 5737,70 zł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Holowanie pojazdów w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce, Komendy Powiatowej Policji w Bielsku Podlaskim, Komendy Powiatowej w Siemiatyczach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o masie całkowite powyżej 3,5 t w rejonie działania Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce, Komendy Powiatowej Policji w Bielsku Podlaskim, Komendy Powiatowej w Siemiatyczach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 4098,36 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.