eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-29

Gromnik: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi : Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905
Numer ogłoszenia: 170696 - 2013; data zamieszczenia: 29.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi : Przebudowa drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825-0+905.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego (łącznie z wykonywaniem obowiązków inspektora nadzoru w okresie trwania rękojmi i gwarancji na roboty budowlane) przy realizacji robót budowlanych dotyczących: Przebudowy drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna wraz z zabezpieczeniem osuwających się skarp korony drogi w km 0+825 - 0+905 Zakres robót budowlanych realizowany w III etapach: - ETAP I - remont odcinka szlaku zrywkowego z budową dwóch przepustów pod koroną szlaku, wykonanie rowów opaskowych w obrębie szlaku zrywkowego powyżej drogi leśnej, przeprofilowanie terenu poniżej nasypu drogi leśnej wraz z wykonaniem rowów otwartych, -ETAP II - profilowanie skarpy powyżej drogi leśnej, odtworzenie skarpy osuniętego nasypu drogi, wykonanie sączka pod dnem rowu przydrożnego wraz z umocnieniem rowu prefabrykowanymi korytkami betonowymi, wykonanie sączków na skarpie powyżej drogi leśnej oraz na skarpie nasypu, -ETAP III- wykonanie konstrukcji nawierzchni drogi leśnej Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w kolejności ETAP I, II, III z przerwami pomiędzy etapami minimum 3-6 tygodni. O rozpoczęciu kolejnego etapu robót zdecyduje inspektor nadzoru inwestorskiego wraz z projektantem w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Inspektor zobowiązuje się pełnić nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zgodnie z przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Ustala się bytność inspektora nadzoru na terenie budowy w trakcie realizacji robót co najmniej raz w tygodniu, a ponadto na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawcy robót. Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: 1) udział przy przekazaniu terenu budowy 2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 4) kontrola dotycząca tempa realizacji robót w stosunku do harmonogramu zgodnie z zapisami umowy zawartej z wykonawcą na wykonanie robót, 5) przedstawienie opinii dotyczących ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, uzupełniających, 6) opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie ewentualnych zmian sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej, 7) sprawdzenie poprawności sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysów powykonawczych przy rozliczaniu i odbiorze końcowym inwestycji, 8) nadzór nad usunięciem przez Wykonawcę wad i usterek oraz nad wykonaniem napraw i konserwacji przebudowanej drogi w okresie rękojmi i gwarancji, 9) ponadto do obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie: a) udział w naradach koordynacyjnych, b) udział w komisjach odbiorowych, c) rozliczenie nadzorowanego zakresu robót 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca w złożonej ofercie winien uwzględnić wszystkie koszty związane z prowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad w/w przebudową drogi, a w szczególności wynikające z obowiązków inspektora wyszczególnionych powyżej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 60 zł. (słownie : sześćdziesiąt złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 14:00 . 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 09.05.2013 r. do godz. 10:00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku, wymaga się oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości robót budowlanych nie niższej niż 100 000 zł. netto każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w zakresie wiedzy i doświadczenia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku, wymaga się oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedstawiony wykaz osób i złożone przez wykonawcę oświadczenie o posiadaniu uprawnień przez tą osobę. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest przedstawić wraz z wykazem osób informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi osobami, w szczególności przedstawiając w celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji udostępnionych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje tego warunku, wymaga się oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów opisanych w ust. 1a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawione w terminie nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy co do zmiany terminu prowadzenia nadzoru z uwagi na zmianę terminu wykonania robót budowlanych objętych nadzorem. Zmiana ta nastąpi na wniosek Zamawiającego. Zmiana postanowień umowy będzie wprowadzana pisemnie, a Zamawiający będzie dążył do zawarcia porozumienia z drugą stroną umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych personalnych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. W przypadku braku wyłonienia Wykonawcy, unieważnienia postępowania dotyczącego wyboru Wykonawcy na wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy drogi leśnej nr 19 w leśnictwie Pleśna, Nadleśnictwo Gromnik - Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy na usługi prowadzenia nadzoru inwestorskiego przy realizacji w/w robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_gromnik/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik Gen. Andersa 1 33-180 Gromnik sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.