Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-28
Olsztyn: Remont instalacji centralnego ogrzewania, kotłownia gazowa, instalacja gazowa wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi i remontowymi w budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10
Numer ogłoszenia: 170670 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego , ul. Natalii Żarskiej 2, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273941, faks 089 5273941.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmbp.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja oświaty.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji centralnego ogrzewania, kotłownia gazowa, instalacja gazowa wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi i remontowymi w budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem instalacji centralnego ogrzewania, wykonaniem kotłowni wewnętrznej gazowej, wykonaniem instalacji gazowej na potrzeby budynku biblioteki w Biskupcu przy ul. Mickiewicza 10, zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną (STS) wykonania i odbioru robót stanowiącymi odpowiednio załączniki 6, 7 i 8 do SIWZ. Zakres robót obejmuje: Roboty instalacyjne: -prace demontażowe: demontaż starych grzejników, demontaż przewodów, odłączenie 1 pieca c.o. węglowego, wyniesienie ze starej kotłowni 2-ch pieców stalowych, demontaż wkładu kominowego z rur kwasoodpornych, demontaż pionów kanalizacyjnych i instalacji kanalizacyjnej, demontaż instalacji wodnej, demontaż urządzeń sanitarnych w 2-ch łazienkach, -prace montażowe w zakresie: nowej instalacji c.o., wkładu kominowego, kotła c.o. z urządzeniami, pionów i instalacji kanalizacyjnej i wodnej, biały montaż, -próba szczelności całości instalacji, płukanie instalacji c.o. i wodnej, odbiór kominiarski, -napełnienie instalacji czynnikiem oraz rozruch i regulacja instalacji c.o., -prace wykończeniowe i osłanianie przewodów. Roboty elektryczne: -wymiana linii rozdzielczej od złącza do tablicy licznikowej, -wymiana tablicy licznikowej i rozdzielczej, -zasilenie tablicy kotłowni, -wymiana instalacji elektrycznej w kotłowni, komunikacji i pom. Pomocniczym, -wymiana instalacji elektrycznej w przedsionku i wc, -pomiary. Roboty budowlane towarzyszące i remontowe: -prace budowlane adaptacyjne pomieszczeń piwnicznych (stara kotłownia węglowa, pomieszczenie pomocnicze, komunikacja, klatka schodowa do piwnicy) na kotłownię gazową, pomieszczenie pomocnicze i komunikację -okładziny ścian, posadzek, malowanie, -izolacja pionowa ściany zewnętrznej budynku od strony kotłowni, -prace budowlane związane z remontem 2-ch pomieszczeń wc (na parterze i na piętrze), przedsionka (na parterze) - okładziny ścian, posadzek, sufity podwieszone, malowanie -prace budowlane naprawcze i malarskie po demontażach instalacji c.o., wod-kan. Prace pomocnicze i uzupełniające: -przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi kotłowni, -prace towarzyszące polegające na niezbędnym odsuwaniu wyposażenia biblioteki oraz zabezpieczaniu pomieszczeń i księgozbiorów podczas robót budowlano-montażowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga sięIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, tj. modernizacja, remont lub montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią i robotami budowlanymi towarzyszącymi, w tym co najmniej 1 robotę w generalnym wykonawstwie; -dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 ustawy Pzp Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz następujące dokumenty: -Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a).aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. -Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a).Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot niniejszego przetargu, w tym co najmniej 1 robotę wykonaną w generalnym wykonawstwie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 3 do SIWZ. b).Informację na temat osoby, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy i informację na temat osób, które będą pełnić funkcję Kierowników robót, sporządzoną na załączniku, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. c).Uprawnienia budowlane Kierownika Budowy (branża instalacyjna - w tym niezbędne uprawnienia w zakresie instalacji gazowych) i Kierowników robót (branża elektryczna, branża budowlana) wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. d).Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował (a nie dysponuje w danej chwili). -W celu potwierdzenia tego, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: a).aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b).dołączenia aktualnej przez cały okres realizacji umowy polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż cena brutto zaoferowana przez wykonawcę za realizację zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wmbp.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, 10-165 Olsztyn ul. Natalii Żarskiej 2, w pok. 303..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Warmińsko-Mazurska Biblioteka Pedagogiczna im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, 10-165 Olsztyn ul. Natalii Żarskiej 2, Sekretariat - w godz. 7:30 - 14:00 od pn. do pt..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wynajem wraz z obsługą operatorską sprzętu do bieżącego utrzymania dróg administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Elblągu
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa stołów operacyjnych na potrzeby Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- "Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych i szczepionek dla zwierząt gospodarskich i koni"
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Oddziału Chirurgii Plastycznej, Oddziału Klinicznego Okulistycznego i Bloku Operacyjnego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.