eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Bankowa obsługa budżetu Gminy Lubawka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Lubawka: Bankowa obsługa budżetu Gminy Lubawka
Numer ogłoszenia: 170633 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196234 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubawka, Pl. Wolności 1, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7411588 w. 22, faks 0-75 7411262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Lubawka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie przez okres 12 miesięcy bankowej obsługi budżetu Gminy Lubawka. Obsługa ta obejmować będzie: 3.1.1.otwarcie i prowadzenie 11 (jedenastu) rachunków bankowych - podstawowego oraz pomocniczych, bez ponoszenia kosztów w tym zakresie przez Zamawiającego, w tym: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków również w walutach obcych, - możliwość negocjacji kursów wymiany walut, - potwierdzanie stanu sald. 3.1.2. Realizowanie przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na konto w Banku prowadzącym obsługę budżetu oraz przelewów na konto w innym Banku w tym możliwość dokonywania poleceń przelewów zagranicznych. 3.1.3. Prowadzenie obsługi kasowej gminy, w tym: - realizacja czeków gotówkowych, - dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby działające w imieniu gminy, realizowanie wypłat gotówkowych na podstawie imiennych list sporządzonych przez zamawiającego, przyjmowanie wpłat gotówkowych z tytułu podatków lokalnych, - koszty innych wpłat gotówkowych dokonywanych na rachunki gminy Lubawka ponosić będą wpłacający według obowiązującej taryfy banku 3.1.4. Otwarcie i prowadzenie lokat terminowych - bez ponoszenia kosztów w tym zakresie przez Zamawiającego. 3.1.5. Oprocentowanie środków na rachunku podstawowym, rachunku ZFŚS i rachunku depozytów. Pozostałe rachunki pomocnicze funkcjonować będą bez oprocentowania środków na nich zgromadzonych. 3.1.6. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 1 mln. zł. na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego, przy czym: - uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat, - wykonawca nie będzie pobierał prowizji od niewykorzystanej części kredytu, - kredyt oprocentowany będzie według stopy procentowej wynoszącej WIBOR 1M plus marża banku - stawka WIBOR 1M odpowiada WIBOR-owi dla depozytów 1-miesięcznych ustalanej na zasadach obowiązujących u wykonawcy - marża Banku, zaproponowana w ofercie będzie niezmienna w całym okresie umowy. 3.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w Lubawce czynny punkt kasowy służący do obsługi kasowej gminy lub do dnia podpisania umowy taki punkt utworzył. 3.3. Zamawiający oczekuje od wyłonionego Wykonawcy zainstalowania i uruchomienia na 6 stanowiskach pracy systemu rozliczeń elektronicznych w formie banku internetowego wraz z przeszkoleniem przystanowiskowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Kamiennej Górze, Waryńskiego 11, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27427,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26811,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26811,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26811,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.