eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › utylizacja odpadów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Lesko: utylizacja odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 170631 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131149 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utylizacja odpadów medycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: systematyczne wykonywanie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych w tym niebezpiecznych i innych dla SPZOZ Lesko to jest: 1. Odpady medyczne niebezpieczne zawierające części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania o kodzie 18 01 02* w ilości - 0,06 Mg. przez okres 36 -miesięcy. 2. Odpady medyczne, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt, krew, IPIM np. opatrunki, sprzęt jednorazowy, o kodzie 18 01 03*w ilości 30,0 Mg przez okres 36-miesięcy. 3. Inne odpady medyczne niż wymienione w 18 01 03 o kodzie 18 01 04 w ilości 24,0 Mg przez okres 36-miesięcy. 4. Odpady leki i inne nie wymienione w 18 01 08 o kodzie 18 01 09 w ilości 0,014 Mg przez okres 36-miesięcy. 5. Narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki o kodzie 18 01 01 w ilości 0,12 Mg przez okres 36-miesięcy. 6. Chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne o kodzie 18 01 06* w ilości 0,23 Mg przez okres 36-miesięcy. 7. Magnetyczne i optyczne nośniki informacji o kodzie 16 80 01 w ilości 0,18 Mg 8. Zużyte urządzenia zawierające elementy niebezpieczne inne nie wymienione w 16 01 09 lub 16 02 12 o kodzie 16 02 13* w ilości 0,36 Mg przez okres 36-miesięcy. 9. Zużyte urządzenia inne nie wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 o kodzie 16 02 14 zużyte urządzenia elektroniczne sprzęt komputerowy, biurowy w ilości 0,300 Mg przez okres 36-miesięcy. Wymagania prawne. 1. Wykonanie usługi odbioru i transportu Wykonawca zobowiązany jest wykonywać z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm. oraz przepisów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy, Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi Dz. U. nr 139, poz. 940, i ponosi odpowiedzialność za przyjęte odpady w zakresie określonym przepisami tych ustaw.2. Odpady przeznaczone do unieszkodliwienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2014 r., poz. 1923 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 maja 2004r. w sprawie warunków, w których uznaje się, że odpady nie są niebezpieczne Dz. U. Nr 128, poz. 1347. Inne wymagania zawiera siwz oraz projekt umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Handlowa EKO-TOP Sp.zo.o., ul. Hetmańska 120, 35-078 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199448,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 297457,32

  • Oferta z najniższą ceną: 297458,32 / Oferta z najwyższą ceną: 297458,32

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.