eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › ochrona obiektów ZUS Sosnowiec i podległych Inspektoratów



Ogłoszenie z dnia 2006-01-11

POZYCJA 1705

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: ochrona obiektów ZUS Sosnowiec i podległych Inspektoratów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, do kontaktów: Artur Zaczyński, tel 032 368 32 03 fax. 032 368 33 99 pokój 409, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2695012 do 15, e-mail: ZaczynskiA@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów ZUS Sosnowiec i podległych Inspektoratów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi ochrony osób i mienia w następujących obiektach Zamawiającego : - Oddział ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25 - Inspektorat ZUS Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48 - Inspektorat ZUS Zawiercie, ul. Blanowska 2 - Inspektorat ZUS Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: - Oddział ZUS Sosnowiec,ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25 - Inspektorat ZUS Dąbrowa G.,ul.Kościuszki 48 - Inspektorat ZUS Zawiercie,ul.Blanowska 2 - Inspektorat ZUS Jaworzno,ul.Grunwaldzka 274. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1. zakres zamówienia obejmuje całodobowe usługi ochrony osób i mienia w następujących obiektach Zamawiającego : - Oddział ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25 - Inspektorat ZUS Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48 - Inspektorat ZUS Zawiercie, ul. Blanowska 2 - Inspektorat ZUS Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 10000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: termin płatnosci 30 dni - zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko wykonawcy spełniający następujące warunki 1. Określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : A. Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc do upływu terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie polegające na ochronie obiektów i/lub osób o wartości minimum 120000 zł. brutto. B. Dysponują osobami z uprawnieniami do wykonywania funkcji : a) pracownik ochrony fizycznej pierwszego stopnia ( dla wszystkich osób, które będą bezpośrednio świadczyć usługę w obiektach Zamawiającego ) b) pracownik ochrony fizycznej drugiego stopnia - dla osoby (osób ) które będą organizować i kierować zespołami pracowników ochrony fizycznej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia i osób , wymagana minimalna suma ubezpieczenia 500000 PLN 5. wnieśli wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez MSWiA 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy (PZP) , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (PZP) , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz (oświadczenie) usług ochrony budynków i/lub osób zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie3 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 2. wykaz osób lub podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NM/390/PN/29/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.02.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.02.2006, godzina 11:30, ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, pokój 316.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.