eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa materiałów biurowych na cele realizacji projektu nr POKL.09.01.02-04-014_09 Młodzież przyszłością powiatu bydgoskiego



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Bydgoszcz: Dostawa materiałów biurowych na cele realizacji projektu nr POKL.09.01.02-04-014_09 Młodzież przyszłością powiatu bydgoskiego
Numer ogłoszenia: 1705 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, faks 052 5835452.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na cele realizacji projektu nr POKL.09.01.02-04-014_09 Młodzież przyszłością powiatu bydgoskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów biurowych na cele realizacji projektu nr POKL 09.01.02.-04-014_09 Młodzież przyszłością powiatu bydgoskiego Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej_załącznik nr 2 do zaproszenia. Wykonawca będzie miał obowiązek podzielić przedmiot zamówienia na części -pakiety dla gmin- oraz dostarczyć je pod wskazane adresy: - Urząd Miasta i Gminy, ul. 23 stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski - Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych w Dobrczu, ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz - Gimnazjum nr 2, ul. Centralna 7,86-031 Osielsko - Zespół Szkół w Ostromecku, ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska - Izba Tradycji Kulturalnej w Sicienku, ul. Bydgoska 6,86-014 Sicienko - Gminny Zespół Obsługi Oświaty, ul. Kwiatowa 20, 86-060 Nowa Wieś Wielka - Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Dworcowa 48, 86 010 Koronowo - Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, pok.418, 4 piętro Zestawienie ilościowo - jakościowe przedmiotu zamówienia podzielone na pakiety zostanie przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.43.10 - Komplety lub zestawy kreślarskie 30.19.50.00 - Tablice 30.19.51.00 - Tablice do planowania lub akcesoria 30.19.57.00 - Zestawy do czyszczenia tablic lub przybory 30.19.59.11 - Akcesoria do tablic do pisania 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 30.19.59.21 - Ścieracze do tablic magnetycznych 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POKL 09.01.02.-04-014_09 Młodzież przyszłością powiatu bydgoskiego, dofinansowany w ramach poddziałania 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER XXI-PIK Sp. z o.o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40766,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39563,87

  • Oferta z najniższą ceną: 39563,87 / Oferta z najwyższą ceną: 39563,87

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zostało przeprowadzonych kilka postępowań w celu wyłonienia wykonawcy, w tym 2 przetargi nieograniczone. Z powodu braku wyłonienia wykonawcy zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.