eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa, unowocześnienie, zwiększenie funkcjonalności serwisów internetowych MNiSW wraz z 24 miesięcznym hostingiem, serwisem i wsparciem technicznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Warszawa: Przebudowa, unowocześnienie, zwiększenie funkcjonalności serwisów internetowych MNiSW wraz z 24 miesięcznym hostingiem, serwisem i wsparciem technicznym
Numer ogłoszenia: 170586 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego , ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnisw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, unowocześnienie, zwiększenie funkcjonalności serwisów internetowych MNiSW wraz z 24 miesięcznym hostingiem, serwisem i wsparciem technicznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie usługodawcy oferującego przebudowę, unowocześnienie i zwiększenie funkcjonalności serwisów internetowych: MNiSW, (nauka.gov.pl), BIP MNiSW (bip.nauka.gov.pl), RGNiSW (rgnisw.nauka.gov.pl), Baza Ogłoszeń (bazaogloszen.nauka.gov.pl), oraz 24-miesięczny hosting serwis i wsparcie techniczne, a także 24-miesięczny hosting serwisu internetowego GO-POLAND (go-poland.pl). Zakres prac obejmował będzie: 1) przejęcie obsługi dotychczasowego systemu zarządzania treścią lub też przystosowanie nowego systemu (nowych systemów) do potrzeb serwisów internetowych: MNiSW, BIP MNiSW, RGNiSW oraz Baza Ogłoszeń, i przeniesienie ich w całości pod jego (ich) kontrolę, 2) uporządkowanie całej zawartości i wprowadzenie nowych funkcjonalności do serwisów internetowych: MNISW oraz BIP MNiSW, by - zgodnie z zasadami użyteczności (web usability) - treści były w przejrzystym układzie, a znajdowanie informacji dotyczących szkolnictwa wyższego, badań naukowych, stypendiów, nagród i zasad współpracy międzynarodowej, było łatwe, 3) serwis, obsługę i wsparcie techniczne serwisów internetowych: MNiSW BIP MNiSW, RGNiSW oraz Baza Ogłoszeń przez okres 24 miesięcy, 4) 24-miesieczny hosting serwisów internetowych: MNiSW, BIP MNiSW, RGNiSW, Baza Ogłoszeń oraz serwisu GO-POLAND (go-poland.pl), 5) świadczenie 200 godzin usług programistycznych, niezbędnych do wdrażania zmian/unowocześniania serwisów internetowych należących do MNiSW. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 2 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00 - Usługi internetowe 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.21.22.24 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.50.00 - Usługi hostingowe dla stron WWW 48.22.40.00 - Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dokumenty określające przedmiot zamówienia, w tym: a) opis parametrów CMSa, b) DEMO CMSa w postaci odnośnika do strony internetowej lub płyty CD, DVD wraz ze środowiskiem lokalnym umożliwiającym samoinstalację na komputerze z systemem Windows 7 wraz z instrukcją w języku polskim, c) dokument zawierający adres przynajmniej jednego serwisu internetowego zrealizowanego przez Wykonawcę, d) dokument audytu/oceny przynajmniej jednego ze zrealizowanych przez Wykonawcę serwisów internetowych, wykonanego przez zewnętrznych audytorów. UWAGA: nie przedłożenie powyższych dokumentów pkt a)-d) skutkować będzie odrzuceniem oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Parametry techniczne - 25
  • 3 - Jakość - 25
  • 4 - Funkcjonalność - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie stawki podatku, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Ponadto poza okolicznościami określonymi w zdaniach poprzednich niniejszego punktu, dopuszcza się dokonanie zmian postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności mogących stanowić przeszkodę w należytym wykonaniu przedmiotu umowy, w szczególności: 1) konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn innych niż zawinione przez wykonawcę, pod warunkiem, że wykonawca po stwierdzeniu, że zaistniała okoliczność, która daje podstawę do oceny, że zamówienie nie może zostać zrealizowane w umówionym terminie, niezwłocznie pisemnie powiadomi zamawiającego o takim niebezpieczeństwie, wskazując jego przyczynę i prawdopodobny czas opóźnienia, a zamawiający wyrazi zgodę na te zmiany; 2) działania siły wyższej, w tym wojny, pożaru, klęski żywiołowej, rozruchów, strajku, uniemożliwiającej realizację części lub całości zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nauka.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze, Ministerstwo nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, (wejście od ul. Hożej 20), 00-529 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia: 1) do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy: a) zmodernizowanie i uporządkowanie a także dostosowanie do potrzeb obywateli serwisów MNiSW (nauk.gov.pl), BIP MNiSW (bip.nauka.gov.pl), zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, 2) 24 miesiące od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego: a) serwis, opieka techniczna nad wszystkimi serwisami internetowymi wymienionymi w rozdziale III pkt 2 ppkt 3, powstałymi / przejętymi w związku z wykonywaniem umowy, b) hosting wszystkich serwisów internetowych wymienionymi w rozdziale III pkt 4, c) udzielenie gwarancji, d) świadczenie usług programistycznych, niezbędnych do wdrażania zmian/ unowocześniania wszystkich serwisów internetowych powstałych w związku z wykonywaniem umowy (do 200 godzin)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.