eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Remont parku po byłym cmentarzu przy ul. Ostrowskiej w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-02

Szczecin: Remont parku po byłym cmentarzu przy ul. Ostrowskiej w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 170583 - 2016; data zamieszczenia: 02.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80431 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parku po byłym cmentarzu przy ul. Ostrowskiej w Szczecinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont parku po byłym cmentarzu na ul. Ostrowskiej w Szczecinie. CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w załącznikach nr 9 i 10 do SIWZ, w tym: 1) uporządkowanie terenu poprzez usunięcie uschniętych gałęzi, śmieci, gruzu, itp. Odpady, zgrabienie liści, usunięcie karczowisk; 2) pielęgnacja drzew i krzewów poprzez usunięcie samosiewów, pielęgnacyjne cięcia alpinistyczne oraz kompleksowe prace pielęgnacyjne zgodnie z opisem w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac zieleniarskich, 3) opracowanie programu prac konserwatorskich wraz z uzyskaniem decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na przeprowadzenie prac konserwatorskich pomnika znajdującego się na terenie cmentarza oraz konserwację tego pomnika; 4) ustawienie przewróconych płyt nagrobnych zakwalifikowanych do pozostawienia oraz wywiezienie z terenu parku płyt zakwalifikowanych do usunięcia, ustawienie polegać ma na trwałym umocowaniu płyt poprzez ich nawiercenie osadzenie kotwy stalowej i przyklejenie na klej epoksydowy do elementu cokołu; 5) budowa alejek o nawierzchni żwirowej; 6) budowa odcinka alejki od ogrodów działkowych do wjazdu z drogi o wzmocnionej podbudowie i szerokości 3,5 m (wg. rys. pomocniczego); 7) zakup i montaż małej architektury; 8) nasadzenia drzew, krzewów i bylin, założenie trawnika. 3. Wykonawca zobowiązany będzie - na własny koszt i we własnym zakresie - również m. in. do: 1) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego; 2) zapewnienia pełnej ochrony i zabezpieczenia terenu budowy; 3) zabezpieczenia własnego mienia na terenie budowy; 4) opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, określającego terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót i przedłożenia go Zamawiającemu - przed zawarciem umowy; 5) przeszkolenia pracowników m.in. w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego na stanowisku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót; 6) wszystkie zastosowane materiały powinny posiadać obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie; 7) prowadzenia Dziennika Budowy; 8) prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód; 9) uporządkowania terenu po zakończeniu prac w tym usunięcia szkód powstałych podczas wykonywania prac; 10) wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z kartami gwarancyjnymi, instrukcjami obsługi, kartami katalogowymi, badaniami podbudowy pod alejki, itp. W języku polskim i geodezji powykonawczej (mapa geodezyjna musi zawierać wskazanie usytuowania nagrobków z napisami) - w 3 egz.; 11) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjno - kartograficznej; 12) wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych należy prowadzić zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Biuro Geodety Miasta. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia geodezyjnej obsługi inwestycji oraz wykonać powykonawczą dokumentację geodezyjną zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi prowadzenia prac geodezyjnych - dotyczące założenia bazy danych GESUT i BDOT 500 na terenie miasta Szczecina w 2016 roku oraz prowadzenia części cyfrowego systemu państw ego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w systemie SIP GEO-INFO 7. 4. W trwającym okresie lęgowym (od 1 marca do 15 października), przed przystąpieniem do pielęgnacyjnych cięć alpinistycznych drzew, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ekspertyzy ornitologicznej we własnym zakresie i na własny koszt. W przypadku stwierdzenia obecności ptasich gniazd, konieczne będzie wstrzymanie pielęgnacyjnych cięć alpinistycznych drzew aż do końca okresu lęgowego ptaków bądź uzyskać zezwolenie na odstępstwo od zakazów obowiązujących w stosunku do chronionych gatunków zwierząt na terenie województwa zachodniopomorskiego, zgodnie z ustawą o ochronie przyrody. 5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych materiałów, na które dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania. 6. Zamawiający zobowiązuje się: 1) przekazać protokolarnie Wykonawcy plac budowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, 2) dokonać odbioru wykonanych prac, 3) zapewnić zapłatę wynagrodzenia za wykonane prace. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu prace, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 8. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców lub dalszych podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu projekt umowy lub zmianę projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane w terminie 7 dni od sporządzenia projektu umowy lub zmiany projektu. Nie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia otrzymania projektu umowy lub jego zmiany, pisemnych zastrzeżeń, uważa się za akceptację projektu umowy lub jego zmiany. W przypadku projektu zmian umowy powyższe zapisy należy stosować odpowiednio. 3) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem umowę o podwykonawstwo w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, jak również zmiany do tej umowy w terminie 7 dni od dnia ich wprowadzenia. Jeśli Zamawiający w terminie 14 dni od dnia otrzymania umowy o podwykonawstwo lub zmian do umowy o podwykonawstwo nie zgłosi na piśmie sprzeciwu, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy lub wprowadzenie zmian. 4) Umowa na roboty budowlane z Podwykonawcą musi zawierać w szczególności: a) zakres robót powierzony Podwykonawcy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót objętych umową, b) kwotę wynagrodzenia, c) termin wykonania robót objętych umową, d) termin zapłaty wynagrodzenia dla Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo, nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy przez Podwykonawcę lub Podwykonawcy przez dalszego Podwykonawcę, faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy roboty budowlanej, dostawy lub usługi, e) w przypadku podzlecenia przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem umowy podwykonawcy, termin wynagrodzenia płatnego przez Wykonawcę za wykonane prace przez Podwykonawcę powinien być ustalony w taki sposób, aby przypadał wcześniej niż termin zapłaty wynagrodzenia należnego za wykonanie tych prac Wykonawcy przez Zamawiającego, f) wniesienie przez podwykonawcę na rzecz Wykonawcy wszelkiego rodzaju zabezpieczeń, kaucji itp. powinno nastąpić w innych formach niż pieniężne, g) płatność faktur następować będzie tylko za roboty odebrane przez Zamawiającego od Wykonawcy, po uprzednim potwierdzeniu przez Wykonawcę zakresu rzeczowego robót zrealizowanych przez podwykonawcę, h) wszelkie zmiany umowy powinny następować w formie pisemnej, i) brak zgody na przelew wierzytelności wynikających z umowy. 5) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca robót budowlanych zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, zawarte umowy poświadczone za zgodność z oryginałem, których przedmiotem są dostawy lub usługi w terminie 7 dni od dnia ich zawarcia. Obowiązek nie dotyczy umów o wartości mniejszej niż 0,5 wartości umowy, z tym, że wyłączenie, o którym mowa powyżej nie dotyczy umów o wartości większej niż 50 000,00 zł. 6) Umowa pomiędzy Podwykonawcą a dalszym Podwykonawcą musi zawierać zapisy określone w ppkt 4 niniejszego punktu. Załącznikiem do umowy jest zgoda Wykonawcy na zawarcie umowy o dalsze podwykonawstwo. 7) Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu wszelkich informacji dotyczących Podwykonawców. 8) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy Podwykonawców. 9) Niezależnie od postanowień zawartych w ppkt 3 i 4 niniejszego punktu, zamiar wprowadzenia Podwykonawcy na teren budowy, w celu wykonania robót objętych przedmiotem umowy, Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu z co najmniej 5 - dniowym wyprzedzeniem. Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie może umożliwić Podwykonawcy wejścia na teren budowy i rozpoczęcia prac, zaś sprzeczne z niniejszymi postanowieniami postępowanie Wykonawcy poczytywane będzie za nienależyte wykonanie umowy. 10) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawcy(ów). 9. Zmiana umowy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: A. konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych Wykonawcy, b) siły wyższej, klęski żywiołowej, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, e) konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy. B. wystąpienia zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. C. powstania okoliczności będących następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., D. powstania konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególności: 1a. w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 1b. jeżeli rozwiązania te będą miały znaczący wpływ na obniżenie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeństwa, które ze względu na postęp techniczno-technologiczny nie były znane w okresie opracowywania dokumentacji projektowej, 1c. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Każda ze wskazanych w ww. lit. 1a - 1c zmian może być powiązana ze zmianą wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. W takim przypadku Wykonawca wykona wycenę robót budowlanych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych: 2a. stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa zachodniopomorskiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2b. koszty pośrednie Kp (liczone od R+S) - minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2c. zysk Z (liczone od R+S+Kp) - minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzania kosztorysu, 2d. ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych, itp. 2e. nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. E. zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, F. w przypadku innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, G. zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, pod warunkiem spełniania przez nowe osoby warunków określonych w SIWZ. 2) Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej Stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin realizacji umowy. 3) Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz kierownik budowy. 4) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego, określonego w umowie. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych będzie protokół konieczności robót zamiennych sporządzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego na zasadach określonych w pkt 8 10. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi. Jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną, musi przedłożyć informację o proponowanym produkcie zawierającą co najmniej nazwę i parametry techniczne. Za równoważne zostaną uznane produkty o parametrach nie gorszych niż opisane w załącznikach nr 9 - 11 do SIWZ. W takiej sytuacji, w ofercie należy podać opis produktu równoważnego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.10-5, 45.23.32.60-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J.Rosiek & D. Sobczyński S.C. Zakład Usług Inżynieryjno - Budowlanych, ul. Lubelska 30, 71-043 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 484552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484552,85

  • Oferta z najniższą ceną: 484552,85 / Oferta z najwyższą ceną: 708787,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.