eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Organizacja i przeprowadzenie treningów i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego dla uczestników projektu systemowego Droga do aktywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Płock: Organizacja i przeprowadzenie treningów i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego dla uczestników projektu systemowego Droga do aktywności
Numer ogłoszenia: 170580 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Wolskiego 4, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640210, 364 02 22, faks 024 364 02 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopspl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie treningów i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego dla uczestników projektu systemowego Droga do aktywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla osób nieaktywnych zawodowo: 1.Treningi kompetencji i umiejętności społecznych, 25-godzinne zajęcia grupowe (prowadzone przez psychologa, pedagoga, doradcę zawodowego, stylistę) dla 100 osób (grupy śr 15-osobowe). 2.Indywidualne spotkania z radcą prawnym dot. kwestii mieszkaniowych, rodzinnych, alimentacyjnych, ewentualnego wyjazdu za granicę (na co zwrócić uwagę) - ok. 139 godzin. 3.Indywidualne spotkania z pedagogiem (jak umiejętnie dysponować wolnym czasem, gotówką) - ok. 85 godzin. Dla osób niepełnosprawnych: 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych, 25-godzinne zajęcia grupowe (prowadzone przez psychologa, pedagoga, doradcę zawodowego, stylistę) dla 37 osób (grupy śr 15 osobowe). 2.Indywidualne spotkania z radcą prawnym dot. kwestii mieszkaniowych, rodzinnych, alimentacyjnych, ewentualnego wyjazdu za granicę (na co zwrócić uwagę), praw i obowiązków osób niepełnosprawnych (zatrudnienie, możliwość uzyskania należnych ulg i dofinansowań itp.) - ok. 54 godzin. 3.Indywidualne spotkania z pedagogiem (jak umiejętnie dysponować wolnym czasem, gotówką) - ok. 6 godzin. 4.Asystent osoby niepełnosprawnej, którego zadaniem będzie umożliwić osobom niepełnosprawnym aktywne uczestnictwo w życiu społecznym - ok. 29 godzin. Dla osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze: 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych, 25-godzinne zajęcia grupowe (prowadzone przez psychologa, pedagoga, doradcę zawodowego, stylistę) dla 18 osób (grupy śr 10 osobowe). 2.Indywidualne spotkania z radcą prawnym dot. kwestii mieszkaniowych, rodzinnych, alimentacyjnych, ewentualnego wyjazdu za granicę (na co zwrócić uwagę), poradnictwo dot. działań w procesie usamodzielniania - ok. 44 godziny. 3.Indywidualne spotkania z pedagogiem (jak umiejętnie dysponować wolnym czasem, gotówką) - ok. 18 godzin. Dla osób nieaktywnych zawodowo: Wsparcie doradcy zawodowego (spotkania indywidualne) - 100 osób po 4 godziny każdy. Dla osób niepełnosprawnych: Wsparcie doradcy zawodowego (spotkania indywidualne) - 76 osób na łączną ilość 156 godzin. Dla osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze:Wsparcie doradcy zawodowego (spotkania indywidualne) - 18 osób na łączną ilość 59 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia tj.: zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 100 000 zł brutto lub 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 100 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. 6. Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego Wykonawcy i spełniać następujące wymagania: - w przypadku Partnerów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w Rozdziale VI pkt I.5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty, - każdy z Partnerów oddzielnie musi złożyć dokument wymieniony w Rozdziale VI pkt I.3 w SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy składają wszyscy Partnerzy wspólnie na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich, - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24. ust. 1 ustawy składają wszyscy Partnerzy oddzielnie lub lider w imieniu wszystkich na jednym formularzu. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 jest składane w oryginale zaś pozostałe oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyjątkiem pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza niżej wymienionymi: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopspl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-400 Płock, ul. Wolskiego 4 pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie (pokój 205, II piętro) w siedzibie Zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku, ul. Wolskiego 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Organizacja i przeprowadzenie treningów i indywidualnego poradnictwa specjalistycznego jest realizowane w ramach projektu systemowego Droga do aktywności współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Celem głównym projektu jest zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej mieszkańców miasta Płocka, którzy są zagrożeni wykluczeniem społecznym. Osiągnięcie celu głównego będzie możliwe poprzez realizację celów szczegółowych takich jak: zwiększenie motywacji do działania, zwiększenie wiary we własne siły i możliwości, wzrost kompetencji i umiejętności interpersonalnych pomagających w funkcjonowaniu tych osób w społeczeństwie, zwiększenie zdolności komunikacyjnych, dostosowanie kwalifikacji do aktualnych potrzeb rynku pracy, wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, nabycie nowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych. Cel główny oraz cele szczegółowe będą realizowane poprzez objęcie osób nieaktywnych zawodowo, korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku, w wieku aktywności zawodowej następującymi działaniami: - 100 mieszkańców miasta Płocka, korzystających z pomocy społecznej MOPS, kontraktami socjalnymi; - 80 osób niepełnosprawnych wsparciem w ramach Programu Aktywności Lokalnej (PAL); - 18 osób opuszczających rodziny zastępcze i placówki opiekuńczo - wychowawcze Indywidualnym Programem Usamodzielniania (IPU)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.