eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-14

Pabianice: ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 17055 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJĘ I REALIZACJĘ SYSTEMU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Etap I            1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego, w zakres którego wchodzą a)      dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych zestawów pojemników w ilości i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - zgodnie z załącznikiem nr 6a do niniejszej specyfikacji b)      odbieranie z zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu c)      zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników d)      utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku e)      dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników f)       dokonywanie wspólnie z administratorami terenów, na których się znajdują pojemniki, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt g)      realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia ustalonych poziomów odzysku odebranych odpadów, zapisanych w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami h)      sporządzanie dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem 2. Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w zakres, którego wchodzą a)      dostarczenie właściwego dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanego   kontenera ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice b)      odbieranie z kontenera selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z  Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenera  c)      zabezpieczenie czystości i porządku wokół kontenera d)      utrzymywanie kontenera w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym e)      dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi kontenera f)       składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów 3. Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych w tym wybranych odpadów  niebezpiecznych w systemie obwoźnym wystawki przed nieruchomości, w zakres, którego wchodzą a)      organizacja i realizacja odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne odpadów wielkogabarytowych, w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku b)      organizacja i realizacja na terenie Gminy Miejskiej Pabianice systemu odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne wybranych rodzajów odpadów niebezpiecznych, w sposób i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku c)      składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów d)      realizacja systemu informacji wytwórców odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych o planowanych terenach i sposobie odbioru tych odpadów 4. Odbiór przeterminowanych i zbędnych leków selektywnie zbieranych w 13 aptekach na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, których wykaz stanowi załącznik nr 6b do SIWZ , w zakres którego wchodzą a)obsługa konfiskatorów specjalistyczne pojemniki do gromadzenia leków, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice b)czyszczenie powierzchni roboczych konfiskatorów c)wymianę wkładu kominowo - foliowego d)składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów Etap II  5. Realizacja od 01 lipca 2011 r. odbioru odpadów z tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania w pojemnikach i kontenerach, będących własnością Gminy Miejskiej Pabianice, w zakres których wchodzą Pojemniki z polietylenu z kołami do przetaczania: a)360 szt.+120 szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki odpadów ulegających biodegradacji, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz na dwa tygodnie b)180 szt. + 70szt w rezerwie pojemników o pojemności 240 litrów do zbiórki papieru i tektury, z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy c)150 szt.+50szt w rezerwie pojemników o pojemności 50 litrów do zbiórki zużytych baterii z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy d)17 szt. pojemników o pojemności 50 litrów do zbiorki przeterminowanych i zbędnych leków ustawionych w aptekach z częstotliwością uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu Kontenery metalowe e)2 szt. kontenerów o pjemności 5 m3 do zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy f)2 szt. kontenerów o pojemności 10 m3 na gruz ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy g)2 szt. kontenerów o pojemności 20 m3 do zbiórki odpadów wielkogabarytowych ustawiane rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy h)1 szt kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki złomu ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy i)1 szt. kontenera o pojemności 20 m3 do zbiórki zużytych opon ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy j)1 pojemnik na oleje o pojemności 1000 litrów ustawiany rotacyjnie w miejscach wskazanych  przez Zamawiającego z częstotliwością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż 2 razy w ciągu trwania umowy Zakres dla wszystkich pojemników k)zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników l)utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym /mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej raz w trakcie obowiązywania umowy m)dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników n)dokonywanie wspólnie z Zamawiającym, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt o)składanie Zamawiającemu miesięcznej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli oferent w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum 1 usługę dla odbiorcy zbiorowego prowadzenia selektywnej zbiorki odpadów komunalnych tj. opakowaniowych z tworzywa sztucznego, ze szkła białego i kolorowego, odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz odpadów wielkogabarytowych w tym wybranych odpadów niebezpiecznych- łącznie,odpadów ulegających biodegradacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje 1. pojemnikami w ilości zgodnej z wykazem do SIWZ 2. specjalistycznymi samochodami do opróżniania pojemników ogólnie dostępnych do selektywnej zbiórki odpadów posiadających HDS,oraz specjalistycznymi pojazdami do odbioru odpadów wielkogabarytówych mogącymi wjechać w każdą ulicę np. w wąskie osiedlowe w ilości zabezpieczającej realizację przedmiotu zamówienia . Wszystkie pojazdy powinny spełniać przepisy obowiązujące w transporcie drogowym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy i ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku zaistnienia następujących okoliczności a) zmiany ilości pojemników i terminu rozpoczęcia etapu II zamówienia b) wstrzymania lub przerw w usłudze powstałej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Inżynierii Miasta i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul.św.Jana 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.