eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przebudowa wjazdu głównego i wykonanie oświetlenia obiektu rekreacyjno - sportowego GÓRNIAK.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Łódź: Przebudowa wjazdu głównego i wykonanie oświetlenia obiektu rekreacyjno - sportowego GÓRNIAK.
Numer ogłoszenia: 170554 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wjazdu głównego i wykonanie oświetlenia obiektu rekreacyjno - sportowego GÓRNIAK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia oraz przebudowa wjazdu głównego o powierzchni 550 m2 prowadzącego do osiedlowego obiektu rekreacyjno - sportowego GÓRNIAK przy ul. Przybyszewskiego 15 w Łodzi Zakres rzeczowy: 1. Wjazd: - demontaż istniejącego chodnika o pow. 24 m2 z wykorytowaniem; - ułożenie kostki brukowej na pow. 24 m2 na podsypce cementowo - piaskowej; - demontaż trylinki na podsypce cementowo - piaskowej o pow. 526 m2 wraz z obrzeżami i wykorytowaniem; - ułożenie kostki wjazdowej na pow. 526 m2 na podsypce cementowo - piaskowej wraz z wykorytowaniem; - zamontowanie 160 m obrzeży drogowych. 2. Oświetlenie: - wykonanie zewnętrznej instalacji zasilającej projektory do oświetlenia zespołu rekreacyjno - sportowego (boiska do piłki nożnej/ koszykówki, dwóch boisk do siatkówki , bieżni, terenu ze stołami pingpongowymi). W skład instalacji wchodzi: tablica rozdzielczo-pomiarowa ZKP, rozdzielnica oświetleniowa RO, rozdzielnica RW typu RWN 1x6(+2) wbudowana z rozłącznikiem FR do sterowania, instalacji kablowa oświetlenia terenu obejmująca 16 słupów i 32 projektory oraz system ochrony przeciwpożarowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; niezbędny kierownik budowy, d.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2.Za spełnienie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonawstwo robót ogólnobudowlanych; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia t.j., - wykonał należycie minimum trzy roboty brukarskie o wartości łącznej 200.000 zł w tym jedna na co najmniej 50.000 zł oraz - co najmniej 2 prace budowy zewnętrznej instalacji oświetleniowej o wartości łącznie 80.000 zł w tym jedna na co najmniej 50.000 zł. i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę osobą lub osobami - kierownik budowy posiadającymi uprawnienia budowlane o specjalności ogólnobudowlanej i elektrycznej, ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł. ad. e. - złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, - załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4.Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt. 3-7 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, e, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI ppkt 1,2 i 8 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania): tj. - wykonał należycie minimum trzy roboty brukarskie o wartości łącznej 200.000 zł w tym jena na co najmniej 50.000 zł oraz - co najmniej 2 prace budowy zewnętrznej instalacji oświetleniowej o wartości łącznie 80000 zł w tym jedna na co najmniej 50.000zł i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z wykonanych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 4.Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 3 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 5.Wykazanie osoby lub osób - kierownika budowy odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności- ogólnobudowlane i elektrycznej. 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł. 7.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. UWAGI: - Dołączone do formularza oferty załączniki powinny być ułożone i ponumerowane w sposób ciągły, w podanej wyżej kolejności. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 i 2 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Delegatura Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 pok.217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Delegatura Łódź - Górna Urzędu Miasta Łodzi 93-590 Łódź, al. Politechniki 32 tel. 0-42 638-56-14, fax 0-42 638-56-04, 0-42 638-56-23 pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.