eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Utrzymanie w sprawności kanalizacji desczowej w mieście Żyrardowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Żyrardów: Utrzymanie w sprawności kanalizacji desczowej w mieście Żyrardowie.
Numer ogłoszenia: 170548 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w sprawności kanalizacji desczowej w mieście Żyrardowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1) Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w mieście zawiera następujące elementy: 1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej, 2. Prowadzenie okresowych badań jakości wód opadowych zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie 3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów - prowadzenie Książek Eksploatacji kanalizacji deszczowej. 4. Czyszczenie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami i wywozem osadu - awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu 6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione: - przeprowadzanie raz na kwartał kontroli ilości szlamu i ilości oleju, - raz na rok usuwanie produktów separacji, - raz na rok generalne czyszczenie komponentów urządzeń 8. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w czystości i drożności przy łącznej długości kanalizacji deszczowej wynoszącej 45009 mb w tym: Średnica 150 mm - 633 mb Średnica 200 mm - 5429.mb Średnica 250 mm - 2217 mb Średnica 300 mm - 10481 mb Średnica 350 mm - 1044 mb Średnica400 mm - 6267 mb Średnica 500 mm - 7579 mb Średnica 600 mm - 6309 mb Średnica 800 mm - 1837 mb Średnica1000mm - 138,5 mb Średnica1200mm - 990,5 mb Średnica1400mm - 755 mb Średnica1600mm - 1329 mb Studzienki rewizyjne 869 szt Wpusty uliczne 1024 szt 9. Prace opisane w punktach 4,5,6 będą realizowane przez Wykonawcę wg. protokołów wprowadzenia na roboty przez przedstawiciela Zamawiającego. Zadanie 2: Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej w mieście Żyrardów zawiera: 1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych i rusztów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej, 2. Wymianę włazów studni rewizyjnych i kompletów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej 3. Bieżące naprawy, wymianę uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej, 4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych, 5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 h/ dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy, 6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego, 7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego 8. Wykonanie pomiarów uzupełniających, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Wszystkie prace będą prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, technologią i sztuką budowlaną. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - zakup wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia - wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( jeżeli zajdzie taka konieczność) - oznakowanie pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów w czasie prowadzenia robót. UWAGA! 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego wykonania prac i nie zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót. 2.Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje dot. przedmiotu zamówienia np. dokonał wizji w terenie, co może być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istnieje zakaz dokonywania zmian w umowie. Zakaz zmian w umowie o zamówienie publiczne dotyczy zmian postanowień zawartej już umowy ( czyli również terminu wykonania zamówienia publicznego) oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian może wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wzory umów stanowią załączniki nr 6a i 6b do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferent pod rygorem nieważności oferty wnosi wadium dla zadania 1 - 4 500 zł, słownie cztery tysiące pięćset złotych i dla zadania 2 - 3000 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wadium wnoszone jest do dnia terminu składania ofert, oferent dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczenia udzielanych przez podmioty, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium. 4. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać w kasie Urzędu Miasta w Żyrardowie Plac Jana Pawła II nr 1 lub na rachunek bakowy Urzędu Miasta Żyrardowa: 58124033501111000035401786 Wpłaty wadium należy dokonać najpóźniej do dnia składania ofert tj. do 10 czerwca 2009 r. do godz. 11:30. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do składanej oferty. 5. Jeśli wadium będzie wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach lub poręczeniach, do oferty należy załączyć ich kopie, zaś oryginał złożyć w depozycie Wydziału Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta pok.44. Gwarancja wadialna musi obejmować okres związania ofertą! 6. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium z chwilą: - upływu terminu związania z ofertą, - zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy - unieważnienia przetargu. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, - którego oferta została uznana za nieważną, a wykonawca nie skorzystał z prawa do wniesienia protestu. 7. Oferent, którego oferta została, wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy - nie wniósł on zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 8. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone wszystkim oferentom po podpisaniu umowy. 9. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: a) wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 3 % wartości zamówienia. W przypadku gwarancji wystawionej przez bank zagraniczny, wymaga się potwierdzenia gwarancji przez bank krajowy. b) termin zwrotu 100 % zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w ciągu 30 dni od podpisania protokołu końcowego odbioru robót spisanego do dnia 31.12.2010 r

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniaja warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia tzn.: 1) Wykażą, że realizowali co najmniej jedno zamówienie a) dla zadania 1 - w zakresie utrzymania w czystości i drożności kanalizacji deszczowej , b) dla zadania 2 - w zakresie napraw elementów systemu kanalizacji deszczowej w ostatnich trzech latach t.j. w latach 2006- 2008 o wartości nie mniejszej niż 90 % ceny ofertowej danego zadania. 2) Wykażą, że dysponują sprzętem technicznym co najmniej: a/ dla zadania 1 - samochodem ze sprzętem ciśnieniowym do mycia, czyszczenia i udrażniania kanalizacji - samochodem asenizacyjnym b/ dla zadania 2 - samochodem dostawczym - koparką - dźwigiem lub urządzeniem dźwigowym 3) Wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: a/ dla zadania 1- przynajmniej po jednej osobie do obsługi samochodu ze sprzętem ciśnieniowym i samochodu asenizacyjnego b/ dla zadania 2- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót instalacyjno- inżynieryjnych 4. Wykażą, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie obowiązywania umowy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunków przez wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie oferenta, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli nie wystękują przesłanki zawarte w art. 26 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 24 (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług dla zdania 1- utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej oraz robót dla zadania 2 dotyczącego naprawy elementów kanalizacji, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat t.j. w latach 2006- 2008 (zgodnie z załącznikiem nr 4a) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i zamawiających, oraz załączeniu dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5 ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego dla kierownika robót.) 7. Dla zadania 2- bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji- uprawnienia osób nadzorujących roboty, że posiadają na dzień składania oferty, uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno- sanitarnej, z określonym w nich terminem ważności, potwierdzające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 8. Wykaz sprzętu i narzędzi, którymi dysponuje wykonawca, niezbędnych do realizacji zadania i spełniający warunek wymieniony w punkcie V podpunkt 3 (załącznik nr 6) 9. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca spełnienie warunku określonego w punkcie V podpunkt 4, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności spełniającą warunek opisany w punkcie V podpunkt 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1 zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V wykonawca składa zaświadczenie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stosując odpowiednio zapisy o terminie ich wystawienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardiowa Plac Jana Pwała II nr 1 96-300 Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej pokój 44.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Żyrardiowa Plac Jana Pwała II nr 1 96-300 Żyrardów Wydział Gospodarki Komunalnej pokój 44.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji desczowej w mieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1Utrzymanie w czystości i drożności kanalizacji deszczowej w mieście zawiera następujące elementy: 1. Prowadzenie monitoringu i dokumentacji eksploatacyjnej stanu sieci kanalizacji deszczowej, 2. Prowadzenie okresowych badań jakości wód opadowych zgodnie z posiadanymi pozwoleniami wodno-prawnymi, Prawem wodnym, Prawem ochrony środowiska oraz obowiązującymi rozporządzeniami w tym zakresie 3. Prowadzenie na bieżąco dokumentacji ilości wywożonych zanieczyszczeń z czyszczenia wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, sieci kanalizacji deszczowej oraz separatorów - prowadzenie Książek Eksploatacji kanalizacji deszczowej. 4. Czyszczenie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami i wywozem osadu - awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 5. Czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem osadu 6. Udrażnianie z przepłukiwaniem kolektora wraz z wywozem osadu w uzgodnieniu z Zamawiającym - awaryjne czyszczenie elementów kanalizacji w terminie 2 godz. od momentu zgłoszenia łącznie z dniami wolnymi od pracy niezależnie od pory doby. 7. Oczyszczanie separatorów i osadników ( odstojników szlamowych ) wraz z wywozem i utylizacją nieczystości przez jednostki do tego upoważnione: - przeprowadzanie raz na kwartał kontroli ilości szlamu i ilości oleju, - raz na rok usuwanie produktów separacji, - raz na rok generalne czyszczenie komponentów urządzeń 8. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej w czystości i drożności przy łącznej długości kanalizacji deszczowej wynoszącej 45009 mb w tym: Średnica 150 mm - 633 mb Średnica 200 mm - 5429.mb Średnica 250 mm - 2217 mb Średnica 300 mm - 10481 mb Średnica 350 mm - 1044 mb Średnica400 mm - 6267 mb Średnica 500 mm - 7579 mb Średnica 600 mm - 6309 mb Średnica 800 mm - 1837 mb Średnica1000mm - 138,5 mb Średnica1200mm - 990,5 mb Średnica1400mm - 755 mb Średnica1600mm - 1329 mb Studzienki rewizyjne 869 szt Wpusty uliczne 1024 szt Prace opisane w punktach 4,5,6 będą realizowane przez Wykonawcę wg. protokołów wprowadzenia na roboty przez przedstawiciela Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące i awaryjne naprawy elementów systemu kanalizacji deszczowej w mieście Żyrardowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uzupełnianie lub wymianę na bieżąco pokryw od włazów studni rewizyjnych i rusztów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej, 2. Wymiana włazów studni rewizyjnych i kompletów wpustów ulicznych na sieci kanalizacji deszczowej 3. Bieżące naprawy, wymiana uszkodzonych fragmentów sieci kanalizacji deszczowej, 4. Wymianę i dołożenie kręgów betonowych, 5. Zapewnienie pogotowia technicznego do wykonania prac objętych zakresem umowy przez 24 h/ dobę łącznie z dniami wolnymi od pracy, 6. Zabezpieczenie miejsca awarii zagrażającej bezpieczeństwu publicznemu w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania informacji od Zamawiającego, 7. Wykonanie przeglądu kanałów deszczowych według potrzeb, po uzyskaniu informacji od Zamawiającego 8. Wykonanie prac uzupełniających, które obejmują sprawdzenie przebiegu sieci, usytuowania uzbrojenia ( studnia, wpust, wylot) po uzyskaniu informacji od Zamawiającego. Wszystkie prace będą prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i technologią i sztuką budowlaną. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: - zakup wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia - wykonanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót ( jeżeli zajdzie taka konieczność) - oznakowanie pasa drogowego i zabezpieczenie dojść i dojazdów do posesji oraz objazdów w czasie prowadzenia robót. UWAGA! 1.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikłe wskutek niewłaściwego wykonania prac i nie zabezpieczenia terenu na czas prowadzenia robót. 2.Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje dot. przedmiotu zamówienia np. dokonał wizji w terenie, co może być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 4. Zgodnie z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych istnieje zakaz dokonywania zmian w umowie. Zakaz zmian w umowie o zamówienie publiczne dotyczy zmian postanowień zawartej już umowy ( czyli również terminu wykonania zamówienia publicznego) oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferenta, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian może wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.