eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-16

Chełm: Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii
Numer ogłoszenia: 170540 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie , ul. Ceramiczna 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5623247, 5623254, faks 082 5623247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu medycznego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii SP WSzS w Chełmie z podziałem na 8 pakietów: 1)pakiet nr 1 - Tor wizyjny (kamera, źródło światła, monitor) 2)pakiet nr 2 - PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej) 3)pakiet nr 3 - Ureterorenoskop 4)pakiet nr 4 - Cystoskop operacyjny z oprzyrządowaniem 5)pakiet nr 5 - Fotel urologiczno ginekologiczny 6)pakiet nr 6 - Diatermia chirurgiczna - aparat do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową 7)pakiet nr 7 - Resektoskop monopolarny 8)pakiet nr 8 - Zestaw do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, wykonawca przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedazjącym.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych . Jeżeli wykonawca, wykazując spełnienie warunku, polegać będzie na zasobach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia oświadczenia tych podmiotów o spełnieniu warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Stosownie do dyspozycji art. 25 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) oświadczenia potwierdzającego braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2)Wypełniony formularz ofertowy[wg załączonego druku - zał. nr 1] 3)Wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ - Zestawienie Parametrów i warunków granicznych. 4)Wypełniony formularz cenowy [wg załączonego druku - zał. nr 5] w formie pisemnej oraz płytach CD-R w formacie Excel 5.0/95 lub 97-2000; 5)Certyfikaty CE odpowiadające dyrektywie Rady Nr 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. w sprawie wyrobów medycznych (Dz.U. UE L 169 z 12 lipca 1993r. z późn. zm.) lub polskiemu rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz.U. Nr 251, poz. 2514 z późn. zm.) 6)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w ust.12 pkt.3. 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 8)W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej; 9)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców; 10)Potwierdzenie terminu termin płatności - 30 dni [ wg. zał. nr 1 do SIWZ] 11)Opisy i fotografie przedstawiające oferowane produkty (katalogi lub foldery) wraz z opisami w języku polskim. 12)Instrukcję obsługi w języku polskim (należy przekazać użytkownikowi przy dostawie. sprzętu medycznego w przypadku udzielenia zamówienia) 13)Wypełnione paszporty techniczne (należy przekazać użytkownikowi przy dostawie sprzętu medycznego w przypadku udzielenia zamówienia)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna nr 1, II piętro pokój nr 209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie; 22-100 Chełm; ul. Ceramiczna 1, I piętro Kancelaria, do dnia 24 czerwca 2010r..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - Tor wizyjny (kamera, źródło światła, monitor).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa toru wizyjnego wraz z montażem na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa PCNL z oprzyrządowaniem (Zestaw do litotrypsji endourologicznej). Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3 - Ureterorenoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Ureterorenoskopu na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4 - Cystoskop operacyjny z oprzyrządowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Cystoskop uoperacyjnego z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5 - Fotel urologiczno ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem fotela urologiczno ginekologicznego na wyposażenie Oddziału Urologii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6 - Diatermia chirurgiczna - aparat do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem aparatu do elektrochirurgii mono i bipolarnej z modułem do zamykania dużych naczyń i przestawką argonową. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7 - Resektoskop monopolarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem Resektoskop umonopolarnego na wyposażenie Oddziału Urologii. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8 - Zestaw do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem zestawu do cystoskopii płaszcz Albarrana z oprzyrządowaniem. Szczegółowy opis oraz parametry techniczno eksploatacyjno zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.