eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup usług przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-18

Wieliczka: Zakup usług przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce
Numer ogłoszenia: 17052 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 434370 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby, ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla uczniów Zespołu Szkół im Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest usługa przeprowadzenia zajęć terapeutycznych dla niepełnosprawnych intelektualnie uczniów Zespołu Szkół im.Br. Alojzego Kosiby w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami: Część I - Terapia przez sztukę - plastyka Część II - Terapia przez sztukę - muzyka Część III - Alternatywne metody komunikacji Część IV - Dogoterapia Część V - Logoterapia 2/. Terapia przez sztukę - plastyka: 2 grupy po 5 osób, 26 godzin zajęć w grupie, razem 52 godziny zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut 3/.Terapia przez sztukę - muzyka - 2 grupy po 5 osób, 26 godzin zajęć w grupie, razem 52 godziny zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut 4/.Alternatywne metody komunikacji - 2 grupy po 2 i 3 osoby, 26 godzin zajęć w grupie, razem 52 godziny zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 5/.Dogoterapia -3 grupy po 5 osób, 26 godzin zajęć w grupie, razem 78 godzin zajęć, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 6/.Zajęcia terapeutyczne logopedia: 1 grupa 5 osobowa, 26 godzin zajęć w grupie, przy czym jako 1 godzinę zajęć Zamawiający rozumie 60 minut. 7/.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Rekrutację na zajęcia terapeutyczne prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników z podziałem na grupy po podpisaniu umowy. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą fizyczną, otrzyma on upoważnienie do przetwarzania danych osobowych na potrzeby realizacji zajęć. W przypadku osób prawnych Wykonawca zobowiązuje się do podpisania odrębnej umowy o przetwarzanie danych osobowych. 8/.Czas realizacji zajęć: styczeń - czerwiec 2012 roku z możliwością przedłużenia terminu realizacji z powodu niemożliwości ukończenia modułu zajęć z przyczyn losowych. 9/.Planowane terminy realizacji zajęć (wymagana jest dyspozycyjność Wykonawcy). Część I - Terapia przez sztukę - plastyka - poniedziałek i wtorek od 12:30. Część II - Terapia przez sztukę - muzyka - środa i czwartek od 12:30. Część III - Alternatywne metody komunikacji - poniedziałek i środa między 8:00 a 11:00. Część IV - Dogoterapia - poniedziałek i wtorek od 13:00, środa między 8:00 a 11:00. Część V - Logoterapia - piątek od 12:00. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą, według ustaleń z Zamawiającym. Planowane terminy odbywania się zajęć mogą zostać zmienione przez Zamawiającego z przyczyn organizacyjnych (przyczyny losowe, problemy z rekrutacją uczestników etc.). Zajęcia powinny zostać zorganizowane w godzinach wolnych od nauki szkolnej. Czas trwania zajęć jednorazowo nie może być dłuższy niż 180 min. Zajęcia będą się odbywać w siedzibie Zamawiającego (Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. Niepołomska 26C). Zamawiający dostarcza materiały niezbędne do realizacji zajęć. 10/.Obowiązki Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. przygotowanie listy materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć terapia przez sztukę - plastyka najpóźniej dwa tygodnie przed ich rozpoczęciem, b. przygotowanie szczegółowego planu zajęć przed ich rozpoczęciem, c. sprawowanie opieki nad uczniami podczas dowozu, odwozu oraz trwania zajęć oraz przerwy na posiłek, za wyłączeniem zajęć dogoterapii. d. prowadzenie dziennika zajęć (obecność dzieci, daty, tematy oraz czas trwania zajęć, potwierdzenie odbioru posiłku przez dzieci), e. dokonanie ewaluacji po zakończeniu zajęć na formularzach dostarczonych przez Zamawiającego, f. w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: -oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z zasadami oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -oznaczania wszelkich dokumentów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. 11/.Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. dziennik zajęć b.dokumenty ewaluacyjne, c.fakturę VAT lub rachunek oraz kartę czasu pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00 - Usługi edukacji specjalnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami. Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Prowadzenie zajęć terapia przez sztukę - plastyka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Prowadzenie zajęć alternatywne metody komunikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4227,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4950,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Prowadzenie zajęć - dogoterapia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Centrum Kynoterapii Golden Monika Kuc, ul. Armii Kraków 49, 30-432 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Prowadzenie zajęć - logoterapia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.