eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › sukcesywne dostawy paliw płynnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 17050

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Piaseczno: sukcesywne dostawy paliw płynnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie, do kontaktów: Agata Syruć, ul. Elektroniczna 4, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7562480 (82), e-mail: zdp.techniczny@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.piaseczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy paliw płynnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : teren bazy sprzętowo-transportowej w Wilczej Górze, ul. Żwirowa 1 , 05-506 Lesznowola. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Olej Napędowy ON - Gatunki od A do F. 120.000 litrów Olej Opałowy Lekki - L1 190.000 litrów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: olej napędowy w ilości 120.000 l olej opałowy w ilości 190.000 l 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 8

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium:25.000 zł (słownie:dwadzieścia pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) prowadzą działalność gospodarczą - są zarejestrowanymi we właściwym rejestrze podmiotami lub są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej, posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi, b) posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą się wykonaną co najmniej jedną dostawą paliw płynnych w wartości i asortymencie co najmniej odpowiadającej zamówieniu i przedstawią pozytywną opinię zamawiających o wykonaniu dostawy paliw z potwierdzeniem utrzymywania wymaganej jakości paliw, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierowcami posiadającymi uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych, d) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - posiadają sprzęt transportowy dopuszczony przez TDT do transportu paliw płynnych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pzp - złożą odpowiednie dokumenty i oświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: kryterium:cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Część I. Dane Wykonawcy, 4.1.2. Część II. Oferta zasadnicza, 4.1.3. Część III. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, 4.1.4. Załącznik nr I - koncesja na obrót paliwami ciekłymi, 4.1.5. Załącznik nr II - wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem numerów świadectw dopuszczenia do przewozu niektórych materiałów niebezpiecznych - paliw płynnych - (marka, typ, nr rej., liczba i pojemności komór) z zaznaczeniem środka transportowego z pompą i licznikiem, 4.1.6. Załącznik nr III - wykaz osób - kierowców przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami zaświadczeń z przeszkolenia kierowców pojazdów przewożących towary niebezpieczne, 4.1.7. Załącznik nr IV - wykaz wykonanych dostaw paliw płynnych z ostatnich trzech lat, z których co najmniej jedna winna być o wartości i asortymencie podobnej lub większej od wartości określonej w niniejszym postępowaniu - druk w załączeniu; (w wykazie należy podać tylko te wykonane dostawy, do których Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie). 4.1.8. Załącznik nr IV/n - dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, 4.1.9. Załącznik nr V - aktualny odpis z rejestru sądowego lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.10. Załącznik nr VI - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.11. Załącznik nr VII - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.1.12. Załącznik nr VIII - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.1.13. Załącznik nr IX - wadium 4.1.14. Załącznik nr X - umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), 4.1.15. Załącznik nr XI - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4.1.16. Załącznik nr XII - wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania specyfikacji istotnych warunków zamówienia bezpośrednio w siedzibie zamawiającego - opłata wynosi 30 zł. W przypadku pobrania specyfikacji istotnych warunków zamówienia ze strony internetowej opłaty nie pobiera się. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Piasecznie ul.Elektroniczna 4 05-500 Piaseczno.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.