eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Nowogrodziec: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic
Numer ogłoszenia: 170483 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139717 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: HYDRO-TECH SP. Z O. O., ul. Młyńska 3a, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. (075) 734 96 00, faks (075) 734 96 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w Nowogrodźcu i Milikowie w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic planowanego do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: 1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ulicy Lipowej, Sosnowej i Jodłowej w Nowogrodźcu i Milikowie - decyzja pozwolenie na budowę wydana przez Starostę Bolesławieckiego nr 799 z dnia 13.12.2013r. 2. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Cisowej, Bukowej oraz Dębowej w Milikowie - decyzja pozwolenie na budowę wydana przez Starostę Bolesławieckiego nr 801 z dnia 13.12.2013r. 3. Budowa kanalizacji sanitarnej i tłocznej na dz. nr 313 w Nowogrodźcu - zgłoszenie zamiaru przystąpienia o wykonania robót budowlanych z dnia 28.11.2013r. Zadanie I Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Lipowej, Sosnowej i Jodłowej w Nowogrodźcu i Milikowie Zakres rzeczowy: - łączna długość kanałów grawitacyjnych fi 200PVC - l = 786,0 m - łączna długość odgałęzień sieci fI 160 PVC od granicy posesji do ww. kanałów głównych - l = 151,0 m Zadanie II Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Cisowej, Bukowej oraz Dębowej w Milikowie Zakres rzeczowy: Kanalizacja grawitacyjna: - łączna długość kanałów grawitacyjnych fi 200PVC - l = 117,50 m - łączna długość odgałęzień sieci fI 160 PVC od granicy posesji do ww. kanałów głównych - l = 43,50 m Sieć wodociągowa: - łączna długość rur PE 110 - l = 318,0m - łączna długość rur PE 90 - l = 40,0m - łączna długość rur PE 63 - l = 76,0m - łączna długość rur PE 32 - l = 184,0m - hydranty pożarowe nadziemne - n = 2 szt. Zadanie III Budowa kanalizacji sanitarnej i tłocznej na dz. nr 313 w Nowogrodźcu Zakres rzeczowy: - łączna długość kanałów grawitacyjnych fi200PVC - l = 37,30 m - łączna długość rurociągów tłocznych fi110PE - l = 132,80 m - łączna ilość sieciowych przepompowni ścieków z pompami zatapialnymi (PS1) - n = 1 szt. Przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlanym i wykonawczym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót [Część III SIWZ]. 2. Zakres dodatkowych prac i obowiązków Wykonawcy. 1. Wykonawstwo (montaże) powinno być zgodne z polskimi normami, przepisami szczegółowymi oraz prawem budowlanym. Roboty należy wykonać ściśle wg założeń i wskazań projektu budowlanego, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z warunkami pozwolenia na budowę Starosty Bolesławieckiego nr 799 z dnia 13.12.2013r. oraz Starosty Bolesławieckiego nr 801 z dnia 13.12.2013 r. Wykonawca przedłoży niżej wymienione dokumenty, zgodnie z A, B, C, D: A Do dostarczenia przed podpisaniem umowy. B W celu uzyskania zatwierdzenia Inspektora nadzoru, Wykonawca musi dostarczyć te dokumenty w ciągu 2 tygodni po podpisaniu umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem prac budowlanych, w zależności od tego, który termin przypadnie wcześniej. C Końcowa dokumentacja dostarczana wraz z dostawą urządzeń. D Dokumentacja dostarczana wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego. Dokumentację należy wykonać w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, prawem budowlanym i polskimi normami i dostarczyć Inspektorowi nadzoru w 4 egzemplarzach. Dokumentacja - opisy, instrukcje Załączniki (A B C D) 01 Harmonogram rzeczowo finansowy X(A) 02 Wykaz materiałów planowanych do wbudowania i montażu X(B) 03 Świadectwa, certyfikaty, atesty, karty producenta, itp. X(C) 04 Dziennik budowy, instrukcje eksploatacji X(D) Inspektorowi nadzoru należy umożliwić dostęp do wszelkiego typu informacji, jakiej zażąda o podwykonawcach oraz o pochodzeniu materiałów i urządzeń. 3. Czynności Wykonawcy na placu budowy. a) Wykonawca w ramach kontraktu wykona niezbędne roboty wynikające z dokumentacji projektowej i ST; b) Warunki realizacji robót oraz wymogi stawiane Wykonawcy: - Miejsce pod zaplecze budowy, włączenia zasilania placu budowy w media, zapewnia Wykonawca; - Wykonawca winien utrzymać plac budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami realizacji inwestycji; - Wykonawca wykona oznakowanie placu budowy; - Wykonawca zapewni wyposażenie p. poż. placu budowy wraz z instrukcją; - Wykonawca uporządkuje teren po wykonaniu prac. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia został opisany w Dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy PBW, informacje o bioz) i Specyfikacjach Technicznych (ST), będących integralną częścią SIWZ. W zakresie określenia parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zapisy w ST są równorzędne do dokumentacji projektowej. Wskazanie w dokumentacji projektowej i ST - nazwy handlowej lub marki oraz nazwy firm wraz z ich rozwiązaniami technicznymi należy rozumieć jako określenie standardu przedmiotu zamówienia i dopuszcza się do zastosowania w ofercie wszelkich ich odpowiedników rynkowych. Wskazanie marki i eksploatacyjne cechy techniczne lub nazwy handlowe określać będą klasę produktu (materiałów, maszyn, urządzeń itp.) a nie jego producenta. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały, maszyny i urządzenia równoważne nie mogą zmienić założeń technologicznych a tym bardziej decyzji o pozwoleniu na budowę. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic planowany jest do realizacji ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Konserwacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych MELIOBUD sp. z o.o., ul. Lubańska 42, 59-730 Nowogrodziec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2257540,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 995684,72

  • Oferta z najniższą ceną: 995684,72 / Oferta z najwyższą ceną: 1083943,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.