eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont konserwatorski elewacji XIX-wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej w historycznej siedzibie Straży Pożarnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Kraków: Remont konserwatorski elewacji XIX-wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej w historycznej siedzibie Straży Pożarnej.
Numer ogłoszenia: 170464 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130642 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont konserwatorski elewacji XIX-wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej w historycznej siedzibie Straży Pożarnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie konserwatorskim elewacji XIX-wiecznej dawnej wozowni po stronie północnej historycznej siedzibie Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19, wpisanej do rejestru zabytków nieruchomych A-572, działka nr 100, obręb 2 Śródmieście zgodnie z projektem budowlanym objętym prawomocną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa o pozwoleniu na budowę Nr 3009/2014 z dnia 2 grudnia 2014 roku. 3.2. Prace będą prowadzone na obiekcie zabytkowym na podstawie Pozwolenia Nr 990/14 z dnia 22 października 2014 r. Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: 3.3.1. dokumentacją projektową, która zawiera - projekt architektoniczno-budowlany, informacje dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ekspertyzę konstrukcyjną i program konserwatorski - (zał. Nr 7 do SIWZ); a) Decyzją pozwolenia na budowę - (zał. Nr 7.1 do SIWZ); b) Pozwoleniem MWKZ - (zał. Nr 7.2 do SIWZ); 3.3.2. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - (zał. Nr 8 do SIWZ); 3.3.3. Przedmiarem robót - (zał. Nr 9 do SIWZ). Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ceny oferty jest projekt budowlany, program prac konserwatorskich oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-konserwatorskich. 3.3.4. Niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; 3.3.5. Uzgodnieniami, decyzjami administracyjnymi, wizją w terenie. 3.4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się. 4. Zakres przedmiotu zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej ograniczony jest do wykonania remontu elewacji oficyny bocznej (północnej) kompleksu obiektów budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie przy ul. Westerplatte 19 - bez remontu pokrycia dachu oraz więźby dachowej. 4.1. Zakres prac i czynności obejmuje również: 4.1.1. organizację i zabezpieczenie placu budowy: a) Wykonawca będzie korzystał z tego samego wjazdu na placu budowy, którym będą poruszać się służby Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1. Wjazd musi być utrzymywany przez Wykonawcę na bieżąco w pełnej przejezdności i czystości, b) Zamawiający informuje, że w budynku koszarowo - biurowym Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 przy ul. Westerplatte 19 pełnią całodobową służbę strażacy i Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany będzie własnym staraniem i kosztem do takiej organizacji prac budowlanych, aby umożliwić działalność ratowniczo-gaśniczą Jednostki; c) Wykonawca ma obowiązek zgłaszać uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego wszelkie zamierzenia wykonywania prac, w celu skoordynowania działań Jednostki oraz prowadzić pisemny wykaz pracowników obecnych każdego dnia na placu budowy, d) Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia materiałów, urządzeń i sprzętu zamontowanego w budynkach koszarowych JRG Nr 1 powstałych na skutek niewłaściwego prowadzenia prac lub niewłaściwego działania pracowników Wykonawcy, e) na plac budowy mogą być dostarczane materiały budowlane, które będą w danym dniu wbudowane, pozostałe materiały budowlane muszą być składowane i przechowywane u Wykonawcy, f) Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia musi uwzględnić również trudności związane z przenikaniem się robót wykonywanych przez innych Wykonawców (prace na placu manewrowym, prace elewacyjne i termoizolacyjne) na budynkach PSP zlokalizowanych wokół placu manewrowego, g) media: prąd, woda - zostaną udostępnione Wykonawcy po przekazaniu placu budowy. Zużycie mediów rozliczane będzie w sposób ryczałtowy, h) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji robót powyższe informacje i fakty z uwagi na funkcjonujący obiekt Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 oraz w celu bezpiecznego i sprawnego wykonywania prac; i) Wykonawca przed podpisaniem umowy musi przedstawić harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia wraz z projektem organizacji placu budowy i robót oraz uzyskać akceptację Zamawiającego dla przedstawionego harmonogramu. 4.2. Zadanie jest, współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu Rewitalizacji Zabytków Krakowa. 4.3. W razie wystąpienia opóźnień lub innych okoliczności zawinionych przez Wykonawcę, a skutkujących utratą dofinansowania przedmiotowego zadania przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia w stosunku do Wykonawcy z roszczeniem o zapłatę utraconego dofinansowania. 4.4. Kody CPV: 45000000-7 roboty budowlane, 45212350-4 budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej, 45262600-7 różne specjalne roboty budowlane, 45443000-4 roboty elewacyjne, 45452000-0 zewnętrzne czyszczenie budynków, 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 4.5. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 4.5.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Inspektora Nadzoru Archeologicznego. 4.5.2. Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami należy zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego i nadzoru archeologicznego o rozpoczęciu i zakończeniu robót objętych zamówieniem. 4.5.3. Po zakończeniu robót należy uporządkować i odtworzyć pierwotny stan terenu na obszarze objętym pracami. 4.5.4. Elementy, materiały zastosowane w czasie realizacji przedmiotu zmówienia muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, itp. 4.5.5. Atesty na proponowane do wbudowywania materiały, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego przed rozpoczęciem robót, celem ich akceptacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.23.50-4, 45.26.26.00-7, 45.44.30.00-4, 45.45.20.00-0, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renovatorium Konserwacja Obiektów Zabytkowych Maciej Mazur, Dr. Piltza 48/85, 30-392 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 219160,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122981,45

  • Oferta z najniższą ceną: 122981,45 / Oferta z najwyższą ceną: 233633,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.