eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żary › Zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-06

Żary: Zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013.
Numer ogłoszenia: 170429 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013 z podziałem na części: CZEŚĆ 1 - rewitalizacja mostu, łączniki pieszo-rowerowe, park i plac rekreacyjny, Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem map do celów projektowych , uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia z uwzględnieniem : a/ rewitalizacji mostu kolejowego w Łęknicy i dostosowanie go do ruchu pieszo-rowerowego wraz z infrastrukturą turystyczną, b/ promenady o nawierzchni bitumicznej dł. ok.590 mb.,od mostu do ul. Wojska Polskiego w Łęknicy / z wyłączeniem oświetlenia/, c/ łącznika pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej od traktu do drogi rowerowej przy ul. XX- lecia o dł. ok. 150 m oraz o nawierzchni szutrowej od traktu do drogi rowerowej przy ul. Wolności o dł. ok.250 m. d/ rewitalizacji parku rekreacyjnego w Trzebielu ( ścieżka spacerowa,o parking, siłownia, 4 tablice prezentujące ćwiczenia, 1 tablica o projekcie Przygoda z Nysą), e/ wykonania placu rekreacyjno-wypoczynkowego w Żarach przy ul. Wojska Polskiego ( plac szutrowy o pow. ok. 400m2, siłownia, ławki metalowo-drewniane), f/ oznakowania na trakcie szlaku pieszego(przejezdnego dla rowerów) oraz wyposażenie go w infrastrukturę turystyczną . Szczegółowy zakres prac projektowych wraz z opisem zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik co niniejszej SIWZ ] Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określony w P.F.U. Wymagana ilość egzemplarzy: a/ projekt budowlany - 5 egz. b/ projekt wykonawczy - 3 egz. c/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - 4 egz. Opracowana koncepcja rozwiązań projektowych podlegać będzie uzgodnieniu z Zarządem Powiatu Żarskiego w terminie do dnia 15.09.2014 roku. Dokumentacja projektowa będzie podlegała ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacja rewitalizacji mostu, oświetlenia ( wybór lamp), promenady, parku rekreacyjnego i placu rekreacyjnego wraz z towarzysząca infrastrukturą turystyczną przy zachowaniu wymagań określonych w załączonej dokumentacji (PFU) stanowić będzie kryterium oceny i wyboru ofert. 2. Prowadzenie nadzoru autorskiego. 3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaniem PFU i projektem budowlanym tj.: a/ rewitalizacji mostu kolejowego w Łęknicy i dostosowanie go do ruchu pieszo-rowerowego wraz z infrastrukturą turystyczną, b/ promenady o nawierzchni bitumicznej dł. ok.590 mb.,od mostu do ul. Wojska Polskiego w Łęknicy, c/ łącznika pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej od traktu do drogi rowerowej przy ul. XX-lecia o dł. ok. 150 m oraz o nawierzchni szutrowej od traktu do drogi rowerowej przy ul. Wolności o dł. ok.250 m. d/ rewitalizacji parku rekreacyjnego w Trzebielu, e/ wykonania placu rekreacyjno-wypoczynkowego w Żarach przy ul. Wojska Polskiego, f/ oznakowania na trakcie szlaku pieszego(przejezdnego dla rowerów) oraz wyposażenie go w infrastrukturę turystyczną. W przypadku tablic należy opracować koncepcję wizualną rozmieszczenia tekstu, obrazów logotypów. Uwaga: Wszystkie informacje umieszczone na tablicach maja być w wersji polsko-niemieckiej. Umieszczanie napisów stałych ( nr, grawer, wypalanie). Stałe napisy należy umieścić na każdym z elementów wchodzących w skład infrastruktury (tablice, ławki, kosze). Treść napisu poda zamawiający. 3. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami zawarty w Rozdziale IV SIWZ. 4. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja na okres 60 m-cy. CZESĆ 2 - oświetlenie promenady Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem map do celów projektowych dla ww. zadania, uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia. Projekt obejmuje ułożenie kabla zasilającego 4x25 mm2 na długości 650 mb z rozmieszczeniem 39 lamp alejkowych ledowych. Lampy podlegają uzgodnieniu z konwertorem zabytków. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik co niniejszej SIWZ. Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określony w P.F.U. Wymagana ilość egzemplarzy: a/ projekt budowlany - 5 egz. b/ projekt wykonawczy - 3 egz. c/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - 4 egz. 2. Prowadzenie nadzoru autorskiego 3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaniem PFU i projektem budowlanym 4. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami zawarty w Rozdziale IV SIWZ. 5. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja na okres 60 m-cy. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacją oświetlenia ( wybór lamp) stanowić będzie kryterium oceny i wyboru ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.52.00 - Budowlane usługi doradcze 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 47.23.20.00 - 47.23.20.00 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część- 30.000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Część 2 - 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Parafowany wzór umowy wg załącznika Rozdział III. 4.Dowód wniesienia wadium. 5. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacja rewitalizacji mostu, oświetlenia ( wybór lamp), promenady, parku rekreacyjnego i placu rekreacyjnego wraz z towarzysząca infrastrukturą turystyczną przy zachowaniu wymagań określonych w załączonej dokumentacji (PFU)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacją - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starsotwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starsotwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5 pok. nr 210 lub biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska Saksonia 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.