Żary: Zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013.
Numer ogłoszenia: 170429 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest zaprojektowanie i wybudowanie traktu pieszo-rowerowego połączonego ze szlakiem turystycznym kolejowo-górniczym na terenie Powiatu Żarskiego wzdłuż dawnej trasy kolejowej z Łęknicy do Tuplic i dalej do Brodów, w ramach projektu pn. Przygoda z Nysą- zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007- 2013 z podziałem na części: CZEŚĆ 1 - rewitalizacja mostu, łączniki pieszo-rowerowe, park i plac rekreacyjny, Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem map do celów projektowych , uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia z uwzględnieniem : a/ rewitalizacji mostu kolejowego w Łęknicy i dostosowanie go do ruchu pieszo-rowerowego wraz z infrastrukturą turystyczną, b/ promenady o nawierzchni bitumicznej dł. ok.590 mb.,od mostu do ul. Wojska Polskiego w Łęknicy / z wyłączeniem oświetlenia/, c/ łącznika pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej od traktu do drogi rowerowej przy ul. XX- lecia o dł. ok. 150 m oraz o nawierzchni szutrowej od traktu do drogi rowerowej przy ul. Wolności o dł. ok.250 m. d/ rewitalizacji parku rekreacyjnego w Trzebielu ( ścieżka spacerowa,o parking, siłownia, 4 tablice prezentujące ćwiczenia, 1 tablica o projekcie Przygoda z Nysą), e/ wykonania placu rekreacyjno-wypoczynkowego w Żarach przy ul. Wojska Polskiego ( plac szutrowy o pow. ok. 400m2, siłownia, ławki metalowo-drewniane), f/ oznakowania na trakcie szlaku pieszego(przejezdnego dla rowerów) oraz wyposażenie go w infrastrukturę turystyczną . Szczegółowy zakres prac projektowych wraz z opisem zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik co niniejszej SIWZ ] Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określony w P.F.U. Wymagana ilość egzemplarzy: a/ projekt budowlany - 5 egz. b/ projekt wykonawczy - 3 egz. c/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - 4 egz. Opracowana koncepcja rozwiązań projektowych podlegać będzie uzgodnieniu z Zarządem Powiatu Żarskiego w terminie do dnia 15.09.2014 roku. Dokumentacja projektowa będzie podlegała ocenie i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacja rewitalizacji mostu, oświetlenia ( wybór lamp), promenady, parku rekreacyjnego i placu rekreacyjnego wraz z towarzysząca infrastrukturą turystyczną przy zachowaniu wymagań określonych w załączonej dokumentacji (PFU) stanowić będzie kryterium oceny i wyboru ofert. 2. Prowadzenie nadzoru autorskiego. 3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaniem PFU i projektem budowlanym tj.: a/ rewitalizacji mostu kolejowego w Łęknicy i dostosowanie go do ruchu pieszo-rowerowego wraz z infrastrukturą turystyczną, b/ promenady o nawierzchni bitumicznej dł. ok.590 mb.,od mostu do ul. Wojska Polskiego w Łęknicy, c/ łącznika pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej od traktu do drogi rowerowej przy ul. XX-lecia o dł. ok. 150 m oraz o nawierzchni szutrowej od traktu do drogi rowerowej przy ul. Wolności o dł. ok.250 m. d/ rewitalizacji parku rekreacyjnego w Trzebielu, e/ wykonania placu rekreacyjno-wypoczynkowego w Żarach przy ul. Wojska Polskiego, f/ oznakowania na trakcie szlaku pieszego(przejezdnego dla rowerów) oraz wyposażenie go w infrastrukturę turystyczną. W przypadku tablic należy opracować koncepcję wizualną rozmieszczenia tekstu, obrazów logotypów. Uwaga: Wszystkie informacje umieszczone na tablicach maja być w wersji polsko-niemieckiej. Umieszczanie napisów stałych ( nr, grawer, wypalanie). Stałe napisy należy umieścić na każdym z elementów wchodzących w skład infrastruktury (tablice, ławki, kosze). Treść napisu poda zamawiający. 3. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami zawarty w Rozdziale IV SIWZ. 4. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja na okres 60 m-cy. CZESĆ 2 - oświetlenie promenady Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem map do celów projektowych dla ww. zadania, uzyskania wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń niezbędnych do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia. Projekt obejmuje ułożenie kabla zasilającego 4x25 mm2 na długości 650 mb z rozmieszczeniem 39 lamp alejkowych ledowych. Lampy podlegają uzgodnieniu z konwertorem zabytków. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik co niniejszej SIWZ. Dokumentację projektową należy opracować w wersji drukowanej i elektronicznej w zakresie określony w P.F.U. Wymagana ilość egzemplarzy: a/ projekt budowlany - 5 egz. b/ projekt wykonawczy - 3 egz. c/ Specyfikacje Techniczne Odbioru i Wykonania Robót - 4 egz. 2. Prowadzenie nadzoru autorskiego 3. Wykonanie robót budowlanych w zakresie objętym opracowaniem PFU i projektem budowlanym 4. Szczegółowy zakres prac zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami zawarty w Rozdziale IV SIWZ. 5. Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja na okres 60 m-cy. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacją oświetlenia ( wybór lamp) stanowić będzie kryterium oceny i wyboru ofert..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 71.31.52.00 - Budowlane usługi doradcze 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 47.23.20.00 - 47.23.20.00 74.00.00.00 - 74.00.00.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część- 30.000,00 zł ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Część 2 - 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt. 16 ppkt 2) terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 2. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Parafowany wzór umowy wg załącznika Rozdział III. 4.Dowód wniesienia wadium. 5. Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacja rewitalizacji mostu, oświetlenia ( wybór lamp), promenady, parku rekreacyjnego i placu rekreacyjnego wraz z towarzysząca infrastrukturą turystyczną przy zachowaniu wymagań określonych w załączonej dokumentacji (PFU)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Funkcjonalność rozwiązań technicznych związanych z wizualizacją - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starsotwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starsotwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5 pok. nr 210 lub biuro podawcze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Polska Saksonia 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Roboty drogowe w Nadleśnictwie Lipinki w 2024 r.
- Modernizacja infrastruktury i wyposażenia SOR oraz poradni diagnostycznych z nim współpracujących polegająca na przebudowie infrastruktury oraz wymianie i doposażeniu w nowoczesną aparaturę ... .
- "Budowa i przebudowa drogi wewnętrznej oraz budowa ciągu pieszo- jezdnego w m. Olbrachtów"
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na utworzeniu Centrum Bioróżnorodności Suwalskiego Parku Krajobrazowego w Turtulu, w tym odbudowy młyna i jazu na rzece Czarna Hańcza.
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.