Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Wrocław: ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO NA ZABEZPIECZENIE MISJI POKOJOWYCH, BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, SPRZĘTU TECHNICZNEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKA
Numer ogłoszenia: 170423 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 765 68 40, faks 71 765 68 02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU POŻARNICZEGO NA ZABEZPIECZENIE MISJI POKOJOWYCH, BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, SPRZĘTU TECHNICZNEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: B.1. Zakres rzeczowy dostawy. 1. gaśnice śniegowe GS-2x - 200 szt. 2. gaśnice śniegowe GS-5x - 100 szt. 3. gaśnice wodno-pianowe GW -6 z wieszakami - 100 szt. 4. szafki na gaśnice GP-6 - 200 szt. 5. kasetki na klucze - 50 szt. 6. koce gaśnicze - 50 szt. 7. zestawy do usuwania rozlewisk olejowych ADR - 2 kpl. 8. sorbent uniwersalny - sypki (20 kg) - 2000 kg/100 worków 9. tłumice (gumowe) - 4 szt. 10. ubrania strażaka trudnopalne - 32 szt. 11. ubrania koszarowe 4-częściowe: bluza koszarowa - 51 szt. spodnie koszarowe - 51 szt. kamizelka ocieplana - 51 szt. czapka dżokejka - 51 szt. 12. koszula letnia - 67 szt. 13. koszula zimowa - 67 szt. 14. buty strażackie gumowe z atestem - 16 par 15. buty strażackie skórzane - 23 pary 16. obuwie koszarowe - 5 par 17. kominiarki - 31 szt. 18. sztormiaki - 6 szt. 19. rękawice specjalne bojowe ze ściągaczem - 36 par 20. rękawice specjalne bojowe z kołnierzem - 36 par 21. pasy strażackie - 30 szt. 22. zatrzaśniki małe - 6 szt. 23. podpinki linkowe - 20 szt. 24. maski do aparatów oddech. - nadciśn. - 10 szt. 25. noże do przecinania taśm i pasów - 63 szt. 26. gwizdki - 31 szt. 27. toporki strażackie - 9 szt. 28. rękawice ochronne jednorazowe - 200 szt. 29. kurtyna wodna 52 - 2 szt. 30. prądownica uniwersalna TURBO JET 2000 - 2 szt. 31. wytwornica pianowa WP 4-75 - 2 szt. 32. latarka podręczna z ładowarką - 20 szt. 33. ładowarka do latarek akumulatorowych - 1 szt. 34. ładowarka samochodowa do latarek - 5 szt. 35. kanister plastik. na środek pianotwórczy - 3 szt. 36. łopata (szpadel saperski) - 1 szt. 37. piła poprzeczna - 1 szt. 38. worki foliowe 120 l - 20 szt. 39. maszt oświetleniowy z najaśnicą 3x500 - 1 kpl. 40. żel chłodzący pierwszej pomocy - 5 szt. 41. zapasowe baterie do lamp ostrzegawczych - 20 szt. 42. łańcuch do piły STIHL MS 440 - 30 szt. 43. prowadnica do łańcucha - 12 szt. 44. łańcuch do piły HUSQVARNA - 7 szt. 45. prowadnica do łańcucha - 5 szt. 46. żarówki halogenowe J-118 230 V - 12 szt. 47. Baterie 9V 4 R25 do sygnalizatorów - 20 szt. 48. zapasowe baterie do lamp ostrzegawczych - 20 szt. 49. tarcze do cięcia betonu TS 400 - 35 szt. 50 tarcze do cięcia stali TS 400 - 37 szt. 51. tarcze do cięcia materiałów wielowarstwowych - 57 szt. 52 syrena ręczna - 3 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.13.20 - Gaśnice przenośne 18.41.00.00 - Odzież specjalna 31.21.90.00 - Skrzynki zabezpieczające 26.90.00.00 - 26.90.00.00 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 31.41.10.00 - Baterie alkaliczne 42.67.51.00 - Części pił łańcuchowych 39.22.11.40 - Kanistry na wodę .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KADIMEX S.A., ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264277,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 321577,06
Oferta z najniższą ceną: 321577,06 / Oferta z najwyższą ceną: 326767,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy, których wartość jest mniejsza niż 130 000 EURO, są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Sprzęt częściowo przeznaczony na misje. Sprzęt powinien być wysokiej jakości oraz spełniać obowiązujące normy. Można dokładnie opisać sprzęt bez możliwości zarzucenia przez firmy wskazanie producenta. Firmy zaproszone do postępowania są wiarygodnymi i solidnymi wykonawcami umów na zakup sprzętu pożarniczego
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 308 na odcinku od Mysłakowic w km 29+588 do Kowar w km 25+223
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Wyk. audytu rozliczeń przewozów za 2023 r.
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 351 odcinkami pomiędzy m. Jagodzin oraz m. Stojanów w km 5+200 - 5+700, 6+100 - 7+060, 7+320 - 7+780, gmina Węgliniec
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa środków ochrony osobistej strażaka w podziale na 3 części".
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.