eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 170421 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139151 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na zadanie pn.: Świadczenie usług telefonicznych wraz z dzierżawą cyfrowej centrali telefonicznej dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dostarczeniu połączeń przyłączem kablowym obejmujące: a. Usługę polegającą na realizacji połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących za pomocą dwóch łączy PRA (2x30B+D) wraz z przydzieleniem 400 NN DDI, ponadto łączami ISDN BRA i łączami analogowymi PSTN, zgodnie z poniższą tabelą: Lp. Numer telefonu Rodzaj linii miasto ulica 1 (32) 2624164 PSTN Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21 2 (32) 2613127 3 (32) 2617540 4 (32) 2622024 5 (32) 2623033 6 (32) 2623486 7 (32) 2624455 8 (32) 2625032 9 (32) 2626143 10 (32) 2626982 11 (32) 2627193 12 (32) 2627598 13 (32) 2629702 Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21 14 (32) 2624410 ISDN 2B+D Dąbrowa Górnicza ul. Graniczna 21 15 (32) 2959600 ISDN 30B+D 16 (32) 2956700 ISDN 30B+D Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji linii zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. b. Usługę bezpłatnego połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających numery skrócone m.in.: 112, 991, 992, 996, 997, 998, 999. c. Usługę polegającą na dostarczeniu, zainstalowaniu, uruchomieniu wraz z oprogramowaniem, wydzierżawieniu, a także serwisie na czas trwania umowy, w obiekcie cyfrowej centrali telefonicznej (nie starszej niż 4 lata) zwaną dalej dzierżawą centrali oraz wyposażenia dodatkowego w postaci systemu zasilania awaryjnego centrali, stanowiska awizo oraz 16 szt. aparatów systemowych. 2. Zakup 25 szt. aparatów analogowych. 3. Specyfikacja określająca minimalne parametry centrali, wyposażenia dodatkowego oraz aparatów telefonicznych zawarta jest w ppkt 1.1. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni uruchomienie, pełną konfigurację centrali, telefonów oraz aparatów wewnętrznych będących na wyposażeniu Zamawiającego, wraz z przełączeniem na Przełącznicy Głównej wszystkich obwodów i linii telefonicznych, obecnie pracujących, w sposób nie zakłócający pracy Urzędu Miejskiego. Prace przełączeniowe powinny odbyć się poza godzinami pracy Urzędu Miejskiego, a wszystkie koszty z tym związane Wykonawca uwzględni w cenie oferty. Wszystkie czynności dotyczące uruchomienia oraz konfiguracji Wykonawca wykona zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż, ochrony środowiska oraz wytycznymi dotyczącymi wykonywania i odbioru instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 5. Koszty ubezpieczenia sprzętu oddanego w dzierżawę przez cały okres trwania umowy oraz ubezpieczenia przedmiotu umowy na czas transportu i dostawy, rozładunku, wniesienia i zainstalowania ponosi Wykonawca. Uruchomienie przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru prac, który zostanie podpisany przez obie strony. Protokół będzie stanowił podstawę do rozpoczęcia naliczania opłat przez Wykonawcę. 6. Wykonawca zapewni w siedzibie Zamawiającego przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi i administrowania zaoferowanego przedmiotu dzierżawy wliczając koszt szkoleń w cenę oferty. 7.Zamawiający zapewni odpowiednie pomieszczenia na potrzeby instalacji przedmiotu umowy wraz z zasilaniem elektrycznym. Zamawiający pokryje koszty zużycia energii elektrycznej funkcjonowania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się udostępnić własną infrastrukturę teleinformatyczną niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczoną centralę telefoniczną i aparaty telefoniczne na czas trwania umowy. 9. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez powodowania przerw w pracy), zgodnie z art. 71 ustawy prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z 2010 Nr 249 poz. 1670). 10. Centrala telefoniczna ma być wyposażona w usługę DISA na liniach miejskich z możliwością samodzielnej bezpłatnej zmiany treści zapowiedzi lub bezpłatną zmianą treści, jeżeli wymaga to udziału serwisu. a) Treść zapowiedzi będzie miała następujące brzmienie: Witamy w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Prosimy wybrać numer wewnętrzny lub poczekać na połączenie z operatorem. Dziękujemy. b) Usługa DISA zostanie skonfigurowana w następujący sposób: w przypadku połączenia interesanta przez centralę telefoniczną z numerem wewnętrznym Zleceniodawcy, który jest wolny, ale nikt nie odbiera - po sześciu sygnałach rozmowa zostanie przekierowana do stanowiska awizo, w przypadku połączenia interesanta ze stanowiskiem awizo Zleceniodawcy w chwili, kiedy telefonistka ją obsługująca realizuje inne połączenie, interesant ma usłyszeć sygnał zajętości. 11. Wykonawca uwzględni wszystkie koszty w cenie oferty. 12. Zamawiający wykorzystuje średnio miesięcznie (struktura połączeń telefonicznych rozkłada się w sposób następujący) Połączenia lokalne,strefowe 4.000 minut Połączenia międzystrefowe 28.000 minut Połączenia międzynarodowe do krajów Unii Europejskiej 90 minut Połączenia do sieci komórkowych 10.000 minut, w tym połączenia do operatora sieci komórkowych PLAY 600 minut Połączenia na infolinie 0 80.. 250 min 13. Połączenia mają być realizowane w naliczaniu sekundowym, płaskim planie taryfowym tj. bez określenia taryfikacji ze względu na porę dnia oraz dni tygodnia, bez dodatkowych opłat za inicjacje połączeń. 14.Wykonawca zapewni automatyczną preselekcję. 15.Wykonawca zapewni realizację usługi polegającej na blokowaniu połączeń wychodzących danego typu na dowolnym numerze w terminie jednego dnia roboczego od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego (faksem lub elektronicznie). 16.Wykonawca dostarczać będzie w cyklach miesięcznych faktury wraz z rozliczeniem poszczególnych numerów w formie papierowej (tzw. Specyfikacja usługi zawierająca informację o wysokości abonamentu, łącznym czasie połączeń wychodzących z podziałem na połączenia lokalne (strefowe), międzystrefowe, do sieci komórkowych i międzynarodowe). Ponadto zobowiązany będzie do dostarczania kopii faktur oraz bilingów w wersji elektronicznej w formacie umożliwiającym export danych do arkusza kalkulacyjnego Excel: na dysku CD lub innym nośniku danych, na stronie internetowej Wykonawcy. 17.Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia sprzętu oddanego w dzierżawę Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko. 18. Zamawiający przewiduje możliwość podłączenia i uruchomienia usługi VoIP dla połączeń telefonicznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. 1.1. Minimalne wymagania dotyczące dzierżawionej centrali telefonicznej wraz z wyposażeniem: 1.1.2. Centrala telefoniczna 1.Przeznaczenie systemu: cyfrowa centrala biurowa z możliwością rozbudowy do 450 abonentów analogowych 2.Rozmiar obudowy: szafa teleinformatyczna nie większa niż: szerokość 600 mm, głębokość 800 mm, wysokość 2 000 mm. 3.Minimalna liczba linii miejskich obsługiwanych przez centralę: a. linie analogowe miejskie POTS 16 portów b. linie miejskie cyfrowe ISDN BRA 2B+D 4 porty c. linie miejskiej cyfrowe ISDN PRA 30B+D 2 porty 4.Minimalna liczba linii wewnętrznych a. linie analogowe 416 portów b. linie cyfrowe systemowe 16 portów c. stanowisko awizo 1 port 5.Obsługa numeracji miejskiej jako wewnętrznej (DDI MSN) 6.System musi posiadać wewnętrzną książkę telefoniczną 7.Rejestracja i taryfikacja połączeń wychodzących, przychodzących i wewnętrznych 8.Prezentacja numeru dzwoniącego (CLIP) z linii miejskich ISDN, analogowych, GSM na liniach wewnętrznych cyfrowych i analogowych 9.Zintegrowany moduł poczty głosowej oferujący minimum 200 skrzynek poczty, 100 godzin pamięci, funkcję nagrywania, indywidualne i centralne zapowiedzi, minimum 13 kanałów dostępu . 10.Funkcja LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia 11.Możliwość zarządzania zdalnego centralą z sieci LAN 12.Centrala musi umożliwiać automatyczne rozpoznawanie sygnału faksu na wszystkich liniach wewnętrznych analogowych 13.Wymagana możliwość definiowania klas uprawnień i restrykcji dla abonentów 14.Wymagana możliwość tworzenia zestawów sekretarsko-dyrektorskich na liniach analogowych 15.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o telefony IP 16.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o telefony bezprzewodowe w standardzie DECT GAP 17.Wymagana możliwość rozbudowy systemu PABX o aplikacje CTI 18.Wymagana rejestracja rozmów - min. 200 godzin 19.Przełączenie łączności (linie miejskie, wewnętrzne) z obecnie pracującej centrali abonenckiej na nową zainstalowaną centralę w czasie maksymalnie krótkim i w uzgodnionym terminie. 1.1.3. Wyposażenie dodatkowe 1.Zasilanie awaryjne centrali zapewniające podtrzymanie pracy centrali przy pełnym obciążeniu przez minimum 2 godziny. 2.Stanowisko AWIZO wyposażone w zestaw słuchawkowy nagłowny i komputer do zarządzania połączeniami wraz z koniecznym oprogramowaniem 3.Cyfrowe aparaty systemowe 16 szt., o parametrach: a.wyświetlacz graficzny z podświetleniem b. wbudowany mikrofon i głośnik regulowanej głośności umożliwiający prowadzenie rozmowy w trybie głośnomówiącym (pełen dupleks), c.gniazdo do podłączenia słuchawki nagłownej, d.osobista książka telefoniczna, e.minimum 20 przycisków programowalnych do szybkiego wybierania numerów f. obsługa w języku polskim 4.Aparaty analogowe bezprzewodowe 15 szt., o parametrach: Podświetlany wyświetlacz, System głośnomówiący, Książka telefoniczna na 50 wpisów, Szukanie wpisów po pierwszym znaku, Lista ponownego wybierania 10 numerów, Lista połączeń na 50 wpisów (wszystkie z zaznaczonymi połączeniami nieodebranymi), Identyfikacja abonenta wywołującego, Menu w j. polskim, Data i godzina, Wyłączenie słuchawki, Zawieszenie połączenia, Chwilowe wybieranie tonowe, Flash 5.Aparaty analogowe przewodowe typu biurowego - 10 szt., o parametrach: Opisy na obudowie w języku polskim, Jednoprzyciskowe wybieranie, Skrócone wybieranie 10 numerów telefonicznych, Lampka sygnalizacji dzwonka, Ponowne jednoprzyciskowe wybieranie ostatniego numeru, Przycisk Flash, Przycisk do wyłączenia mikrofonu, 3-stopniowa regulacja głośności dzwonka (głośno,cicho,wyłączony), Regulacja głośności w słuchawce (normalny,średni,wysoki), Możliwość montażu na ścianie 1.1.4. Warunki serwisu urządzeń: Wymaga się zapewnienia serwisu na warunkach opisanych w par. 4 projektu umowy głównej na czas trwania umowy 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu dzierżawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 32.55.23.10 - Cyfrowe centrale telefoniczne 32.54.60.00 - Cyfrowe wyposażenie centrali 32.55.13.00 - Telefoniczne zestawy słuchawkowe 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.21.11.00 - Usługi telefonii lokalnej 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o., ul. Szkotnik 2B/15, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 236747,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132044,43

  • Oferta z najniższą ceną: 132044,43 / Oferta z najwyższą ceną: 291812,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.