eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 7 im. Pszczółki Mai przy ul. Witosa 22 A w Pile

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-03

Piła: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 7 im. Pszczółki Mai przy ul. Witosa 22 A w Pile
Numer ogłoszenia: 1703 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260355 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 7 im. Pszczółki Mai, ul. Witosa 22A, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 351 13 94, faks 67 3511384.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola nr 7 im. Pszczółki Mai przy ul. Witosa 22 A w Pile.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 8 części: Część I - Dostawa mięsa i wędlin - załącznik nr 1a - CPV: 15100000-9 Część II - Dostawa mięsa drobiowego i przetworów z drobiu - załącznik nr 1b - CPV: 15112000-6 Część III - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1c - CPV: 15800000-6 Część IV - Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich - załącznik nr 1d - CPV: 15811000-6 Część V - Dostawa nabiału - załącznik nr 1e - CPV: 15500000-3 Część VI - Dostawa jaj - załącznik nr 1f - CPV: 03142500-3 Część VII - Dostawa owoców i warzyw - załącznik nr 1g - CPV: 15300000-1 Część VIII - Dostawa ryb i przetworów rybnych - załącznik nr 1h - CPV: 15221000-3, 15234000-7 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2) Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ (załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h do SIWZ). 3) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości tj.: świeżych, czystych, nie przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów (nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa) itp. 4) Dostarczana żywność będzie oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej oraz terminem przydatności do spożycia, nie krótszym niż 14 dni. 5) Dostarczane artykuły, które nie są przeznaczone do bezpośredniego użycia (np. mąka, cukier, dżemy, makarony) muszą posiadać co najmniej 1 miesięczny termin przydatności do spożycia (licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego). Termin ten nie dotyczy w szczególności świeżych warzyw, mięsa, wędlin i wyrobów garmażeryjnych, mleka i produktów mleczarskich. 6) Zamówienia składane będą drogą telefoniczną, faksową lub pisemną w zależności od potrzeb Zamawiającego na 24 godziny przed realizacją zamówienia. 7) Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8) Częstotliwość dostaw: Mięso i wędliny - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 10:00 . 2) Mięso drobiowe i przetwory z drobiu - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 10:00 . 3) Artykuły ogólnospożywcze - 3 razy w miesiącu w godzinach od 7:30 do 13:30. 4) Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie - codziennie w godzinach od 6:00 do 6:30. 5) Nabiał - codziennie w godzinach od 6:00 do 6:30. 6) Jaja - 1 raz w tygodniu w godzinach od 6:30 do 8:30. 7) Owoce i warzywa - 2 razy w tygodniu w godzinach od 6:30 do 8:30. 8) Ryby i przetwory rybne - 5 razy w miesiącu w godzinach od 6:30 do 10:00. 9) Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar w każdej ilości wskazanej przez odbiorcę i na każde wezwanie poza zamówieniem na dany dzień (sytuacje awaryjne). 10) Produkty muszą spełniać normy jakościowe. 11) W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 12) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadać taki dokument. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie jednak zmniejszenie nie może być większe niż 30%. 14) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 15) Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 16) Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje szef kuchni, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 17) Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.30.00.00-1, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa I wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo DROLEX Małgorzata Chomiuk, Michał Stachowiak, Barbara Kordylewicz, Grażyna Chomiuk, Sp. Jawna, ul. Bygdoska 143, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17583,67

  • Oferta z najniższą ceną: 17583,67 / Oferta z najwyższą ceną: 24227,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa drobiowego i przetworów z drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo DROLEX Małgorzata Chomiuk, Michał Stachowiak, Barbara Kordylewicz, Grażyna Chomiuk, Sp. Jawna, ul. Bydgoska 143, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7680,60

  • Oferta z najniższą ceną: 7680,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8694,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa artykułów ogólnospożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU ARAMIS Mirosław Helwich, ul. Wawelska 104, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22414,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25839,10

  • Oferta z najniższą ceną: 25839,10 / Oferta z najwyższą ceną: 25839,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piekarnia U WANDY Sklep Spożywczy, ul. Bydgoska 71, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6105,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6105,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6105,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa nabiału

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska, ul. Kolejowa 12, 77-400 Złotów, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20276,90

  • Oferta z najniższą ceną: 20276,90 / Oferta z najwyższą ceną: 21775,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa jaj

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Konrad Bogusławski, Morzewo 54, 64-810 Kaczory, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1575,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1575,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2275,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa owoców i warzyw

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolne Konrad Bogusławski, Morzewo 54, 64-810 Kaczory, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12312,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12312,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18587,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa ryb i przetworów rybnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOTEX Piła Sp. z o.o., ul. Warsztatowa 4c, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4290,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5864,35

  • Oferta z najniższą ceną: 5864,35 / Oferta z najwyższą ceną: 5864,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.