eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2009/2010 - Powtórzenie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Gorzów Wielkopolski: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2009/2010 - Powtórzenie.
Numer ogłoszenia: 170399 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydawanie posiłków profilaktycznych dla funkcjonariuszy garnizonu lubuskiego w okresie 2009/2010 - Powtórzenie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Wartość jednego posiłku profilaktycznego netto stanowi podstawowa stawka żywieniowa (tzw. wsad do kotła), określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi ona 2,71 zł na osobę + zaoferowana w ofercie wysokość marży (maksymalnie do 100% stawki podstawowej). b) Posiłki profilaktyczne objęte są 7% podatkiem VAT. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty odpowiednie oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. c) Wydawanie posiłków odbywać się będzie w godzinach 8.00 - 20.00 przez siedem dni w tygodniu oraz w dni ustawowo wolne od pracy i święta, jeżeli zaistnieje uzasadniona potrzeba zgłoszona przez Zamawiającego. Rozliczenie za świadczone usługi odbywać się będzie w okresach miesięcznych. d) Serwowane posiłki winny być ciepłe , kaloryczne i urozmaicone oraz odpowiadać cenie przedstawionej w składanej przez Wykonawcę ofercie. e) Podstawę wydania posiłku będzie stanowił bon żywnościowy ostemplowany pieczęcią właściwej jednostki z datą oraz podpisem osoby upoważnionej. Bony te po zakończeniu miesiąca winny być dołączone do faktury. f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany bonów żywnościowych na artykuły inne niż żywnościowe pod rygorem odstąpienia od umowy. Wykaz jednostek Policji zawiera Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca będzie zobowiązany do wydawania posiłków profilaktycznych także funkcjonariuszom innych jednostek garnizonu lubuskiego. Zamawiający zastrzega niezmienność zaproponowanej w ofercie przetargowej marży, przez okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości stawki podstawowej regulowanej przepisami Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Budżetu MSWiA dot. zmiany stawek żywieniowych. Zamawiający każdorazowo o zmianie wysokości stawki podstawowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana wysokości stawki podstawowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu do umowy. Wskazanie przez Zamawiającego miejscowości jest równoznaczne z miejscem realizacji usługi. W miejscowościach wskazanych przez Zamawiającego Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym uniemożliwiającym dostęp osób z szeroko pojętego marginesu społecznego w miejscowości, w której zamierza świadczyć usługi posiłków profilaktycznych. Termin płatności wynosi 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Faktury winny być wystawione na Komendę Wojewódzką Policji w Gorzowie Wlkp., a przesłane do danej Komendy Miejskiej/Powiatowej celem potwierdzenia wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia i wysłania faktury do odpowiedniej Komendy w ciągu 7 dni po zakończeniu miesiąca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy P.z.p.. 2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/ nie spełnia) - zgodnie z drukiem ZP-17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. W sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2008r. nr 188 poz. 1154). Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt XII SIWZ. 4) Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wyrok ZA UZP/ZO/0-1089/05). 5) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno, natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b) i c) członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. NA POTWIERDZENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawcy zagraniczni: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie mają przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm. W sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA PRZEZ OFEROWANE USŁUGI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W SIWZ WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: a) oświadczenie, że Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r., nr 171, poz. 1225) (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa każdy z Wykonawców. 4. INFORMACJA O ZAWARTOŚCI OFERTY WYKONAWCY, Wykonawca musi załączyć do oferty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca wypełnia tylko te tabele formularza, które dotyczą jego oferty. Tabele w częściach, na które Wykonawca nie składa oferty zaleca się przekreślić. W przypadku, kiedy Wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT należy załączyć do oferty oświadczenie, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA (SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE - SYGN. AKT V CA 85/07)), określające zakres czynności do których jest umocowany. c) oświadczenie o podwykonawcach, jeżeli Wykonawca przewiduje ich udział w realizacji zadania (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ); d) projekt umowy, który musi być podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy. f) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców wspólnie składających ofertę. 5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (podpisem lub parafką) przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną - z wyjątkiem pkt XII ppkt 4 lit. b) SIWZ. 6. W każdym przypadku, jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 7. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, a każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski wraz z podpisem lub parafką Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej, przy czym wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 8. Brak wymaganych w pkt XII ppkt 1 i ppkt 2 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy - po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy). 9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. 10. Brak wymaganych w pkt. XII ppkt. 3 i ppkt. 4 lit. b) SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy - po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy). 11. Brak wymaganych w pkt XII ppkt 4 a, c ,d, e, f SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy - po wyczerpaniu przez Zamawiającego możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2 ustawy). 12. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 13. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w trakcie realizacji zadania, w przypadku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej umowę Spółki. 14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji, SEKCJA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji, SEKCJA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 37 części: CZĘŚĆ 1 KOSTRZYN N/O CZĘŚĆ 2 WITNICA CZĘŚĆ 3 BABIMOST CZĘŚĆ 4 KARGOWA CZĘŚĆ 5 NOWOGRÓD BOBRZ. CZĘŚĆ 6 SULECHÓW CZĘŚĆ 7 CZERWIEŃSK CZĘŚĆ 8 ŚWIDNICA CZĘŚĆ 9 TRZEBIECHÓW CZĘŚĆ 10 SKWIERZYNA CZĘŚĆ 11 TRZCIEL CZĘŚĆ 12 SŁUBICE CZĘŚĆ 13 RZEPIN CZĘŚĆ 14 OŚNO LUB. CZĘŚĆ 15 CYBINKA CZĘŚĆ 16 GÓRZYCA CZĘŚĆ 17 WSCHOWA CZĘŚĆ 18 SŁAWA CZĘŚĆ 19 SZLICHTYNGOWA CZĘŚĆ 20 ŚWIEBODZIN CZĘŚĆ 21 ZBĄSZYNEK CZĘŚĆ 22 ŁAGÓW CZĘŚĆ 23 GUBIN CZĘŚĆ 24 ŁĘKNICA CZĘŚĆ 25 TRZEBIEL CZĘŚĆ 26 PRZEWÓZ CZĘŚĆ 27 BRODY CZĘŚĆ 28 JASIEŃ CZĘŚĆ 29 IŁOWA CZĘŚĆ 30 SZPROTAWA CZĘŚĆ 31 MAŁOMICE CZĘŚĆ 32 NOWA SÓL CZĘŚĆ 33 KOŻUCHÓW CZĘŚĆ 34 SULĘCIN CZĘŚĆ 35 TORZYM CZĘŚĆ 36 SŁOŃSK-KRZESZYCE (trasa) CZĘŚĆ 37 LUBNIEWICE 3. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia w terminie: od dnia 01.11.2009r. do 31.03.2010r. 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). 5. Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego - ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych, e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub fax 095/721 14 35. 6. Cena jednego posiłku profilaktycznego brutto = znaczenie 100%. 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.