eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostosowanie zakładu do wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dostawa myjni-dezynfektora do kaczek i

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Jastrzębie-Zdrój: Dostosowanie zakładu do wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dostawa myjni-dezynfektora do kaczek i basenów szpitalnych
Numer ogłoszenia: 170391 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci, ul. T. Kościuszki 14, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4761451, fax 032 4761727.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie zakładu do wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. Dostawa myjni-dezynfektora do kaczek i basenów szpitalnych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy: - Dostarczyć i zamontować jedną myjnię-dezynfektor. Urządzenie ma spełniać następujące wymogi: - urządzenie wolnostojące - objętość : 1basen, 2 kaczki - z wytwornicą pary - gwarancja na urządzenie - 24 miesiące od daty uruchomienia urządzenia u Zamawiającego - wraz z urządzeniem należy dostarczyć tzw. pakiet startowy - tj. 2 baseny, 4 kaczki tzn. komplet basenów szpitalnych ze stali nierdzewnej oraz płyn myjąco-odkamieniający w ilości wystarczającej na 5 cykli urządzenia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: brak.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania stawiane wykonawcom: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 oraz nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art.24 ustawy PZP. - Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni. - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia publicznego tzn. wykonywał zamówienie o podobnym charakterze oraz o wartości min. 30 tyś PLN w przeciągu ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie). - Urządzenie posiada dokumenty dopuszczające do stosowania go w placówkach służby zdrowia. Spełnienie ww. warunków udokumentowane poprzez oświadczenia oraz stosowne dokumenty pozwala uczestniczyć w postępowaniu przetargowym.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienna) przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1, b) wypełniony i podpisany Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 2, c) oświadczenie zgodne z art.22 ustawy PZP, d) oświadczenie zgodne z art.24 ustawy PZP, e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 pzp - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i) wykaz wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie- co najmniej jednego zadania o podobnym charakterze, o wartości co najmniej 30 000zł brutto, z podaniem jego wartości, przedmiotu dat i miejsca wykonania. j) dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie, podpisane przez inwestora, opatrzone datą. k) Dokumenty potwierdzające, że urządzenie jest dopuszczone do stosowania go w placówkach służby zdrowia. 2. Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.e), f), h) składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania z wynika odpowiednio, że w stosunku do wykonawcy: 2.1 nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, 2.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3 Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli wykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.g) składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 pzp. 4. Dokumenty o których mowa w pkt.2.1),2.3), 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku gdy wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopie dokumentu, kopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Poświadczenie przez wykonawcę powinno być opatrzone imienną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem (za zgodność z oryginałem).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=64&grupa=1066382109&grupaj=1

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci 44-330 Jastrzębie Zdrój ul. T. Kościuszki 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci 44-330 Jastrzębie Zdrój ul. T. Kościuszki 14 sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.