eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa ulicy Siostrzanej i Rodzinnej we Wrocławiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-06

Wrocław: Budowa ulicy Siostrzanej i Rodzinnej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 170385 - 2009; data zamieszczenia: 06.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Siostrzanej i Rodzinnej we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie garażu; 2. Roboty drogowe - drogi i chodniki; 3. Roboty elektryczne:- budowa oświetlenia drogowego, - usunięcie kolizji telekomunikacyjnych, - przebudowa sieci elektroenergetycznych; 4. Roboty wodno-kanalizacyjne: - budowa odwodnienia wraz z przyłączami i wpustami ulicznymi; 5. Zieleń; 6. Organizację ruchu docelowego; 7. Organizację ruchu zastępczego; 8. Zabezpieczenie i odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej; 9. Organizację, utrzymanie i likwidację zaplecza budowy z zasileniem w energię elektryczną i wodę (wg własnych potrzeb)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 600 000,00 PLN. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie obejmujące łącznie: - budowę lub przebudowę ulicy (przebiegającej w granicach administracyjnych miasta) klasy co najmniej D o nawierzchni z kostki betonowej, - budowę lub przebudowę sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 2 branże spośród następujących branż: kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci wodociągowej, sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnych). 4. Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie dróg i przynależącym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej warunek 1 muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2 dowolny wykonawca lub wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie, warunek 3 i 4 dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Niespełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie z postępowania wykonawcy/ wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 600 000,00 PLN na realizację przedmiotowego zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli bank nie wskaże w dokumencie nazwy przedmiotowego zamówienia, to wykonawca powinien złożyć do oferty oświadczenie (na dokumencie wydanym przez bank lub oddzielnie), w którym potwierdzi wysokość posiadanych środków na realizację przedmiotowego zamówienia. 8. Wykaz zrealizowanego, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania obejmującego budowę lub przebudowę ulicy (przebiegającej w granicach administracyjnych miasta) klasy co najmniej D o nawierzchni z kostki betonowej wraz z budową lub przebudową sieci uzbrojenia podziemnego (minimum 2 branże spośród następujących branż: sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej lub ogólnospławnej, sieci elektroenergetycznych, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnych) wraz z dokumentem potwierdzającym, że zadanie to zostało wykonane należycie. 9. Uprawnienia budowlane dla kierownika budowy do kierowania robotami w zakresie dróg oraz aktualny na dzień składania ofert dokument przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 103, osoba uprawniona do kontaktów: Małgorzata Pyszkowska, tel. 071/376 08 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.