eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › Zintegrowany System Informacji Przestrzennej wsparciem dla administracji publicznej w powiecie oleśnickim poprzez zwiększenie zakresu i dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Oleśnica: Zintegrowany System Informacji Przestrzennej wsparciem dla administracji publicznej w powiecie oleśnickim poprzez zwiększenie zakresu i dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną.
Numer ogłoszenia: 170377 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy , ul. J. Słowackiego 10, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140107, faks 071 3140110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany System Informacji Przestrzennej wsparciem dla administracji publicznej w powiecie oleśnickim poprzez zwiększenie zakresu i dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zintegrowany System Informacji Przestrzennej wsparciem dla administracji publicznej w powiecie oleśnickim poprzez zwiększenie zakresu i dostępności usług świadczonych drogą elektroniczną, obejmującego, Budowę infrastruktury oprogramowania w zakresie pozwalającym na: a) dostęp do danych przestrzennych, ewidencyjnych oraz 3D b) dostęp do danych pzgik; c) dostęp do danych zarządzania kryzysowego d) edycję i prezentację metadanych; e) administrację systemem i użytkownikami; f) obsługę decyzji administracyjnych i integrację spraw oraz ewidencji i rejestrów z przestrzenią g) rozbudowę portalu geodety h) uruchomienie portalu mieszkańca i turysty i) uruchomienie portalu inwestora j) uruchomienie portalu zarządzania nieruchomościami k) uruchomienie portalu zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego l) uruchomienie portalu meta danych; m) uruchomienie portalu edukacyjnego Wykonanie usługi: a) wdrożenie dostarczonego oprogramowania; b) zasilenie systemu danymi przestrzennymi; c) zasilenie systemu rejestrami i ewidencjami d) zasilenie danymi zarządzania kryzysowego; e) instalacja, zasilenie i uruchomienie katalogu metadanych. Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników systemu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.48.60.00 - 48.48.60.00 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.26.68.00 - 72.26.68.00 72.26.69.00 - 72.26.69.00 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania 72.32.22.00 - 72.32.22.00 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - posiadającą znajomość problematyki wdrażania systemów informacji przestrzennej potwierdzoną odpowiednimi dokumentami (np.: dyplom ukończenia szkoły/kursu); - posiadającą znajomość bazy danych ORACLE potwierdzoną odpowiednimi certyfikatami. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy powyższe warunki spełni jedna osoba .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) wdrożył co najmniej 3 systemy informacji przestrzennej oparte na hurtowniach danych oraz serwerach mapowych o łącznej wartości tych 3 systemów stanowiącej minimum 700 000,00 zł. brutto, przy czym co najmniej jedno z nich musi mieć wartość minimum 350 000,00zł. brutto, z czego: - przynajmniej 2 wdrożone zostały w powiatach lub miastach posiadających co najmniej 100 000 mieszkańców; - przynajmniej 2 wdrożone systemy obsługują procedury administracyjne wraz z integracją spraw/decyzji/pozwoleń i ich wizualizację na mapie. b) wdrożył, co najmniej jeden system obsługi metadanych geoinformacyjnych, spełniający poniższe standardy i posiadający co najmniej następującą funkcjonalność: - spełnia wymagania norm ISO 19115, 19119, 19139, 19136, 19108,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - posiadającą znajomość problematyki wdrażania systemów informacji przestrzennej potwierdzoną odpowiednimi dokumentami (np.: dyplom ukończenia szkoły/kursu); - posiadającą znajomość bazy danych ORACLE potwierdzoną odpowiednimi certyfikatami. Zamawiający uzna warunek za spełniony również wtedy, gdy powyższe warunki spełni jedna osoba .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadaniu cech i funkcjonalności oferowanego oprogramowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.bip.olesnica.ig.pl/webcm/przetargi.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Oleśnicy, ul. J. Słowackiego 10, pok. nr 122 Biuro Podawcze, n aparterze budynku Starostwa,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski fundusz rozwoju regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.