eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie, według potrzeb bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Mińsk Mazowiecki: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie, według potrzeb bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015r.
Numer ogłoszenia: 17036 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych sukcesywnie, według potrzeb bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych, wg normy PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010, w ilości 3500 Mg; Część V Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5, wg normy PN-EN 13043:2010,PN-EN 13242:2010, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych, w ilości 650 Mg. Odbiór materiałów dla Części IV i V zapewni Wykonawca w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7, 14.21.23.00-3, 44.92.22.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył na formularzu oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu oferty, że Wykonawca spełnia warunek z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył na formularzu oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu oferty, że Wykonawca spełnia warunek z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył na formularzu oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu oferty, że Wykonawca spełnia warunek z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga by Wykonawca złożył na formularzu oferty oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego na formularzu oferty, że Wykonawca spełnia warunek z art. 22, ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99.5
  • 2 - Termin płatności faktury - 0.5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b)zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta Wykonawcy lub Zamawiającego, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatminski.pl/pl/strona/Otwarte_postepowania/3
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych, wg normy PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010, w ilości 3500 Mg.Odbiór materiału zapewni Wykonawca w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.21.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. Termin płatności faktury - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5, wg normy PN-EN 13043:2010,PN-EN 13242:2010, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych, w ilości 650 Mg. Odbiór materiału zapewni Wykonawca w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3, 44.92.22.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99.5
    • 2. Termin płatności faktury - 0.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.